• 8 269 online
  • 1 134 498 medlemmar
  • 58 817 227 inlägg
2017-11-08, 21:00
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen300
Tack för svaret!

Får jag fråga, vad tycker du om ALD gentemot ETH-LAD? Jag har förstått att ALD ska vara extremt likt LSD (och även förmodligen omvandlas till detta i kroppen), vad tycker du om dessa i jämförelse?

Mvh!

Nu har jag inte jättemånga trippar på syra i bagaget, men jag har erfarenhet av såväl "riktigt" LSD som ALD-52 och Eth-Lad.
Kan inte riktigt bestämma mig vilken jag gillar bäst av de två senare - och därför har jag köpt på mig av båda sorter. Jag upplever Ald-52 som mer likt LSD25. Eth-Lad har en jobbigare come-up för min del - blir illamående och matt en stund. Trippen är mindre visuell för mig med Eth-Lad än med ALD-52 också, MEN i kombination med cannabis på en promenad händer det fanimig grejer. Otroliga fraktaler, och en eufori som aldrig vill ta slut har jag upplevt med denna kombo.

Vissa gillar att blanda dessa två. Det har jag inte provat själv ännu, men tänkte testa en lapp av varje vid tillfälle.
Citera
2017-11-09, 14:06
Medlem
linusbjornes avatar
Finns det fortfarande någon inrikes shop som har denna inne fortfarande?
Citera
2017-11-09, 15:49
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linusbjorne
Finns det fortfarande någon inrikes shop som har denna inne fortfarande?
Chemik*ze har inne

Edit: vilken tycker ni mest om av ald-52 och eth-lad? Ska man köpa in 10 var för sig eller 20 av en?
Senast redigerad av Hupat 2017-11-09 kl. 15:52.
Citera
2017-11-09, 19:58
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Chemik*ze har inne

Edit: vilken tycker ni mest om av ald-52 och eth-lad? Ska man köpa in 10 var för sig eller 20 av en?

Tror bestämt någon svarade på det ett par inlägg upp
Citera
2017-11-15, 21:41
Medlem
Undrar en sak, om det passar bättre i någon annan tråd så hänvisa bara och gärna till denna.

När/om ALD blir klassat, finns det någon risk för den som har köpt upp sig innan klassningen? Dvs, finns det nån "record" på tidigare köp, som kan komma att leda till typ husrannsakan, eller ett brev från farbror blå?

Typ genom mailkontakt så finns ju en koppling, även om man köpt via en sida med typ bitcoins?

Eller gäller det bara att neka?
Men i första hand, finns det en risk med detta värd att beakta, värt att bara vara lite förberedd eller så?

Mvh!
Citera
2017-11-16, 01:46
Medlem
Självklart finns det en risk, kanske inte stor, men ändå en risk.

Men du har så klart gjort dig av med det innan klassningen träder i kraft så gör du dig inte skyldig till någonting. Har du ingenting hemma så är du safe.
Citera