• 40 501 online
  • 1 134 974 medlemmar
  • 58 837 538 inlägg
2017-10-07, 11:46
Avstängd
HotFreaks avatar
ville dela med mig av det första gore-relaterade klipp jag såg. Första gången så blev jag chockad och kände ett stort obehag, jag blev helt stum när han började hugga henne, det var nästan oväntat då jag inte trodde att jag skulle få se något så hemskt.

https://www.liveleak.com/view?i=3d4_1393589943

Kanske inte jätte bisarrt för vissa här men det svider fortfarande i hjärtat när man ser dem slå oskyldiga människor i huvudet..
Academy maniacs är några killar som är copycats till 3 guys 1 hammer. Dem dödade sina offer i skogen, bara ''för att'' dom hade lust. Så hemskt.
Citera
2017-11-10, 06:36
Medlem
fearreapers avatar
Fy....fan... Säger jag bara... Att de inte fick dödstraff det undrar jag..... De är snart ute igen.... Fy fan.... Må offren vila i frid, 🌷
Citera
2017-11-10, 11:00
Medlem
Om man inte tycker det där är vidrigt beteende och onda människor så förtjänar man att sitta på Rättspsyk resten av livet.
Människor är fan onda. Inklusive dem som gillar sådant där beteende.
Citera
2017-11-11, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotFreak
ville dela med mig av det första gore-relaterade klipp jag såg. Första gången så blev jag chockad och kände ett stort obehag, jag blev helt stum när han började hugga henne, det var nästan oväntat då jag inte trodde att jag skulle få se något så hemskt.

https://www.liveleak.com/view?i=3d4_1393589943

Kanske inte jätte bisarrt för vissa här men det svider fortfarande i hjärtat när man ser dem slå oskyldiga människor i huvudet..
Academy maniacs är några killar som är copycats till 3 guys 1 hammer. Dem dödade sina offer i skogen, bara ''för att'' dom hade lust. Så hemskt.

Känner rent spontant att den som på håll försöker döda tanten, verkligen försöker att inte känna sig ansvarig. Som en del här på nätet som försöker svära sig fri "jag tittade bara"...
Citera
2017-11-11, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1988
Om man inte tycker det där är vidrigt beteende och onda människor så förtjänar man att sitta på Rättspsyk resten av livet.
Människor är fan onda. Inklusive dem som gillar sådant där beteende.

Äntligen en frisk människa! Bra!
Citera
2017-11-11, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Äntligen en frisk människa! Bra!

Tyvärr har vissa omständigheter gjort att jag inte är en kärleksfull kille längre.
Citera
2017-11-12, 02:51
Medlem
Schnyggves avatar
Såg denna för längesedan...det gör ont i hjärtat! dödade dem någon? Så längesedan jag såg den och ville inte kolla igen, när jag såg vilken det var! Detta är ju en helt annan sak än typ Mexiko, extremt få personer förtjänar att få huvudet avskuret, men om man ska vara krass är ju dem i Mexiko ändå oftast med i leken på ett eller annat vis, detta är fan något helt annat! bara misshandla oskyldiga hjälplösa människor sådär!

Lite OT, men minns en händelse i England för några år sedan där en tjej och en kille (tror dem var lite åt goth-hållet) Unga, hade blivit helt oprovocerat överfallna av sk. Chavs (om jag inte minns fel) och blivit så fullständigt sönderslagna att det inte ens gick att avgöra kön när de hittades! Någon som vet vad jag menar? Berörde mig oerhört djupt och kan än idag tänka på det ibland och bli lite ledsen...medan åtskilliga halshuggningar med mera för längesedan lämnat mitt sinne, tittar allt mindre på Gore!
Citera
2017-11-14, 15:46
Medlem
Blev konfunderad efter att ha sett första videon där, där det ju uppenbarligen är ett halvt dussin gärningsmän och inte bara två (och akademy maniacs är ju just två). Drog en snabb googling och fick det här från reddit:

Citat:
from iveleak makes sense considering first thing we see in video is dead dogs around the hobo camp
You, guys, confusing two UNRELATED videos.
1st video - The 5 kids who kill hobos with a bat ARE NOT the Akademgorodok maniacs. This is other case. These kids were so-called "animal rights activists" who've killed hobos because they ate stray dogs. The kids were sentenced to 10-15 yrs in prison each other
The second video (an old woman murder) is exactly taken by Akademgorodok maniacs. That's right.
Citera
2017-11-18, 04:03
Medlem
56Kmodems avatar
Vilka otäcka människor , jävligt lustigt att det är så många väldigt sjuka människor som hänger ihop!

Synd att inte någon av luffarna hade en pistol, well dom här psykopaterna ska skjutas dom har förbrukat sin rätt att leva.
Citera