• 31 462 online
  • 1 134 498 medlemmar
  • 58 818 866 inlägg
  • 3
  • 4
2017-09-24, 03:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Låter som du lever ett halvt steg upp från en fjortis med attitydproblem, hur gammal är man när man beter sig såhär?
Föreställ dig att hela svenska befolkningen är vuxna barn så börjar du förstå hur djupt det kaninhålet kan gå.
Citera
2017-09-25, 17:18
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Jävla sillmjölkar som inte kan hantera sig. Vuxna människor haha, skulle vilja se er svagsinta hantera er under ett extacy och Cbrus.

Min senaste brakfylla var när skulle testa min gräns.
Det blev 70cl vodka + en Arboga 10%
Kände att det blev snurrigt på slutet och gick hem under total blackout.

Har du ens testat e och brass? Alkohol om något får folk att tappa konsekvenstänk inte cannabis och e. Möjligtvis att vissa säger saker dom kanske ej menar när dom är nykter som om att dom gillar olika människor men alkohol får vem som helst att säga och göra dumma saker. Det märks att du är färsk eller tonåring.

Senaste gången jag var riktigt full så slog jag en snubbe för att alkoholen gjorde så att jag tappade förståndet och ej kunde kommunicera och bete mig som en vanlig människa. Rättegång och skadestånd. Känns mindre kul såhär i efterhand. Kommer förmodligen aldrig dricka mig kanon igen. Blir bara massa skit av det.

Jag var på festival och bettede mig riktigt jävla illa så med all rätt tog polisen hand om mig. Bra trådstart men synd att flashback är fullt av fjortisar/myttare. Kommer bli en riktig kukmätartråd detta.
Senast redigerad av Inte-Igen 2017-09-25 kl. 17:22.
Citera
2017-10-03, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Har du ens testat e och brass? Alkohol om något får folk att tappa konsekvenstänk inte cannabis och e. Möjligtvis att vissa säger saker dom kanske ej menar när dom är nykter som om att dom gillar olika människor men alkohol får vem som helst att säga och göra dumma saker. Det märks att du är färsk eller tonåring.

Senaste gången jag var riktigt full så slog jag en snubbe för att alkoholen gjorde så att jag tappade förståndet och ej kunde kommunicera och bete mig som en vanlig människa. Rättegång och skadestånd. Känns mindre kul såhär i efterhand. Kommer förmodligen aldrig dricka mig kanon igen. Blir bara massa skit av det.

Jag var på festival och bettede mig riktigt jävla illa så med all rätt tog polisen hand om mig. Bra trådstart men synd att flashback är fullt av fjortisar/myttare. Kommer bli en riktig kukmätartråd detta.

man ska aldrig skylla på drogerna/alkoholen sådant gör bara färskingar/fjortisar & andra utan tillräcklig självkontroll
Citera
2017-10-29, 14:00
Medlem
MonsieurLaMorts avatar
Så var man tillbaka i denna tråden igen. 2 flaskor vin + ett paket cigaretter + hasch + 3 likasinnade mongon = Ett träd som blev ett halvt träd kortare. Full jag klättrar upp i nämnda träd, tappar skorna och ramlar ned. Resten av trädet eldade vi upp.
Citera
2017-11-03, 13:32
Medlem
Sist jag blev full klättrade jag upp på ett dagistak och fick för mig att jag var en parkourmästare. Jag skulle hoppa från en del av taket till en annan över marken under. Det var bara ca en och en halv meter att hoppa men lyckades ändå ramla ner.. Jag hade tur att jag inte bröt något.
Citera
2017-11-08, 22:16
Medlem
Blev utslängd från utestället eftersom jag började provocera folk. På vägen hem slog jag sönder en bilruta med högerarmbågen. Jag stod drängfull med blödande arm framför porten utan att kunna slå in koden då min granne dök upp. Hon hade gått bakom mig ett tag och sett vad jag höll på med, men hon öppnade dörren iaf. Dagen efter var det blod i hela lägenheten.

Slängt tyngre grejer omkring mig i lägenheten.

SMSat odrägliga saker till kompisar som visat sig vilja hjälpa till.

Dragit idiotdoser av div. substanser.

Skurit upp låren med kökskniv.

Nu för tiden är jag lugnare
Citera
2017-11-14, 19:44
Medlem
Dragonsicknesss avatar
Började med att jag fick lön. Drog till cosmopol. Satt där och spelade i ca 6-7 timmar. Vart utslängd för att jag var så full att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Var back 14 tusen. Åkte hem. Bestämde mig för att gå av natt bussen för att spy. Fick promenera resten av vägen. Sket och pissa ner mig själv. Orkade inte gå mer. La mig på en bänk vid en fotbollsplan. Vaknade upp dagen efter omringad av massa människor som var där för att titta på nån juniorfotbollsmatch. Hade blåa jeans på mig så man såg att jag hade skitit mer mig rejält. Kommer aldrig glömma den skammen.
Citera
2017-11-17, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonsickness
La mig på en bänk vid en fotbollsplan. Vaknade upp dagen efter omringad av massa människor som var där för att titta på nån juniorfotbollsmatch. Hade blåa jeans på mig så man såg att jag hade skitit mer mig rejält. Kommer aldrig glömma den skammen.

Påminner mig om när jag hade en lång transit på Shanghai flygplats, blivit riktigt full och lagt mig raklång på en bänk i en mer eller mindre tom flygplats. Vaknade upp med hela Kinas befolkning runt mig och en kraftigt morgonstånd. Vände på mig och somnade om.
Citera
  • 3
  • 4