Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-17, 01:17
  #37417
Medlem
mod32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Krampångest? eller bara rent generellt?
Jag kan inte ta högre doser än 500 mg Tramadol för jag får sån ångest då att jag ska få kramp

Bara rent generellt, livrädd för panikångest.
Citera
2017-11-17, 01:25
  #37418
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Det borde vara säkrare.

Kliniska doser finner du här
(FB) FAQ: bensodiazepiner

Som du ser börjar stilnoct på 10 mg medan xanor börjar på så lågt som 0,5. Om du då jämför med en hederlig missbrukare så kan startdosen ligga på 2 mg xanor och en hel hög tradd

Var den jag utgick lite ifrån faktiskt. Menar du att 2mg xanor och 4-500mg är en standarddos för en missbrukare? tappa mig lite där, är lite trött såhär dags.

Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Bara rent generellt, livrädd för panikångest.

Välj någon säkrare opioid istället för tramadol isåfall? Tram är en lurig och ganska smutsig opioid. Men ändå en av mina favorit i overall!
Citera
2017-11-17, 01:31
  #37419
Medlem
mod32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Var den jag utgick lite ifrån faktiskt. Menar du att 2mg xanor och 4-500mg är en standarddos för en missbrukare? tappa mig lite där, är lite trött såhär dags.



Välj någon säkrare opioid istället för tramadol isåfall? Tram är en lurig och ganska smutsig opioid. Men ändå en av mina favorit i overall!

Det har jag gjort. Går nästan bara på b8 nu för tiden.
Gilla tram för i tiden, men ruset har blivit Annalunda sista året.
Citera
2017-11-17, 12:58
  #37420
Medlem
Fishurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna.
Någon som har testat "Royal Tamol-x i styrkan 225mg" från USA? Är de potenta?


Undrar detsamma, har aldrig ens hört talas om dessa
Citera
2017-11-17, 13:21
  #37421
Medlem
Sanna.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishur
Undrar detsamma, har aldrig ens hört talas om dessa

Verkar skumt att ingen har testat dem?

Har gjort en testbeställning på dessa för snart en vecka sedan från en viss sida - fortfarande inte fått något. Återkommer och berättar hur de är om jag får skiten vill säga
Citera
2017-11-17, 14:24
  #37422
Medlem
Fishurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna.
Verkar skumt att ingen har testat dem?

Har gjort en testbeställning på dessa för snart en vecka sedan från en viss sida - fortfarande inte fått något. Återkommer och berättar hur de är om jag får skiten vill säga

Mmm tyvärr förekommer sånt lite väl ofta. Men ser fram emot en recension
Citera
2017-11-17, 15:27
  #37423
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna.
Verkar skumt att ingen har testat dem?

Har gjort en testbeställning på dessa för snart en vecka sedan från en viss sida - fortfarande inte fått något. Återkommer och berättar hur de är om jag får skiten vill säga

Citat:
Ursprungligen postat av Fishur
Mmm tyvärr förekommer sånt lite väl ofta. Men ser fram emot en recension

Jag har provat den sorten tramadol. Tycker dom vär mer än OK i kvalitet. Om sidan ni beställt det ifrån är legit är en annan femma.
Citera
2017-11-17, 15:34
  #37424
Medlem
Fishurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Jag har provat den sorten tramadol. Tycker dom vär mer än OK i kvalitet. Om sidan ni beställt det ifrån är legit är en annan femma.

Ok låter bra. Vill minnas att tram från usa är bra, fast det kan kan variera från tillverkare till tillverkare som det är i andra länder.
Citera
2017-11-17, 22:49
  #37425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishur
Mmm tyvärr förekommer sånt lite väl ofta. Men ser fram emot en recension

Samma här men sidan är uppenbarligen en scammer, svarar inte ens på mejl längre.
Jävla 08or
Citera
2017-11-18, 13:36
  #37426
Medlem
bananajoe33s avatar
Min tolerans är maxad, fick inget rus på 800mg tramadol för någon vecka sen, får inte nått rus på Subutex heller nästan, även fast jag har flera veckors uppehåll från opiater. Fan vad jag saknar tiderna då jag fick ett extremt skönt mående på lite Subutex eller Tramadol, låg och noddade osv..
Citera
2017-11-20, 10:11
  #37427
Medlem
mac-millers avatar
Yo folk i tramadol-tråden

Har käkat 900 mg tradd under nattens gång! Kommer jag kunna käka tradd idag med utan risk för överdos eller borde jag chilla hela dagen idag?

MVH mac-miller

Tilläggas bör att jag i stort sätt inte har någon tolerans på tramadol alls
__________________
Senast redigerad av mac-miller 2017-11-20 kl. 10:16.
Citera
2017-11-21, 17:06
  #37428
Medlem
Någon annan som märker att ballen krymper under tram rus?
Som tjack ungefär fast inte lika mycket, pissa brukar inte vara några problem dock
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback