• 31 147 online
  • 1 134 498 medlemmar
  • 58 818 796 inlägg
2017-11-14, 12:40
Medlem
Myshufvuds avatar
Skjortor håller mycket längre än t-shirts, så pass att det är billigare att köpa skjortor, trots att de är dyrare.

Är det samma sak med bättre strumpor? Var handlar man bättre strumpor? Förmodar att dressmans variant inte räknas.
Citera
2017-11-14, 12:47
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myshufvud
Skjortor håller mycket längre än t-shirts, så pass att det är billigare att köpa skjortor, trots att de är dyrare.

Är det samma sak med bättre strumpor? Var handlar man bättre strumpor? Förmodar att dressmans variant inte räknas.

Nej, bra strumpor är såpass mycket dyrare att det inte är en ekonomiskt bra affär att köpa fina strumpor. Däremot är det en milsvidd skillnad i komfort och kvalitet på bra strumpor och ett 10-pack från H&M.
Citera
2017-11-14, 12:48
Medlem
japanskbruds avatar
Jag undrar också var man köper riktiga strumpor... helst 100% syntetmaterial som aldrig går hål i. Det fanns såna förut och kändes som bomull .. men dom kunde lukta för jävligt av fotsvett ..
Citera
2017-11-14, 13:54
Medlem
www.uppercut.se

Här brukar jag handla underkläder och strumpor. Topeco och Frank Dandy. FD i bambu tycker jag är suveräna.
Strumpor ser jag som förbrukningsvara. Ser ingen anledning att betala mer för ett par strumpor.
Citera