Citat:
Jag tror att hon är sån till sin personlighet bara så det blir nog inte mer liv i henne än det vi sett tyvärr. Så hon är lite för blek till sättet enligt min uppfattning.Det kanske är så att Annie tycker det är lite jobbigt med kamerorna och därför är lite tillbaka. Kanske hon blir mer full av liv ifall hon skulle bli sist kvar och får vara ensam med Dennis på resan och att man då får se en ny Annie? Jo lite mycket "hon är fin att titta på", men man vet ju inte vad Dennis har haft för tjejer innan, kanske han inte varit med om att nån sån snygg tjej som Annie visat intresse för honom innan och därför blir det mest såna kommentarer?!
Citat:
Nej, konkurrensen är ju inget vidare i det där gänget - vilket hon föga sympatiskt kommenterade själv. Tycker det är bättre att han inte väljer någon i så fall, än blir tillsammans med en så otrevlig person.Jo jag förstår ju vad du menar, hon kom med ganska onödiga kommentarer gällande Marcus längd och jag hade svårt att tyda hur han tog det. Sen är hon lite blandad i sitt sätt, hon säger lite taskiga saker ena sekunden och i nästa så verkar hon intresserad och säger "alla vill väl ha en händig man som jobbar" och flörtar med honom i utebadet. Han kommer nog dock dras till henne eftersom hon är den yngsta och snyggaste i hans gäng. Den han satt och pratade barn med verkar ha inte gilla och inte heller den andra som han ignorerar nästa vecka.
Citat:
Hela Marcus medverkan är konstig. När man valde honom i våras så var han ju inte tänkt att vara nån slags reserv, rimligen borde han ju då haft samma möjligheter att välja deltagare som de andra bönderna. Fast det känns ju inte så och vi har ju inte ens sett Marcus få några brev.a jag fattar inte heller, skrev hon brev till både Marcus och Johan då eller? Nu när du säger det så kanske det är som så att han inte valt ut henne själv, men varför väljer produktionen ut just henne som tjejen nummer 4 på Marcus gård?! Tror dem att hon ska ha mer gemensamt med Johans kompis? Eller kan hon ha tjatat på produktionen att hon till varje pris vill vara med och ha en bonde i sitt liv? Man undrar lite hur det kommer utvecklas på hans gård, om tjejer där också ska välja att frivilligt åka hem?!
Allt känns bara ihopslängt på en eftermiddag utan någon närmare eftertanke.
Att den här kvinnan "återanvändes" förstärker ju bara det intrycket.
Citat:
Var inte meningen att spoila men i och med att avsnittet har lagts ut och det är så pass sent så trodde jag att det skulle vara ok att kommentera.Vi ska se avsnittet snart men väldigt synd att dem visar lite i detta avsnittet också av Erik och Alma. Okej att lägga en del tid på Wille men varför ska dem lägga mer tid på Jörgen än på erik? Det finns ju ingen orsak.
Åh fasen, han tillbringar natten med henne, ja inget förvånar när det gäller Jörgen och då är han ju göra samma med resterande som kommer.
Nej lär nog inte bli några stora passioner mellan Therese och hennes brevskrivare.
Åh fasen, han tillbringar natten med henne, ja inget förvånar när det gäller Jörgen och då är han ju göra samma med resterande som kommer.
Nej lär nog inte bli några stora passioner mellan Therese och hennes brevskrivare.
Vet inte om de tillbringade natten tillsammans med produktionen fick det att framstå så, i alla fall i mina ögon.
.
. Sen blir det ju dråpligt nästa veckan när nästa tjejen dyker upp och ja jag tycker också det såg ut som han spenderade natten med Diana.
.