Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-08, 14:29
  #2821
Medlem
Jag förstår inte att det inte kom ut mer information om detta fallet. Det var ändå mycket om det i media och lystes upp på varenda löpsedel när det hände.

Var det någon som tog del av den fullständiga FUP:en och obduktionsrapporten? Någon som kände Denise? Hennes familj? Vad gör hennes mamma idag? Vem är hon? Mordplatsbilder?

Ja som ni ser så är frågorna många och detta fallet har fascinerat mig sedan det hände. All info och alla observationer mottages
Citera
2017-10-03, 08:22
  #2822
Medlem
JDAMs avatar
Fick tips om denna mördare, få fall som tvingar en att tänka på dödsstraff "Kenny Lodra got to go"
Citera
2017-11-04, 21:59
  #2823
Medlem
Satt tre månader med honom, även om det han gjort är fasansfullt och hemskt så finns det en människa bakom. Alla människor kan hamna på fel plats vid fel tillfälle och under olyckliga omständigheter. Fick ett trevligt intryck av honom även som sagt det han gjort är fasansfullt.
Citera
2017-12-14, 17:45
  #2824
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av An84
Satt tre månader med honom, även om det han gjort är fasansfullt och hemskt så finns det en människa bakom. Alla människor kan hamna på fel plats vid fel tillfälle och under olyckliga omständigheter. Fick ett trevligt intryck av honom även som sagt det han gjort är fasansfullt.


Självklart fick du det, han är en psykopat som ljuger så fort han får chansen. Hade du eller någon annan gangster där borta haft några bollar hade ni slagit ihjäl honom, men hoppas ni hade trevliga fika stunder?!
Citera
2018-02-23, 12:24
  #2825
Medlem
Fan vad sjukt..
Om det stämmer som skrivs här, så känner jag Kennys pappa pga gemensamma intressen..
Citera
2018-04-28, 14:20
  #2826
Medlem
SingleStars avatar
Inte svår att hålla koll på.
Född 9 juli 1979 med fyra sista siffrorna nollhundrasjutton i personnumret.
__________________
Senast redigerad av SingleStar 2018-04-28 kl. 15:06.
Citera
2019-08-10, 04:37
  #2827
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contrario
Då vet vi dels var han satt, och var han nu sitter.

K*nny verkar fortfarande vara en extremt våldsam person och han verkar knappast ha förändrat sig sedan livstidsdomen. Vi får även anta att brottet skedde i nyktert tillstånd, och det är ju alkohol som ansetts vara det största skälet till hans tidigare brott.

Domen skall bli intressant att läsa, vilken domstol hålls rättegången i?

Fel det var främst anabola steroider som låg bakom våldtäkterna, för mycket testosteron gjorde honom till en vandrande kuk, utan mycket till hjärna. Alkohol kan oxå varit inblandat, men folk dricker ju alkohol utan att sånt här händer var och varannan dag. Kombinationen är dock dödlig.

När han lättat på trycket kom verkligheten ikapp och han gjorde något ännu värre, han hade dock inte räknat med att ena tjejjen skulle komma undan... Annars hade de nog bara varit spårlöst försvunna båda två, än idag.

Det var samhällets stigmatisering av våldtäktsmän/pedofiler och rädslan för att drabbas av denna stigmatisering som förvandlade honom till en mördare. Inga droger behövs nog för att förklara detta beteende. Bättre att vara mördare än våldtäktsman, tänker nog en del. Bättre chanser att komma undan åtminstone.

En tragisk historia, som så många andra gånger när kvinnor blir mördade i nära förhållanden. Droger är nästan alltid inblandade, naturliga som onaturliga.
__________________
Senast redigerad av Idiotsverige 2019-08-10 kl. 05:19.
Citera
2020-05-28, 16:28
  #2828
Medlem
Sorry om jag river upp gamla sår med hittade tråden av en händelse.
Har sträckläst (mer eller mindre) hela tråden och mår på riktigt illa!
Hur kan man bli så felnavlad så man klarar av att göra sånt här?
Och nyfiken som jag är så har jag så klart försökt läsa länkarna men dom flesta är döda (inget konstigt så här 14 år senare).
Kollade däremot runt en del på nätet i övrigt och har hittat den överlevande tösen...
Säger inget mer om d då hon och jag helt uppenbart har/hade reagerat heeeelt olika.
Även efter 14 år.

Lille aset då...
Tydligen permissioner och tillgång till nätet..
För visst har/hade han smeknamnet ”starfighter”?
Letar kanske nya offer på Facebook, vad vet jag. Eller kanske nöjer sig med att rasta sin bil....
Citera
2020-05-28, 17:43
  #2829
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Fel det var främst anabola steroider som låg bakom våldtäkterna, för mycket testosteron gjorde honom till en vandrande kuk, utan mycket till hjärna. Alkohol kan oxå varit inblandat, men folk dricker ju alkohol utan att sånt här händer var och varannan dag. Kombinationen är dock dödlig.

När han lättat på trycket kom verkligheten ikapp och han gjorde något ännu värre, han hade dock inte räknat med att ena tjejjen skulle komma undan... Annars hade de nog bara varit spårlöst försvunna båda två, än idag.

Det var samhällets stigmatisering av våldtäktsmän/pedofiler och rädslan för att drabbas av denna stigmatisering som förvandlade honom till en mördare. Inga droger behövs nog för att förklara detta beteende. Bättre att vara mördare än våldtäktsman, tänker nog en del. Bättre chanser att komma undan åtminstone.

En tragisk historia, som så många andra gånger när kvinnor blir mördade i nära förhållanden. Droger är nästan alltid inblandade, naturliga som onaturliga.

Du snackar skit. Har en massa kompisar som tagit anabola och är ingen som våldtagit på grund av det. Är precis lika löjligt som art skylla våldtäkter på alkohol, vilket de flesta våldtäktsmän tar. Ännu löjligare och säga man måste vara snäll mot våldtäktsmän annars blir de mördare.
Citera
2020-05-28, 17:45
  #2830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av An84
Satt tre månader med honom, även om det han gjort är fasansfullt och hemskt så finns det en människa bakom. Alla människor kan hamna på fel plats vid fel tillfälle och under olyckliga omständigheter. Fick ett trevligt intryck av honom även som sagt det han gjort är fasansfullt.

Du är ju sådan tönt att det är helt otroligt. Inte nog med att du sitter och snackar med fanskapet, du har t o m mage att komma med ursäkter för honom.
Citera
2020-06-03, 23:05
  #2831
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiq

Var det någon som tog del av den fullständiga FUP:en och obduktionsrapporten? Någon som kände Denise? Hennes familj? Vad gör hennes mamma idag? Vem är hon? Mordplatsbilder?

Ja som ni ser så är frågorna många och detta fallet har fascinerat mig sedan det hände. All info och alla observationer mottages
Denise mamma heter numera S*fia Cor*vett* på Facebook. In o kika. Hon är ilag med en Sebastian. Ingen bra kille. Bor granne med honom och flickvänner kommer o går o vi hör ofta skrik därifrån. Polisen har varit där några gånger. Jag har själv ringt varje gång jag uppfattat skrik. Det finns två barn i bostaden. Tror de har diagnoser bägge två.
Citera
2020-07-28, 22:24
  #2832
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Inte svår att hålla koll på.
Född 9 juli 1979 med fyra sista siffrorna nollhundrasjutton i personnumret.


19790709

Särskild postadress c/o Anstalten Salberga Box 30873325 Sala
__________________
Senast redigerad av blomvattnare 2023-04-15 kl. 18:13. Anledning: Fyra sista siffrorna i personnumret borttagna
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback