Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-15, 02:35
  #1
Medlem
Tja,

Köpte amnesia av en grabb, 5gram.
Rökte rent, fick knappt något rus alls...

Vad beror detta på? Gammalt? Blåser han mig haha?
Citera
2017-11-15, 02:45
  #2
Medlem
kallebudhamans avatar
Såg du några synliga kristaller på rökat?

Kan annars vara flera olika möjligheter, men högst osannolikt att det är gammalt, då hade du fått effekt ändå.
Citera
2017-11-15, 03:09
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallebudhaman
Såg du några synliga kristaller på rökat?

Kan annars vara flera olika möjligheter, men högst osannolikt att det är gammalt, då hade du fått effekt ändå.

Kristaller? Vad ska det vara?
Citera
2017-11-15, 03:25
  #4
Medlem
kallebudhamans avatar
''Glittret'' På gräset om det nu är gräs du snackar om.
Citera
2017-11-15, 03:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallebudhaman
''Glittret'' På gräset om det nu är gräs du snackar om.

Yes, gräs.
har bara rökt brunt innan. Känner mig lite "grön"på gräs.

Vad är glittret du pratar om, ska det glimra om det? Bra eller dåligt? Sorry, (lite natt-trög).
Citera
2017-11-15, 03:42
  #6
Medlem
kallebudhamans avatar
Ja det ska ''Glimra'' i ljuset om det är bra gräs,
ser du inga kristaller så är de nog inget bra gräs/eller någon som fifflat med det, och därför utebliven effekt.
Citera
2017-11-15, 03:47
  #7
Medlem
Så känns det på lukten, får lite mer hö lukt om det är gammalt . svara gärna på mitt senaste inlägg om ni kan !
Citera
2017-11-15, 03:49
  #8
Medlem
Så kan du känna på lukten om det luktar färskt eller börjat få en lite hö aktigt lukt. Sbara gärna på mitt senaste inlägg om ni kan är ny på det här med flashback.
Citera
2017-11-15, 08:03
  #9
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen89
Så kan du känna på lukten om det luktar färskt eller börjat få en lite hö aktigt lukt. Sbara gärna på mitt senaste inlägg om ni kan är ny på det här med flashback.
Det får väl en hö-aktig lukt om det är dåligt kurerat? Mitt nyskördade som jag inte hunnit kurera stinker hö..
Posta bild på budsen vettja! Hur är budsen? Fluffiga eller komplakta? Hur doftar den?
Citera
2017-11-15, 08:08
  #10
Moderator
Psilosophers avatar
Amnesia brukar göra skäl för namnet, planterad i parketten typ. Reklamera.
Citera
2017-11-15, 08:58
  #11
Medlem
CannabisPillrets avatar
Lite ej på vad langarna säger det är för strains :-) jag använder mig inte ens utav namnen längre, finns bra och dåligt röka. Du fick dåligt, laddar du upp en bild på dina buds så kan man se.
Citera
2017-11-15, 09:00
  #12
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallebudhaman
Ja det ska ''Glimra'' i ljuset om det är bra gräs,
ser du inga kristaller så är de nog inget bra gräs/eller någon som fifflat med det, och därför utebliven effekt.

Jag har rökt bra gräs utan kristaller. Beror kanske på hur kräsen man är. Jag röker inte dagligen direkt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback