Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-18, 23:32
  #3481
Medlem
Magnifik046s avatar
Hejsan, för 3 veckor sen på en onsdag blev jag tagen av polis för dom trodde att jag och mina kompisar hade rökt på för dom känt cannabisdoften i området, ren otur. Så påväg till stationen frågade dom om jag skulle visa positivt eller negativt så erkände jag att jag rökt i helgen på en fest (så dum så jag var). Under förhöret sa jag att jag rökt 5-10 gånger i hela mitt liv, stämmer ju inte men ett milt svar får dom nöja sig med.

Fick hem papper i mailen jag skulle skriva på, så jag väntar fortfarande på mitt straff.
Så min fråga är: Jag är riktigt sugen på en kvällsröka nu men har hört att dom kan ta in en på spontana pisse? eller hur är det?

Lite bakgrund: ostraffad innan detta, och varit ren i 3 veckor.
Citera
2017-11-19, 12:30
  #3482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnifik046
Hejsan, för 3 veckor sen på en onsdag blev jag tagen av polis för dom trodde att jag och mina kompisar hade rökt på för dom känt cannabisdoften i området, ren otur. Så påväg till stationen frågade dom om jag skulle visa positivt eller negativt så erkände jag att jag rökt i helgen på en fest (så dum så jag var). Under förhöret sa jag att jag rökt 5-10 gånger i hela mitt liv, stämmer ju inte men ett milt svar får dom nöja sig med.

Fick hem papper i mailen jag skulle skriva på, så jag väntar fortfarande på mitt straff.
Så min fråga är: Jag är riktigt sugen på en kvällsröka nu men har hört att dom kan ta in en på spontana pisse? eller hur är det?

Lite bakgrund: ostraffad innan detta, och varit ren i 3 veckor.
Jag har då aldrig blivit spontant intagen för piss någonsin, varken innan eller efter torsk. Om du inte är tungt kriminell så är det garanterat lugnt.
Citera
2017-11-21, 10:27
  #3483
Medlem
roligpojkejapps avatar
Ja hallå,sökfunktionen är efterblivet gjord för mobiler...

Men någon måste väl ha käkat Nitrazolam? Rc benson, och vet ifall de get utslag och hur länge isf m.m?

mvh
Citera
2017-11-21, 10:48
  #3484
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp
Ja hallå,sökfunktionen är efterblivet gjord för mobiler...

Men någon måste väl ha käkat Nitrazolam? Rc benson, och vet ifall de get utslag och hur länge isf m.m?

mvh
Sök ger dessa: https://www.flashback.org/sok/Nitraz...t=2668553&so=d . Du får tolka själv och gärna återkomma om du får eget svar kring detta.
Citera
2017-11-21, 12:15
  #3485
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Sök ger dessa: https://www.flashback.org/sok/Nitraz...t=2668553&so=d . Du får tolka själv och gärna återkomma om du får eget svar kring detta.

Tack så mkt Morfar, min egen morfar dog innan jag föddes :^(, så du är min nya.

fick bara svar att de syns på sticka mdd det gör ku Rc analoget som 2maf 4maf också.. Undrar foetfaramde om folk lämnat urinprov som skickas på analys när det gäller Rc benson NITRAZOLAM. För själv har jag massa andra benso i kroppen så kan inte riktigt urskilja det ännu.
Citera
2017-11-21, 16:15
  #3486
Medlem
Någon som kan bekräfta om 2-me-maf ger utslag på sticka?
Citera
2017-11-22, 11:32
  #3487
Medlem
-spitzlix-s avatar
Fluklotizolam, syns den på vanliga stickor?
Vore surt att pissa positivt när man hittat en bra sömnmedicin..
Citera
2017-11-22, 11:36
  #3488
Medlem
NorrlandHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Fluklotizolam, syns den på vanliga stickor?
Vore surt att pissa positivt när man hittat en bra sömnmedicin..

Ja den syns enligt uppgifter från andra i tråden

De flesta benso ger utslag, även RC

För att inte säga alla...
Citera
2017-11-22, 12:00
  #3489
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorrlandHB
Ja den syns enligt uppgifter från andra i tråden

De flesta benso ger utslag, även RC

För att inte säga alla...
Kuk då.

Undrar dock hur länge den sitter kvar i kroppen. Halveringstiden på denna kan inte vara lång?
Citera
2017-11-22, 14:24
  #3490
Medlem
Bgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Kuk då.

Undrar dock hur länge den sitter kvar i kroppen. Halveringstiden på denna kan inte vara lång?

jag klara mig då jag intog 2 fluk på söndags morgonen 2 fluk på söndag kväll (1.25) å pissa negativt på tisdags morgonen...
Citera
2017-11-22, 14:34
  #3491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freppenlol
Någon som kan bekräfta om 2-me-maf ger utslag på sticka?
Ingen som har svar?
Citera
2017-11-22, 14:54
  #3492
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bgubbe
jag klara mig då jag intog 2 fluk på söndags morgonen 2 fluk på söndag kväll (1.25) å pissa negativt på tisdags morgonen...
Okej, då går den ur kroppen rätt snabbt kanske.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback