• 36 505 online
  • 1 134 305 medlemmar
  • 58 812 157 inlägg
2017-11-15, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Går ni på mediciner? Tagit benzo? Druckit alkohol? Trippat nyligen? Eller så är det placebo-effekt som dom som trippar upplever, vilket skulle kunna vara fallet om ni köpt från Askens då den senaste batchen sägs vara typ verkningslös.

Nej inget sådant.
Det tog 2,5 timme för oss 2 och vi var otåliga och tog 50 mg tillslut.
Värsta natten i mitt liv.
Någon dag ska jag skriva om detta. Inte idag. Min kropp är helt slut. Trodde att jag hamnat i en lång psykos och att det aldrig skulle ta slut.
Citera
2017-11-15, 16:12
Medlem
blivit lite sugen på att testa detta eftersom det är lagligt vad jag förstått? vad bör man tänka på när man konsumerar RC-droger? hälsorisker?

hur är denna jämfört med svamp/LSD? vill egentligen ha Lucy men svårare att få tag på, är detta ett bra substitut?
Citera
2017-11-15, 16:23
Medlem
kool-g-raps avatar
Det verkar vara olika åsikter om dosering på denna.. Om jag vill komma i liknande nivå som 5g svamp, 800u LSD eller 100mg 2C-B? Vad ska jag börja med då?
Blir det en ljus "metallisk" och färgglad tripp som på LSD och 2C-B eller blir trippen mera "mörk" och mystisk som svamp och 4-ho-met?
Ska trippa för första gången på många år i helgen och vill inte bli besviken som med 2C-x varianterna..
Citera
2017-11-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
Nej inget sådant.
Det tog 2,5 timme för oss 2 och vi var otåliga och tog 50 mg tillslut.
Värsta natten i mitt liv.
Någon dag ska jag skriva om detta. Inte idag. Min kropp är helt slut. Trodde att jag hamnat i en lång psykos och att det aldrig skulle ta slut.

Man ska aldrig vara otålig, ibland tar det längre tid men nu har du lärt dig en läxa. Läxa nr 2 är att alltid ha benzo till hands när du trippar. Då minskar både risken för snedtripp (man vet att man kan ta sig ur en eventuell snedtripp och därför minskar oron) och skulle du få en så kan du ta dig ur den.
Citera