• 17 420 online
  • 1 134 498 medlemmar
  • 58 816 813 inlägg
2017-07-10, 22:32
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Vitamin
Vad är det här för dumheter? Jag sätter in x kr, får ett meddelande att endast y kr är maxgräns för det aktuella spelet. Om jag ändå vill fortsätta med x kr skall det genomgå manuell granskning. Jag propsar att jag vill satsa x kr, väntar en minut, får sedan svaret att de låst spelet till z kr helt plötsligt. Det beloppet - z kr - är nu 1/5 av det jag ville satsa från allra första början. Är det något standardförfarande eller vad står på?

Du missade att du hade tre val:

Skicka hela spelet för granskning
Spela för det godkända och skicka resterande för granskning
Spela för enbart det godkända
Citera
2017-07-11, 06:52
Medlem
D-Vitamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Du missade att du hade tre val:

Skicka hela spelet för granskning
Spela för det godkända och skicka resterande för granskning
Spela för enbart det godkända

Det förändrar väl inget? Jag skickade hela för granskning, varpå de endast tillät 1/5 av summan. Om jag hade spelat för det godkända beloppet hade jag spelat för 4/5 istället. Ser du problemet jag försöker illustrera?
Citera
2017-07-11, 09:11
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Vitamin
Det förändrar väl inget? Jag skickade hela för granskning, varpå de endast tillät 1/5 av summan. Om jag hade spelat för det godkända beloppet hade jag spelat för 4/5 istället. Ser du problemet jag försöker illustrera?

Säker på att du inte klickade fel? Jag vet att Expekt har gjort liknande för mig, men aldrig Unibet. Om du är säker på att du skickade hela summan för godkännande är det jävligt irriterande.
Citera
2017-07-11, 11:49
Medlem
D-Vitamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Säker på att du inte klickade fel? Jag vet att Expekt har gjort liknande för mig, men aldrig Unibet. Om du är säker på att du skickade hela summan för godkännande är det jävligt irriterande.

Ja - jag är helt säker! Jag gissar att man inte kan göra något åt det? Känns jävligt oseriöst dock att först hävdar en viss summa som minimibelopp, för att sedan minska ner summan till 1/5 av det ursprungliga värdet. Nu blev hela min satsning åt helvete i förhållande till den linje jag tänkt mig. Att Unibet hade så låga beloppsbegränsningar var också en aning förvånande. Särskilt nu när jag skulle satsa på en säker vinnare
Citera
2017-10-27, 00:27
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Nöjd med unibet Tog 1 dag att få ut pengarna. Bra livebet och bra odds.

Tyvärr är man limiterad så blir att hitta nytt.
Citera
2017-11-13, 13:36
Medlem
pulverhonungs avatar
Någon som vet hur unibets insättningsbonus fungerar? Spelar jag enbart med bonuspengarna fram tills att den är förlorad/omsatt?
Mitt insatta saldo rör nämligen inte på sig utan bara bonussaldot.
Citera
2017-11-13, 21:36
Medlem
Är det någon som vet ungefär när unibet begränsar mängden man kan betta om man är framgångsrik? Är det om man lyckas gå tillräckligt mycket plus över en månad eller hur funkar det? Är det olika för olika sporter? Dela jättegärna med er av era erfarenheter, för jag vill inte "ramla över kanten" så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Någon som vet hur unibets insättningsbonus fungerar? Spelar jag enbart med bonuspengarna fram tills att den är förlorad/omsatt?
Mitt insatta saldo rör nämligen inte på sig utan bara bonussaldot.

Det varierar väl lite för olika bonuserbjudande, men jag förutsätter att du menar bonusen när man först startar kontot (vilket jag själv tog del av för en månad sedan).

De första 100 kronorna du spelar för (tror jag, så var det för mig) är dina egna, och när/om du spelat bort dessa börjar du använda bonuspengarna. När/om bonuspengarna förbrukats så används resten av ditt saldo.

På så sätt försäkrar sig unibet om att man inte bara kan skapa ett konto, spela för bonuspengar och sluta spela om dessa förbrukas, och då gå plus-minus 0 och alltså ha spelat riskfritt.
Senast redigerad av Qwertee 2017-11-13 kl. 21:40.
Citera
2017-11-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertee
Är det någon som vet ungefär när unibet begränsar mängden man kan betta om man är framgångsrik? Är det om man lyckas gå tillräckligt mycket plus över en månad eller hur funkar det? Är det olika för olika sporter? Dela jättegärna med er av era erfarenheter, för jag vill inte "ramla över kanten" så att säga.

Det handlar inte om hur mycket du vinner eller om du alls vinner, allt beror på vad du spelar på. Om du konstant spelar de odds där de är marknadshögst kommer limiteringen ganska så snabbt.
Citera
2017-11-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertee

Det varierar väl lite för olika bonuserbjudande, men jag förutsätter att du menar bonusen när man först startar kontot (vilket jag själv tog del av för en månad sedan).

De första 100 kronorna du spelar för (tror jag, så var det för mig) är dina egna, och när/om du spelat bort dessa börjar du använda bonuspengarna. När/om bonuspengarna förbrukats så används resten av ditt saldo.

På så sätt försäkrar sig unibet om att man inte bara kan skapa ett konto, spela för bonuspengar och sluta spela om dessa förbrukas, och då gå plus-minus 0 och alltså ha spelat riskfritt.

Nope så funkar det inte. Omsättningskraven står på deras sida, men för deras välkomstbonus på200% är det bonussumman x5 som ska omsättas
Citera