Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-10-28, 23:54
  #37
Medlem
ftwGBGftws avatar
uppdatering
Igår kördes det ett ordentligt bröstpass och 120kg lyftes på bänken, är inne i v3 och detta är en vikt som häcklade mig 3-4 månader in i förra kuren nu åkte skiten upp.

Idag blev det ett kortare ryggpass, 6 övningar med olika antal reps och set under ca 45min.
Ökade även här ganska ordentligt i vissa övningar så visst fan börjar det hända något!

stickdag
Och stickeN fixk mindre bra.. Ja det blev 2 stick.. första gick kanon in i vänstra skinkan, trodde jag skjutit in allt MEN när jag dragit ut nålen ligger det 0.6-0.7ml kvar och jag är för ovig för att kunna se det.. bytte nål och satte 3cm högre upp, det gick bra men nu har jag en bula i skinkan inte min dag idag gällande stickandet helt enkelt.

Välmående
Mår helt okej inte nått speciellt alls, kåtheten börjar öka och jag runkar igen ganska ofta nästan dagligen.

Vikt
104.8kg så även där går det uppåt, vill inte ligga över 100kg egentligen men jag känner mig stark och inte ökat 1 enda cm på min mage vilket måste räknas som något iallafall
Citera
2017-11-02, 06:11
  #38
Medlem
ftwGBGftws avatar
uppdatering
Körde bröst/triceps i förrgår, blev ett monsterpass igen men 120kg kom knappt upp.. skyller på dålig sömn.

Igår blev det rygg och biceps ordentlig pump igenom hela passet, precis börjat med marklyft och 180kg var i princip helt uppe när jag kände som om jag skulle spy(testade ny PWO) och släppte vikterna körde 160kg efter och det var hyfsat enkelt.
Vi snackar inga tunga vikter på mark och det vet jag men som sagt precis börjat med skiten på "allvar".

Dags att trycka idag igen och man ser alltid lite ljusare på dagarna man får penetrera skinkan <3

Mycket tjafs med frugan det senaste då hon klagat på allt, verkligen på allt..
Jag ska inte växa, får inte få magrutor, inte bli hårig, lägger för mycket tid på gymmet, lägger för mycket tid på mitt nystartade företag och således för lite tid på henne och familjen...

Går hos en psykolog pga aggressions problem som gestaltar sig i gap, skrik och en taskig attityd mot henne och barnen. Något jag anser har blivit otroligt mycket bättre och tänker extra mycket på det när jag kurar för att hon inte ska kunna använda det mot mig MEN det känns som hon försöker provocera mig hela tiden..

Träningen går alltså kanon, ingen sexlust och familjelivet är skit.
Jag tröklar på ändå

Göte-b
Citera
2017-11-02, 07:50
  #39
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
uppdatering

Mycket tjafs med frugan det senaste då hon klagat på allt, verkligen på allt..
Jag ska inte växa, får inte få magrutor, inte bli hårig, lägger för mycket tid på gymmet, lägger för mycket tid på mitt nystartade företag och således för lite tid på henne och familjen...

Går hos en psykolog pga aggressions problem som gestaltar sig i gap, skrik och en taskig attityd mot henne och barnen. Något jag anser har blivit otroligt mycket bättre och tänker extra mycket på det när jag kurar för att hon inte ska kunna använda det mot mig MEN det känns som hon försöker provocera mig hela tiden..

Träningen går alltså kanon, ingen sexlust och familjelivet är skit.
Jag tröklar på ändå

Göte-b

En kärrig som ger sig fan på att provocera kommer att göra det om du kör bortförklaringar. Brutalt ärlig funkar bäst. Men försök ta det lugnt och ta hand om barnen, för det är något du kommer att ångra om du inte gör. Det finns ett liv utanför gymmet, och om inte det sköts så blir gymlivet lidande.
Citera
2017-11-08, 20:19
  #40
Medlem
ftwGBGftws avatar
uppdatering
Vart mycket med företaget så kurrapporten har blivit lidande dock inte träningen.
Kosten har varit bra gällande protein, mindre bra gällande kcal... blivit en hel del godis, burgare och pizza senaste dagarna men inga mål att gå ner i vikt just nu..

Kommer komma en bättre uppdatering i dagarna med och jag har försökt lägga upp en formbild MEN har så mycket gaddningar att när jag censurerar så see det bara efterblivet ut.
Citera
2017-11-10, 22:30
  #41
Medlem
ftwGBGftws avatar
Byte en flaska testo mot 1.5 flaskor mast med polaren, han får ordentligt med finnar av mast så han hoppar hellre av den och kör testo only istället.

Bra för mig helt enkelt då det blir 5 extra veckor på mast testo har jag rätt rejält med hemma så..

Körde ett monsterpass igår och axlarna är möra idag, känns som om jag är 3 meter bred.

Kortare benpass idag då jag gick upp 04.30 pga företaget innan arbetsdagen på jobbet och knappt sovit alls.
I helgen blir det ryggpass och bröstpass #2 för veckan.

Fortfarande ingen riktig kåthet av testot, borde vara inne i v4-5 iallafall och känna mer kåthet.

Trycket på gymmet däremot börjar blir riktigt sjukt, det ökar dag för dag och frugan klagar på att man börjar bli för stor enligt hennes mening ord som bara rinner av mig som vatten, nu ska pappa blir stor som en oxe.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback