Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-13, 20:48
  #13
Medlem
5 Dygn avklarade!
Citera
2017-11-14, 22:06
  #14
Medlem
6 dagar, detta går rätt bra, nu gäller det bara att inte falla tillbaka! Där problemet ligger!
Citera
2017-11-14, 22:09
  #15
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
6 dagar, detta går rätt bra, nu gäller det bara att inte falla tillbaka! Där problemet ligger!

Det tar tid, CB hjälper enormt i många situationer.
Tram är ett jävla räv gift, släng kontakten som du handlar tram av det blir lättare.
Citera
2017-11-15, 17:07
  #16
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savagee
Det tar tid, CB hjälper enormt i många situationer.
Tram är ett jävla räv gift, släng kontakten som du handlar tram av det blir lättare.

CB hit, CB dit... i kombination med något lugnande möjligtvis men att tända en gås under pågående avtändning från opioder är i mitt fall lika med PANIKÅNGEST. Nog många som delar min erfarenhet, sänk 20-30 mg diazepam eller 2 mg alprazolam så är det en annan sak.
Citera
2017-11-17, 03:56
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
CB hit, CB dit... i kombination med något lugnande möjligtvis men att tända en gås under pågående avtändning från opioder är i mitt fall lika med PANIKÅNGEST. Nog många som delar min erfarenhet, sänk 20-30 mg diazepam eller 2 mg alprazolam så är det en annan sak.

Om jag inte rökt på ett tag eller inte lika van får jag oftast lite oro första kvarten sen känns de bättre!
Med ksalol till funkar de fint..

Ska kolla om morsan kan bjuda på vin imorgon för jag varit ren!

8 dagar nu
Citera
2017-11-17, 17:28
  #18
Medlem
Var ett jävla sug idag så har mina två frukter igen(Ni som inte fattar kolla tidigare inlägg!)

Men snart 9 dagar utan.. Trodde denna avtändningen skulle vara jobbigare men som sagt frukterna hjälper! Banan och blär
Citera
2017-11-17, 17:43
  #19
Medlem
hippilis avatar
Är tramadol så svåra att sluta med? Jag får sådana mot värk. 9X50 om dagen och ätit dom som i 16 år. Det är inte större mängder men funkar mot värken
Citera
2017-11-20, 02:26
  #20
Medlem
10 dagar och 4 timmar ren, från och med idag är jag HELT ren , inget röka eller benzo!
Citera
2017-11-20, 02:29
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Är tramadol så svåra att sluta med? Jag får sådana mot värk. 9X50 om dagen och ätit dom som i 16 år. Det är inte större mängder men funkar mot värken
Har du testat varit utan 1 vecka då? Så vet du om det är jobbigt, fan frågar du för egentligen? xD
Citera
2017-11-20, 03:51
  #22
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Har du testat varit utan 1 vecka då? Så vet du om det är jobbigt, fan frågar du för egentligen? xD

Japp det har jag. En månad i sommras förlåt då så jevvla mycket att jag frågade då
Citera
2017-11-21, 00:54
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
10 dagar och 4 timmar ren, från och med idag är jag HELT ren , inget röka eller benzo!

Starkt gjort. Fortsätt så! Jobbigaste tiden är avklarad nu är det bara att se framåt och slippa vara beroende av de där hemska älskade råttgiftet!
Citera
2017-11-25, 18:01
  #24
Medlem
Dennisdenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
10 dagar och 4 timmar ren, från och med idag är jag HELT ren , inget röka eller benzo!
Hur går det för dig? Vet själv hur det känns när man får pengar på kontot nu den 25e. Hoppas du håller dig fast vid löftet. Grymt bra jobbat av dig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback