2017-11-14, 22:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ny reporter igen? Kan intervjuerna med A.B vara något slags inträdesprov för nöjesreportrar?
I förra veckan intervjuade ju Aino Oxblod Peter Jihde huxflux medan någon annan okänd stjärna intervjuade A.B och nu verkar det ju vara likadant. Kanske man testar reportrarna med hjälp av A.B. Om reportern gör ett bra jobb med A.B kanske den blir befordrad och får bättre lön och intervjua kändare objekt?
Ja, de får börja från botten. Och där hittar vi ju Took tillsammans med andra föredettingar och diverse dokusåpafolk.
Citera
2017-11-14, 23:33
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tror pengarna börjar sina och därför ringer Bokk upp Moa och Oxblod själv. Dom har ju redan bilderna på alla operationer och den vidriga magen. Borde bli billigt för Expressen och Book har lite pengar att köpa sallad för. Inte kan det väl vara så att tidningen själv söker upp Book för att visa samma bilder och upprepar liknande text? Hon kanske ringer och grinar? Eller hotar? Klart är att folk på Facebook klagar och häcklar både Book och Expressen för deras reportage. Tycker både Moa och Oxblod är lika konstiga då dom tindrar med ögonen när dom ser ABC-sångerskan.
Citera
2017-11-15, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ny reporter igen? Kan intervjuerna med A.B vara något slags inträdesprov för nöjesreportrar?
I förra veckan intervjuade ju Aino Oxblod Peter Jihde huxflux medan någon annan okänd stjärna intervjuade A.B och nu verkar det ju vara likadant. Kanske man testar reportrarna med hjälp av A.B. Om reportern gör ett bra jobb med A.B kanske den blir befordrad och får bättre lön och intervjua kändare objekt?

Förr i tiden,så var praxis att praktikanter/nyanställda skulle göra meningslösa intervjuer/enkätundersökningar om man arbetade inom media.
Det innebar att praktikanten skulle springa runt på stan och ställa meningslösa frågor,suck.
Kanske media frångått dessa principer till förmån att man tycker det är kul med att köra lite mer förnedringsrepotage ?
Nu för tiden så kanske det är ett repotage om Anna Book som är inträdesbiljetten till en karriär inom media?

Är så arg på media som fortsätter skriva om och förlöjliga Anna Book,även om jag tycker att hon är en ytterst löjlig figur.
Varför skriva om en människa som helt uppenbart är psykiskt störd?
Nu har Anna B också en dysfunktionell familj med minderåriga barn,som naturligtvis far illa av idiotiskriverier i pressen och här.
Hon är verkligen narcissist så det skriker om det,och så fruktansvärt hennes barn måste haft det i alla år,att alltid "tassa på tå" för sin mamma under uppväxten ger ju skador för livet.
Fan ta kvällspressen som under senare år idiotförklarar sina läsare med så mycket bullshit.
Citera
2017-11-15, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
https://minfil.org/U3e2W0c2b6/Screen...114-021619.png

"Men går till personangrepp, anmäler och lägger sig i privata angelägenheter - DET gör bara missunnsamma, småsinta, avundsjuka och i mina ögon elaka människor."

Vem har anmält bogvisiret? Anmält vart och för vad? Till socialen? Konsumentverket? Kronofogden? Teorier?

Hon är för övrigt så jävla genomskinlig med sina före och efter bilder
"Dom här lägger jag inte upp för att man på något vis är SNYGGARE när man är smal! (Men visst är jag snygg nu, va, va? Fattar ni nu att jag är SÅ sexig så min man inte kan låta bli att stånka på mig på Icas kundtoa, va, va?) Nej jag lägger ut dom för att visa hur HÄLSOSAM jag är nu!" Om man vill visa hur ohälsosam man var förut mot nu lägger man upp provresultat på saker som blodtryck och kolesterol inte selfies.

förmodligen anmäld till sedlighetspolisen för förargelseveckande beteende alt. till polisen i allmänhet för att hon är så kriminellt ful!
Citera
2017-11-15, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

”Kan också tycka att det är dåligt av folk här att sitta och klanka på hans utseende. Där går gränsen för vad som är ok.”

Han påstår att han arbetar som modell, som modell lever man på sitt utseende, det är utseendet som är produkten, det är utseendet man säljer. Att i det läget få sitt utseende kommenterat är en självklarhet, han har genom att ha ljugit om att han arbetar som modell själv orsakat diskutionen om sitt utseende.
Om Antonio vore normalbegåvad skulle han inse att inget företag vill ha sitt varumärke förknippat med en dömd våldtäktsman, dessutom en som har våldtagit ett 13 årigt barn. Att i den situationen ljuga om att han arbetar som modell visar, på fullt allvar, att Antonio är efterbliven.
Han borde dessutom inse att med hans utseende och längd är det fullständigt omöjligt att över tid försörja sig som modell.
Dvs att Antonios utseende diskuteras är helt och hållet hans egen förtjänst.
Jag kan bidra till den diskutionen, Antonio är ful, han ser inte klok ut, han ser missbildad ut. Utöver detta visar han säkra tecken på att vara efterbliven, det kommer inte att gå bra för honom i livet, det kommer att gå åt helvete för honom.

Kommer ihåg att smuts-tunnan skrev tidigare i somras att våldt. Antonio kom in på sitt första hands val när det gäller gymnasiet. Någon som vet vad det var och om han f.f. går på det programmet. Har för mig att det var byggprogrammet, stämmer det? "Skinspiken" är han ju i alla fall duktig på att slå i....
Citera
2017-11-15, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vart får familjen pengarna från är ju den ständiga frågan... Alla dessa dyra märkeskläder som ungarna har.. Hur kan fem personer ha råd med denna livsstil när det bara är storbock som har en fast lön .. Spelar ingen roll att han har dubbla jobb.. så mkt lär han inte få ut på det.

eftersom hela familjen utstrålar moral & etik .. så det kan väl inte vara så att sonen tjänar pengar på nåra olagligheter ..
https://www.instagram.com/p/BX_nm_tF....toledano.book

Är det inte tunnans svärfar som står för bostaden i Solna resp. utlåning av "semester-dröm" i Spanien med "egen pool" Bockens två löner ska väl betala tunnans dotters pillande i naveln och sprit till minderårige sonen...mm.
Citera
2017-11-15, 07:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Förr i tiden,så var praxis att praktikanter/nyanställda skulle göra meningslösa intervjuer/enkätundersökningar om man arbetade inom media.
Det innebar att praktikanten skulle springa runt på stan och ställa meningslösa frågor,suck.
Kanske media frångått dessa principer till förmån att man tycker det är kul med att köra lite mer förnedringsrepotage ?
Nu för tiden så kanske det är ett repotage om Anna Book som är inträdesbiljetten till en karriär inom media?

Är så arg på media som fortsätter skriva om och förlöjliga Anna Book,även om jag tycker att hon är en ytterst löjlig figur.
Varför skriva om en människa som helt uppenbart är psykiskt störd?
Nu har Anna B också en dysfunktionell familj med minderåriga barn,som naturligtvis far illa av idiotiskriverier i pressen och här.
Hon är verkligen narcissist så det skriker om det,och så fruktansvärt hennes barn måste haft det i alla år,att alltid "tassa på tå" för sin mamma under uppväxten ger ju skador för livet.
Fan ta kvällspressen som under senare år idiotförklarar sina läsare med så mycket bullshit.

Ja jag håller med, familjen är dysfunktionell och hon är sjuk så det bästa vore att de dels får hjälp att styra upp sin situation samt negligeras av pressen.
Citera
2017-11-15, 07:49
Medlem
Teleslingas avatar
Ursäkta om jag inte har total koll på denna märkliga familj. Råkade bara halka förbi tråden. Är sonen dömd för våldtäkt? Någon som har domen?
Citera
2017-11-15, 08:16
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Ursäkta om jag inte har total koll på denna märkliga familj. Råkade bara halka förbi tråden. Är sonen dömd för våldtäkt? Någon som har domen?

Det finns en tråd i Aktuella Brott och Kriminalfall som handlar om Antonio Toledano Book.
Domen och FUP kan du hitta i första tråden på den sidan Domar och FUPar.
Citera
2017-11-15, 08:20
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det finns en tråd i Aktuella Brott och Kriminalfall som handlar om Antonio Toledano Book.
Domen och FUP kan du hitta i första tråden på den sidan Domar och FUPar.
Tack!
Citera
2017-11-15, 08:23
Medlem
Teleslingas avatar
Ni som fraterniserar/följer Anna Book på sociala medier: Hur reagerar hon när man påtalar att hennes son fällts för våldtäkt? Har hon ens kommenterat detta?
Citera
2017-11-15, 08:29
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Ni som fraterniserar/följer Anna Book på sociala medier: Hur reagerar hon när man påtalar att hennes son fällts för våldtäkt? Har hon ens kommenterat detta?

Jag följer henne inte på sociala medier. Läser bara den här tråden då och då.
Du får läsa bakåt i tråden så har du hela historien men jag kan kort säga att hon och hela familjen inte tror på tingsrätt och hovrätt utan tror fortfarande att gossen är oskyldig. Kommenterar genom att bete sig som ett svin både på youtubefilmer och instagram (som lagts ut här i tråden också).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in