• 36 573 online
  • 1 134 305 medlemmar
  • 58 812 163 inlägg
2017-11-16, 03:47
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Så du menar att du är nöjd med att investera i ett högriskföretag som utlovat enorma värdeökningar till stor risk när du fått en bättre utveckling i i princip vilken fond som helst? Massproduktionen av pennor skulle varit igång för ett år sedan och treemissioner sedan. Nu påstår Won att det är igång, målsnöret närmar sig. Bluff eller succe? Q4 om fyra månader berättar.

Dagens kurs och procentuell vinst/förlust är tämligen ointressant för mig,förstår inte riktigt hur du tänker? Kortsiktigt antar jag.

Spekulerar i potentialen i tekniken sett till marknadsstorleken,marknaderna är dock fler än digitala pennor numera på lång sikt.

Man får nog ge bolaget en 3-4 kvartal till för att se en långsiktig trendriktning i att förvandlas till ett vinstdrivande och växande bolag och då kanske marknaden börjar värdera om,säkerligen kommer Q4 ge lite indikationer på detta också,vet inte dock vad du förväntar dig,100miljoner plus kanske 😂
Jag är rätt nöjd med en konstant tillväxt som man har nu,om nått kvartal bör vi se en större ökning misstänker jag.
Citera
2017-11-17, 09:05
Medlem
alienfins avatar
2018 blir rätt intressant ur många aspekter. Bra att man bygger upp ett varulager nu för att möta upp efterfrågan och samtidigt korta ner ledtiden från beställning till leverans.

Vi får se om jag tolkat rätt vad Won håller på och bygger upp här nu efter omkonstrueringen av bolaget men det ser onekligen trevligt ut nu för mig iaf
Citera
2017-11-17, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
2018 blir rätt intressant ur många aspekter. Bra att man bygger upp ett varulager nu för att möta upp efterfrågan och samtidigt korta ner ledtiden från beställning till leverans.

Vi får se om jag tolkat rätt vad Won håller på och bygger upp här nu efter omkonstrueringen av bolaget men det ser onekligen trevligt ut nu för mig iaf

Helt OT, är du bannad från discordkanalen eller, du har varit väldigt tyst där på sistone
Citera
2017-11-17, 16:21
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pistongen
Helt OT, är du bannad från discordkanalen eller, du har varit väldigt tyst där på sistone

Gick ur själv,tröttna på allt svammel och tradarsurr där. Discord var grymt bra och informativt i början men sen kom placeratomtarna in och körde sitt race,var man positiv där när de tryckte Anoto ner i stövelskaftet så skulle man hålla käften och så

Det räcker för mig att läsa rapporterna om bolaget och om det släpps nått annat emellan.
Citera