Inde på Linkedin som på Twitter fast mer städat, i lite längre texter och färre inlägg
Han är läsvärd med sina inlägg på Linkedin (164 följare där).
De senste dagarana har han bl.a. kommenterat EXP, AB och SVT. Han refererar till/gör inlägg om namn som Jesper Stromback, Viktor Barth-Kron, Barack Obama, Johan Hakelius, Linnéa Claeson, Oscar Stenström, Patrik Lundberg, Carina Bergfeldt, Staffan Heimersson, Jenny Nordberg, Socialdemokraterna, Krister Thelin, Anne Ramberg, Sara Skyttedal, NATO, Cissi Wallin, Johanna Linder, Katarina Barrling, Sofia Mirjamsdotter, Bonnier AB, Joakim Zander, Svenska kyrkan, Amanda Sokolnicki, Magnus Ranstorp, Nina Rung, Anders Thornberg med flera...
Han gillar inlägg den senaste tiden av bl.a. Erik Fichtelius, Natasha Vianna, Nicklas Kulti, Marielle Nakunzi och Ann Öberg.
Twitter skärmdumpar han ofta från och gör inlägg på Linkedin utifrån.
Om Twitter sa han så här igår i inlägg:
Citat:
Jag är avstängd från Twitter och kan inte hjälpa till med räkningen av porrkonton, Oscar Stenström Linnéa Claeson. Men jag är nyfiken. Följer Barack Oberman det här kontot fortfarande?
"I have an award winning asshole"
"Hahaha" och sen blir man lite ledsen, eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av
langaocb
Tror behandlingshem med inriktning på dubbeldiagnoser hade varit toppen för Inde.
Sköta kost, medicinering , rutiner och motion. Framförallt inleda en vapenvila mot kriget mot allt och alla.
Det hade nog passat honom, ja.
Apropå vapenvila kör han på på Linkedin delvis liknande som på Twitter. Lite mer sansat dock. Tonen känns igen. Språket är generellt mer vårdat. På ett sätt är han mer läsvärd.
Han är också ganska rolig mellan varven, som här igår när han riktade sig till Oscar Stenström på regeringskansliet, utrikesdepartementet:
Citat:
Hur många porrstjärnor är ni uppe i nu, Oscar Stenström? Oberman följer över 600 000 konton, så det kan ju ta lite tid, men om utrikesministern redan nu anser att det ligger någonting i vad jag skriver här, så kanske ni ska förbereda ett uttalande?
"USA:s porrstjärnor är Barack Obamas soldater. Barack Obama är en vedervärdig kommunisthallick."
Utrikesministern vet att det är en fullträff. Visst är det lite trist att dom som bestämmer över er inte låter henne uttala sig på det viset?
Donald Trump är kvinnohataren, har dom bestämt. Så ni lyder.