2017-11-06, 21:41
Medlem
6-EAPB är den enda jag kan tänka mig köra med nu, alla andra RC som är lättillgängliga i Sverige tycker jag verkar för riskabla. 6-EAPB kostar, men ifall man tar det sällan och är en lättviktare i allmänhet så kan man klara sig på 300 kr per kväll. Varning för paranoia när skiten släpper dock.
Citera
2017-11-08, 01:21
Medlem
JojjeMeduzas avatar
[quote=orrecrist|62249553]Alltså den var okej, en väldigt mysig vardags stim, men knappast en utav dom bästa! Kanske beroende på vad man söker, vill man inte bli tok speedad så ja då var 4f-NEB helt okej. Jag kanske överdrev lite, men jag gillade verkligen 4f-NEB. Jag fick alltid ett skönt rus av och det kändes nästan som om jag fick en varm och skön filt över mig efter at jag dragit någon lina. Den var ju inte lik tjack eller andra stimulanter, utan den gick att sova på och man kunde inta den nästan när som helst utan fara.

[quote=orrecrist|62249553
Liknar NEB nep så ja då köper i allfall jag, gick att vara normal på NEB därav diggade jag den men söker man starkare grejer så ska man byta substans gick ej heller att öka dosen.[/QUOTE]

Jo, precis det finns det finns starkare substanser och under vissa tillfällen vill man ju ha dunder och då passar denna inte riktigt, utan den är fin som "vardags knark".
Citera
2017-11-08, 19:17
Medlem
Vilken RC som är mest lik kola!?

Hej,

Är nyfiken på om det finns någon RC på marknaden som är lik kola alternativt ”amfetamin light”
Citera
2017-11-08, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolbo
Hej,

Är nyfiken på om det finns någon RC på marknaden som är lik kola alternativt ”amfetamin light”

Amfetamin light skulle jag säga 3-FEA och/eller 4-methyl-NEP
Citera
2017-11-11, 01:55
Medlem
radiozetas avatar
Helt klart enlight min åsikt är :
4-EPD (Var vaken i 2-3 dygn med denna i systemet)
3-FEA (Var vaken i 2-3 dygn med denna i systemet)
Citera
2017-11-13, 01:53
Medlem
BlurryFace69s avatar
Finns det någon Bra RC som
gör att man får energi (inte så man blir speedad ) och tappar aptiten??
OCH inte syns på drogtest?
Citera
2017-11-13, 01:58
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Såg att asken har fått in 3-FEA. Har ni testat den? Hur är den att snorta? Svider den lika jävligt som 4F-PiHP? Är sugen på att beställa 3-FEA eller är NEiH bättre?
Citera
2017-11-13, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Såg att asken har fått in 3-FEA. Har ni testat den? Hur är den att snorta? Svider den lika jävligt som 4F-PiHP? Är sugen på att beställa 3-FEA eller är NEiH bättre?

NEiH (när jag testade den) var snäll mot näsan och sjukt lättrökt, men den var väldigt lik rusmässigt. Kort rus, snabb toleransutveckling. Man kan lätt slänga i sig hela påsen på nolltid.

Nu finns 3-BMC hos aromer, och 3-FEA hos asken och ZH. Vet att det klagades på ZH's andra batch (som därför hamna på rea?) så är det samma, eller ny? Känns som ren chansning här. Någon lär ju suga mer snopp än den andra.

Bortser man från det, vilken känns bäst? Om någon testat både 3-FEA och 3-BMC.
Citera
2017-11-13, 12:19
Medlem
duochjagitrafikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
NEiH (när jag testade den) var snäll mot näsan och sjukt lättrökt, men den var väldigt lik rusmässigt. Kort rus, snabb toleransutveckling. Man kan lätt slänga i sig hela påsen på nolltid.

Nu finns 3-BMC hos aromer, och 3-FEA hos asken och ZH. Vet att det klagades på ZH's andra batch (som därför hamna på rea?) så är det samma, eller ny? Känns som ren chansning här. Någon lär ju suga mer snopp än den andra.

Bortser man från det, vilken känns bäst? Om någon testat både 3-FEA och 3-BMC.

testat 3-bmc från zh och från aromer. zh hade mer potent skit. testat alla 3-fea batches från zh, den nuvarande e go
Citera
2017-11-13, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duochjagitrafiken
testat 3-bmc från zh och från aromer. zh hade mer potent skit. testat alla 3-fea batches från zh, den nuvarande e go

Okej danke. Får nog testa, nyfiken. Hur dospotent / långt rus har denna ens? Dessa wikis med sina doseringar/ruslängder brukar inte stämma med min uppfattning.
Citera
2017-11-13, 14:54
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza

Också nyfiien på 3-FEA.
Någon som vet om den går att röka likt 4F-PiHPen? Och om dessa två kan blandas vid forskning för att uppnå en bra effekt.
Inte hört något än om ersättare till 4F-PiHP, 4F-NEP och NiEH som kommer försvinna från inrikes marknaden kort verkar det som.
Citera
2017-11-20, 15:28
Medlem
-spitzlix-s avatar
Bästa CS för att dygna 1-2nätter? Vilken från asken ger mest bang for the buck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in