Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-22, 13:55
  #10045
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Hammarlack går inte ihop med aceton alls, testa och se grabben

En okej squeezer? Vad menar du ens? Långhårig, korthårig, en skokräm? Du pratar för vagt.

Typ molotow dripstick 10mm är det jag har bredvid mig, korthårig.
Citera
2017-12-02, 17:05
  #10046
Medlem
Har testat dom mesta inken själv hållt på och blandat vill ha ett ink som fuckar toaletten som kommunen äger får damp den blanka ytan få bara buffs med stealth på det om dom inte har kass kass sanering men metal dörren inga problem men den plastiga glansiga ytan vill få buffs testat med alkej blandat med syntetisk förtunning har testat grog ski bromsvätska Dot 4 sen flux ink molotow speedflow otr Hard 2 buff även närvsvarta läder färg röd Montana fluid svart så vart e problemet tror även min kompis tog litte xylene ingrog ski fick inget eller om jag minns ej men något ink måste funka fan russian roulette kanske. något tips 💗
Citera
2017-12-02, 18:00
  #10047
Medlem
Stealth ink funkar bra vill ha annat ink annars blir väll stealth fortsättning på bra Ghost tags
Citera
2017-12-03, 01:41
  #10048
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loffie23
Har testat dom mesta inken själv hållt på och blandat vill ha ett ink som fuckar toaletten som kommunen äger får damp den blanka ytan få bara buffs med stealth på det om dom inte har kass kass sanering men metal dörren inga problem men den plastiga glansiga ytan vill få buffs testat med alkej blandat med syntetisk förtunning har testat grog ski bromsvätska Dot 4 sen flux ink molotow speedflow otr Hard 2 buff även närvsvarta läder färg röd Montana fluid svart så vart e problemet tror även min kompis tog litte xylene ingrog ski fick inget eller om jag minns ej men något ink måste funka fan russian roulette kanske. något tips 💗

https://www.clasohlson.com/se/Hammar...te/Pr340030002 tillsammans med förtunningsvätska Går att racka, men jädrans vad underskattat det är! Om det ska vara på plast kan du slänga in lite aceton men blir lätt för bubbligt då.
Citera
2017-12-04, 12:13
  #10049
Medlem
Går det att blanda ut whiteboard färgen med nåt så det inte försvinner med lite vatten? Börjat nytt kneg på en skola vill ha användning av alla färghylsor som ligger och skräpar överallt!
Citera
2017-12-04, 12:17
  #10050
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
Går det att blanda ut whiteboard färgen med nåt så det inte försvinner med lite vatten? Börjat nytt kneg på en skola vill ha användning av alla färghylsor som ligger och skräpar överallt!
Går att göra bläck av det. Ta ut alla färghylsor och kasta i en flaska. Häll över lite handsprit/ytdesinfektion och skaka runt lite. Du behöver nog jävligt mycket pennor för att få ett fint bläck som inte är genomskinligt.
Annars är ju squeezers ganska billiga.

Några tips på hur man tar bort bläck från kläder?
Citera
2017-12-04, 12:53
  #10051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Går att göra bläck av det. Ta ut alla färghylsor och kasta i en flaska. Häll över lite handsprit/ytdesinfektion och skaka runt lite. Du behöver nog jävligt mycket pennor för att få ett fint bläck som inte är genomskinligt.
Annars är ju squeezers ganska billiga.

Några tips på hur man tar bort bläck från kläder?

Ungefär hur ska jag dela upp det? en fjärdedel handsprit? Har nästintill oändlig tillgång till hylsor och handsprit så löser jag ett bra bläck blir jag en glad människa!

Hur menar du nu? En squeezer kommer jag ju inte så långt med utan bläck, och det var ju gratisbläck jag ville åt
Citera
2017-12-04, 13:01
  #10052
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
Ungefär hur ska jag dela upp det? en fjärdedel handsprit? Har nästintill oändlig tillgång till hylsor och handsprit så löser jag ett bra bläck blir jag en glad människa!

Hur menar du nu? En squeezer kommer jag ju inte så långt med utan bläck, och det var ju gratisbläck jag ville åt
Ingen aning. Sett att folk har i olika mängd sprit i bläcket. Du fpr nog ta och experimentera lite! Skulle börjat med att se till att handspriten iaf täcker alla hylsor och ta det därifrån.
Citera
2017-12-04, 13:38
  #10053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Ingen aning. Sett att folk har i olika mängd sprit i bläcket. Du fpr nog ta och experimentera lite! Skulle börjat med att se till att handspriten iaf täcker alla hylsor och ta det därifrån.

Jag provar mig fram! kan inte bli annat än fel!
Citera
2017-12-05, 17:49
  #10054
Medlem
Om man blandar ca 20%stealth-ink och 80% valfritt svart bläck, kommer det påverka något? Eller är det bara slöseri? Tänker mig att det lär bli som vanliga svarta tags men som lär vara ett helvete att buffa? Eller?
Citera
2017-12-05, 18:16
  #10055
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Om man blandar ca 20%stealth-ink och 80% valfritt svart bläck, kommer det påverka något? Eller är det bara slöseri? Tänker mig att det lär bli som vanliga svarta tags men som lär vara ett helvete att buffa? Eller?

Funkar ej. Det förstör stealth inket.
Citera
2017-12-05, 18:20
  #10056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Funkar ej. Det förstör stealth inket.
ok tack för svar! Finns det ytor som rent stealth INTE funkar på?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback