• 7 954 online
  • 1 134 498 medlemmar
  • 58 817 219 inlägg
2017-11-17, 17:40
Medlem
BengtBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen
Det var samma dag eller dagen efter.

okey i see.
Citera
2017-11-18, 16:57
Medlem
SmileyCultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBenny
Okey, tack för svar! Som det ligger till nu så blev iallafall min Elvanse medicinering indragen till följd av att jag visades possitiv på benzo efter att försökt rädda min sömn med hjälp av Fluklotizolam.
Ska till mottagningen på måndag för provtagning och dom kommer då ta sticka och kravet för att få tillbaka elvansen är att jag lämnar helt negativa prover. Jag har för mig att det finns speciella stickor för just benzodiazepiner och att dom kommer andvända dessa på måndag.
Har inte tagit något på en vecka men föll för trycket och intog 3st 1.25 Fluklotizolam igår.

Hur ser mina chanser ut inför måndag? Finns det nån chans för mig att vara negativ? Finns det nånting jag kan göra själv för att öka mina chanser?

Ps. vill verkligen ingenting annat än å bli kvitt mitt missbruk och min beroendeproblematik. >Behöver verkligen den här medicinen. DS.
Jag tror att du kan klara dig, förutsatt normal metabolism. Med betoning på tror.

Fan det va tråkigt att den visar positivt på sticka, vad var det för sticka, vet du det?
Citera
2017-11-18, 23:32
Medlem
Magnifik046s avatar
Hejsan, för 3 veckor sen på en onsdag blev jag tagen av polis för dom trodde att jag och mina kompisar hade rökt på för dom känt cannabisdoften i området, ren otur. Så påväg till stationen frågade dom om jag skulle visa positivt eller negativt så erkände jag att jag rökt i helgen på en fest (så dum så jag var). Under förhöret sa jag att jag rökt 5-10 gånger i hela mitt liv, stämmer ju inte men ett milt svar får dom nöja sig med.

Fick hem papper i mailen jag skulle skriva på, så jag väntar fortfarande på mitt straff.
Så min fråga är: Jag är riktigt sugen på en kvällsröka nu men har hört att dom kan ta in en på spontana pisse? eller hur är det?

Lite bakgrund: ostraffad innan detta, och varit ren i 3 veckor.
Citera
2017-11-19, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnifik046
Hejsan, för 3 veckor sen på en onsdag blev jag tagen av polis för dom trodde att jag och mina kompisar hade rökt på för dom känt cannabisdoften i området, ren otur. Så påväg till stationen frågade dom om jag skulle visa positivt eller negativt så erkände jag att jag rökt i helgen på en fest (så dum så jag var). Under förhöret sa jag att jag rökt 5-10 gånger i hela mitt liv, stämmer ju inte men ett milt svar får dom nöja sig med.

Fick hem papper i mailen jag skulle skriva på, så jag väntar fortfarande på mitt straff.
Så min fråga är: Jag är riktigt sugen på en kvällsröka nu men har hört att dom kan ta in en på spontana pisse? eller hur är det?

Lite bakgrund: ostraffad innan detta, och varit ren i 3 veckor.
Jag har då aldrig blivit spontant intagen för piss någonsin, varken innan eller efter torsk. Om du inte är tungt kriminell så är det garanterat lugnt.
Citera