Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-18, 22:38
  #517
Medlem
Bästa receptfria medicinerna för AT på denna? Mitt största problem är oroligheten/myrkrypningarna i kroppen.
Mvh
Citera
2017-11-18, 22:44
  #518
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarkistvandraren
Bästa receptfria medicinerna för AT på denna? Mitt största problem är oroligheten/myrkrypningarna i kroppen.
Mvh

Receptfri? Loperamid helt klart. En gigantisk dos (tre paket) tar bort den värsta AT'n. Mycket vanlig metod.
Citera
2017-11-19, 00:44
  #519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Okej tack ska du ha!
Har bara fått 1 mail om att min order hanteras. Nu använde jag mig av postförskott men det kan väl inte fördröja leveranstiden?

Nej min erfarenhet av postförskott från olika ställen är att det alltid kommer dagen efter om man beställer i god tid, det har det alltid gjort för mig ca 10pf har jag gjort, men väljer man avi till postlådan så måste man vänta 1 dag extra på den så välj sms istället.
Om jag vill vara säker och måste ha leveransen dagen efter så kör jag på pf.

Kanske lite of topic men ville besvara frågan.
Mvh
Citera
2017-11-19, 02:31
  #520
Medlem
HentaiMannens avatar
Så, flaskan jag hade som kom från CC tog äntligen slut. Är imponerad att den höll nästan tre dygn då jag kört konstant. Bra batch.

Så nu är jag officielt inne på mina 4 flaskor från TS så jag kan utvärdera den äntligen.

När jag vaknar sen och förmiddagen går så bör jag kunna komma med min verdict.
Citera
2017-11-19, 09:56
  #521
Medlem
Som jag sagt många gånger. Shoppar har inte koll på vad de säljer. Det är ingen som vet vad ts eller cc säljer. Om det är 2-me-MAF eller något helt annat vet varken dom eller vi. Om de säljer olika preparat eller om det är olika batchar med olika renhet eller olika blandningar av alla möjliga substanser är det ingen som vet. Om det är cancerframkallande eller om det bara är allmänt lika giftigt som ett biologiskt stridsmedel är det ingen som vet heller. Det enda vi vet är att det är giftigt nog att döda en in i helvete massa människor. Ibland får de ett rus innan de dör och ibland inte.

Nedan är länkar som bekräftar att vi inte kan veta om denna tråd handlar om 2-me-MAF eller något annat eller båda två. Historien upprepar sig nämligen.

https://www.sydsvenskan.se/2017-11-1...ls-infor-ratta
http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsv...roin-1.4817831
Citera
2017-11-19, 11:00
  #522
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenSnorkig
Som jag sagt många gånger. Shoppar har inte koll på vad de säljer. Det är ingen som vet vad ts eller cc säljer. Om det är 2-me-MAF eller något helt annat vet varken dom eller vi. Om de säljer olika preparat eller om det är olika batchar med olika renhet eller olika blandningar av alla möjliga substanser är det ingen som vet. Om det är cancerframkallande eller om det bara är allmänt lika giftigt som ett biologiskt stridsmedel är det ingen som vet heller. Det enda vi vet är att det är giftigt nog att döda en in i helvete massa människor. Ibland får de ett rus innan de dör och ibland inte.

Nedan är länkar som bekräftar att vi inte kan veta om denna tråd handlar om 2-me-MAF eller något annat eller båda två. Historien upprepar sig nämligen.

https://www.sydsvenskan.se/2017-11-1...ls-infor-ratta
http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsv...roin-1.4817831

Du har säkert rätt att det förekommer att shoppar får in fel substans ibland. Men det tror jag de flesta är medvetna om. Att det finns en risk, och att det är potenta grejer. Du skriver ju samma saker i varje fenta-tråd och jag har länge undrat varför är du så passionerad över vilken sorts dödsknark vi stoppar i oss? Jag tror att CC säljer det de säger sig sälja då ruset är annorlunda mot tidigare substanser. Som van användare märker man direkt om något är annorlunda varpå man kan dra slutsatsen att något blivit fel någonstans. Men så länge vi har idiotisk restriktiv narkotikapolitik så blir resultatet såhär. Enda sättet att minska dödsfall och ha kontroll över vad som säljs är att köra legalisering/dekriminalisering likt Portugal. Tills dess tar jag chansen och tror på att jag kör 2-me-maf.

TS är jag mer osäker på och finner det intressant att den andra artikeln du länkade påstår att de åkt dit... trots att sidan är uppe och säljer grejer.

Deras 2-me-maf funkar trots allt men den känns lite skum och svagare så där kanske det är något annat? För tidigt för mig att säga då jag måste fortsätta testa mig fram.

EDIT: offtopic; måste de hålla på att kalla det "dödsdrog"...? Det är ju nåt brukare använder för sarkasm och för att poängtera trasig narkotikapolitik. Det får artiklarna att se ut som propaganda snarare än nyhet hur seriös den än må vara
__________________
Senast redigerad av HentaiMannen 2017-11-19 kl. 11:04.
Citera
2017-11-19, 12:03
  #523
Medlem
En varning: Avtändningen på denna är helt brutal! Doserade ca 15-30 gånger per dag varjedag i över en månad. Det värsta var över på 3 dagar men under dessa 3 dagar trodde jag att jag aldrig skulle återhämta mig. Mitt psyke var helt borta. Hade en massa skeva drömmar och när jag vaknade trodde jag legit att drömmarna var verkliga. Trodde att jag åkt till Argentina, Norge och New York lol. Utöver detta upplevde jag klassiska AT symptom såsom frysningar, svettningar, extrem trötthet, svårt att sova, värk, Ingen aptit eller törst, ångest, depression etc. Varje kroppsrörelse kändes som ett maraton. Inte värt. Dag 10 nu och är fortfarande väldigt trött och svettas väldigt mycket när jag sover.

Ville bara dela med mig. Hoppas att ni tänker om och inte gör samma misstag som jag gjorde, dvs att köra för hårt. 30 doser på en dag är bara idiotiskt. Toleransen ökade därför rejält fort.
Citera
2017-11-19, 12:13
  #524
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
En varning: Avtändningen på denna är helt brutal! Doserade ca 15-30 gånger per dag varjedag i över en månad. Det värsta var över på 3 dagar men under dessa 3 dagar trodde jag att jag aldrig skulle återhämta mig. Mitt psyke var helt borta. Hade en massa skeva drömmar och när jag vaknade trodde jag legit att drömmarna var verkliga. Trodde att jag åkt till Argentina, Norge och New York lol. Utöver detta upplevde jag klassiska AT symptom såsom frysningar, svettningar, extrem trötthet, svårt att sova, värk, Ingen aptit eller törst, ångest, depression etc. Varje kroppsrörelse kändes som ett maraton. Inte värt. Dag 10 nu och är fortfarande väldigt trött och svettas väldigt mycket när jag sover.

Ville bara dela med mig. Hoppas att ni tänker om och inte gör samma misstag som jag gjorde, dvs att köra för hårt. 30 doser på en dag är bara idiotiskt. Toleransen ökade därför rejält fort.

Usch. Kan tänka mig att det blir så illa om man kör så hårt i en hel månad. Annars upplever jag 2:an att vara mild efter en kort tids bruk medans man fick AT väldigt snabbt av 4:an.

Men starkt jobbat av dig att ta dig genom skiten!
Citera
2017-11-19, 12:53
  #525
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
En varning: Avtändningen på denna är helt brutal! Doserade ca 15-30 gånger per dag varjedag i över en månad. Det värsta var över på 3 dagar men under dessa 3 dagar trodde jag att jag aldrig skulle återhämta mig. Mitt psyke var helt borta. Hade en massa skeva drömmar och när jag vaknade trodde jag legit att drömmarna var verkliga. Trodde att jag åkt till Argentina, Norge och New York lol. Utöver detta upplevde jag klassiska AT symptom såsom frysningar, svettningar, extrem trötthet, svårt att sova, värk, Ingen aptit eller törst, ångest, depression etc. Varje kroppsrörelse kändes som ett maraton. Inte värt. Dag 10 nu och är fortfarande väldigt trött och svettas väldigt mycket när jag sover.

Ville bara dela med mig. Hoppas att ni tänker om och inte gör samma misstag som jag gjorde, dvs att köra för hårt. 30 doser på en dag är bara idiotiskt. Toleransen ökade därför rejält fort.

Fint att du inser ditt misstag och detta kommer ifrån någon som gick igenom en liknande sak med akrylfentanyl. Jävlar vad jag trodde att AT:n skulle döda mig, och då snackar vi typ 2 flaskor på 1-2 veckor eller liknande. Men vännen, jag kände iaf att jag kom ut starkare som människa och mitt bästa tips är att åtminstone låta dig köra på weed eller liknande för sömnen. Det gör det hälften så jobbigt iaf, nätterna var värsta för mig, och weed tog bort de konstiga drömmarna. Om du kommit så långt så kanske skippa det, men lid inte i onödan och ta inte benso eller andra opiater för att lindra, men lite weed hjälper med sömnen iaf.

Hade mina 2 veckor under ledigheten så inga negativa konsekvenser för mitt liv i allmänhet (förutom hur extremt dåligt jag mådde, men det fick man väl ta på sig), men nu har jag mot bättre vetande beställt en flaska. Intressant att se hur det blir, min sambo är en väldigt redig person som aldrig använder droger men litar på mitt omdöme, så hon har lovat att ta hand om flaskan och ge mig 1-2 doser varannan dag om jag vill, aldrig mer. Tror fan att det går att använda detta på ett rimligt sätt även om jag troligtvis har helt fel.
Citera
2017-11-20, 12:00
  #526
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Snabb fråga om något helt annat än det jag skrev om tidigare. Ponera att jag precis tog 1.5 Nitrazolam (CC's så 2mg ej överdrivet starka) och ska ut och vara produktiv. Jag har även fått en flaska 2-me-maf som jag gärna vill testa på idag. Det första jag gjorde var att späda ut resten med vatten (ca 1/3) för att det inte ska vara så starkt.

Så min fråga är. Låt oss säga att jag kommer hem runt 4-5. Kan jag ta 1-2 sprut utan att dö då? Vet att jag kanske är nojig, men vet hur jävla farliga dessa kan vara och vill ej stryka med pga idioti. Vill mest känna effekt och inte bli överdrivet hög, så 1 sprut funkar också. Någon som kan få mig att sluta nojja eller är det tom. livsfarligt med små doser benso som jag tog timmar tidigare?

Kan tillägga att min bensotolerans är på medel och opiattolerans är låg/medium (tog en del tram och oxy förra veckan, typ 1000mg tram och 80 mg oxy).

Tacksam för svar så jag ej blir en pinne i idiotistatistiken!
Citera
2017-11-20, 12:02
  #527
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Fått hem cc’s spray med nya styrkan och jäklar vad den kickade! Har spätt ut den en tredjedel men jag höll ändå på att svimma av efter bara ett par sprut. Jag kan ha benny-rester kvar i kroppen ifrån gårdagen men ändå, jävlar!

Så du tog ett par sprut alltså, hur många? Och hur mycket benso skulle du uppskatta att du hade kvar i kroppen?

Mvh Någon som inte vill dö av denna kombo men vill testa ikväll.
Citera
2017-11-20, 14:15
  #528
Medlem
zero414s avatar
Har fått helt annan inställning till denna efter ett försiktigt 10 dagars race. Har gång efter gång forsatt ta trots ångest och oro för övedos etc. Hade CC haff kvar sin flaska på 50mg hade jag nog vågat en till mest för jag gilla effekten på morgonen. Men inte värt det känns det som. Ska gå av nu med Diazepam som hjälpt och har sakta minskat dos och antal doseringar. Spädde ut sista 2ggr innan jag tog. Är lite tråkigt att slut för gillade effekten till och från. Men mesta dels har det varit väldigt jobbigt bara. Håller mig till recept och enstaka mildare opiater härefter... Hoppas jag!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback