• 36 219 online
  • 1 134 305 medlemmar
  • 58 812 086 inlägg
  • 1
  • 2
2017-11-14, 08:50
Medlem
BoJackHorsemans avatar
Jag nobbade en tjej som jag varit KK med och en månad senare satt hon där med ett gravtest som redan var positivt eller urin som var från någon gravid kompis. Tror inte hon gjorde det lika mycket för att få ha kvar mig som att hon gjorde det för att jävlas, eftersom hon visste att jag inte ville ha barn med henne.

En sån människa kan nog tänka sig att köpa ett graviditetstest men jag tror samtidigt att de flesta har en gravid kompis som kan ställa upp med en sån sak om man vill jävlas lite.

Jag synade hennes bluff och hade rätt.
Citera
2017-11-14, 09:34
Medlem
Ja bipolära freaks älskar sådana.
Citera
2017-11-14, 13:08
Medlem
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catamenia
Besök hos barnmorska är gratis även i vuxen ålder.

(Med reservation för att något landsting tar betalt, men jag har då aldrig behövt betala för besök hos barnmorska oavsett anledning.)

Uppdatering: Okej, inser att det även krävs läkarbesök vid abort och de kostar såklart.
Glöm att jag skrev något.
Tja, fast ett läkarbesök i Sverige kostar typ tvåhundra spänn. Har man köpt ett positivt graviditetstest så borde man hamna på ungefär plus minus noll om nu den utpekade pappan betalar besöket.
Citera
2017-11-14, 15:26
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragett
Hej!
Hur vanligt är det att man köper positiva graviditetstester?
Planerar du att bli gravid för att sälja positiva graviditetstest så måste jag göra dig ledsen med att informera dig om att den marknaden är väldigt begränsad.
Men självklart så har vi aspekten om bedrägeri. Skulle en tjej jag legat med påstå att hon är på smållen o vill ha betalt för ett barn jag inte heller vill ha så skulle jag betala aborten. De där 200 kronorna kan jag i så fall avvara.
Citera
2017-11-14, 23:27
Medlem
Det måste ju vara ett hyfsat sätt att "fånga" en viss typ av kille på? Jag tror att många skötsamma, snälla killar som kanske nyss gjort slut med sin flickvän skulle ändra sig om hon berättade att hon var gravid. Då tänker de att jag får åtminstone försöka igen om vi ändå skall ha barn ihop, och sedan kan hon lätt få "missfall", vara ledsen för det, och han stannar ett tag till, kanske blir lite kär under tiden och relationen håller och hon blir gravid på riktigt.
Citera
2017-11-15, 10:58
Medlem
Du kanske kan försöka hitta en internationell marknad, clear blue är väl ett internationellt märke? Nä tror knappast detta är något man kan tjäna pengar på, Usa kanske, men hade jag varit kille i ett land där sån utpressning förekommer hade jag köpt ett test så hade tjejen fått kissa på stickan framför en.
Citera
2017-11-15, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Det stämmer inte. Gav mina föräldrar mitt positiva graviditetstest i julklapp. Mamma sparade det av nostalgiska skäl fick jag se för ett tag sedan och det visar fortfarande positivt efter tre år.

När urinen torkat så ändras inte resultatet. Däremot kan ett negativt resultat ändras till ett positivt om man låter det ligga, men då inom den närmaste timmen ändå.

u go bitch!
Citera
  • 1
  • 2