Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-31, 12:10
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Låter jävla spännande. Ska läsa in mig på dessa två. Av det lilla ja läst hitills låter det som perfekta kombon för mig iallafall. Kanske något att starta på till efter jul
Bör jag vänta längre eller hur länge tror du min kropp måste återhämta sig efter kuren jag legat på nu?
Undrar även när depressionen ska kicka in? Är det om några veckor eller från o med att ja börjar ta nolvan?


ursäkta min lathet men har precis varit på semester och glömt allting som har med flashback osv att göra så du får nog påminna mig om din senaste kur, vad du körde och hur länge och vart du ligger i din pct eller nuvarande kur för att jag ska kunna besvara frågorna
Citera
2017-11-01, 21:58
  #158
Medlem
Kört Masterone E 400mg ev5d och Test E 500mg ev5d. Sen några veckor har ja gått ner i halva. Sen har det pendlat lite. Kördes i ca 16 veckor.

Ligger nu på vecka 3 I PCT. Ska börja med nolva imorgon.
Frågerna om primbolone behöver du nog inte svara på då ja bestämt att inte köra detta. Läst en del om att det ska vara riktigt taskigt för håret. Dvs att man tappar hår väldigt mkt på denna. Så Kör nog clean fr.o.m nu. Blir det ännu en kur blir det nog en 12-14 veckor på något mer snabbverkande under sommaren. Men vet inte om det blir ännu en kur. Lutar mer åt att satsa på konditionen och bygga på i vanlig takt igen.
Citera
2017-11-02, 10:56
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Kört Masterone E 400mg ev5d och Test E 500mg ev5d. Sen några veckor har ja gått ner i halva. Sen har det pendlat lite. Kördes i ca 16 veckor.

Ligger nu på vecka 3 I PCT. Ska börja med nolva imorgon.
Frågerna om primbolone behöver du nog inte svara på då ja bestämt att inte köra detta. Läst en del om att det ska vara riktigt taskigt för håret. Dvs att man tappar hår väldigt mkt på denna. Så Kör nog clean fr.o.m nu. Blir det ännu en kur blir det nog en 12-14 veckor på något mer snabbverkande under sommaren. Men vet inte om det blir ännu en kur. Lutar mer åt att satsa på konditionen och bygga på i vanlig takt igen.


då kan du räkna med att börja bli lite tröttare om 2-3 veckor till, men den saftiga smällen brukar komma för mig efter att jag går av nolva (jag får inga biverkningar alls av nolva)

sen är det inte säkert att du får en depression eftersom vi efter ett jävla massa arbete fått dig att chilla lite med allt vad det var du och din polare skulle ha och rekomenderade... så förhoppningsvis så är allt lugnt och du landar ganska mjukt

om jag var du skulle jag inte hoppa på igen till jul för du kommer inte en chans i världen vara fullt återställd tills dess... skiter du i din egen produkttion kan du ju göra det men i din ålder och kort bruk av AAS skulle jag säga att det är dumt..

sen undrar jag vad det är för hasselnöt som har lurat i dig att primo ger kraftig hår avfall...

håravfall får du främst av androgener, androgener är alltså förmanligande hormon för att göra detta enkelt

primo är ett av alla tjejers favorit prepp pga de låga androgena egenskaperna men hur som så om du skulle ställa masteron som du har kört i förhållande till primo så kommer du tappa 1 hårstrå av primo i förhållande till 1000 hårstrån på masteron alla dagar i veckan ^^

primo är ett av världens renaste preparat med minst biverkningar och därför är det så dyrt... själva preparatet i sig ger ju inte särskillt mycket men vid höga doseringar kan man få en sjuk fysik... detta var ju ett av arnolds favorit preparat kombinerat med dianabol

ahh den där kunskapen känns som något broscience någon har kokat ihop men men, om du vill gå av och köra natty så är det klart att det är vad du ska göra hur som hällst! ville bara se till att du hade rätt kunskap innan du tar ett beslut
Citera
2017-11-03, 10:43
  #160
Medlem
Jo såg nu faktiskt att jag löste flr hastigt om just det med håravfall. Kan def tänka mig köra denna men blir nog efter sommaren eller sä isf. Tack för svaren o hjälpen. Börja knapra nolva igår. Är väl för tidigt o säga hur ja mår då ja inte känner mkt skillnad. Enda skillnaden ja känner stort r väl att man inte är lika stark o uthåligheten har väl minskat på gym men kontrar detta med lättare vikter o har fokus på kontakt. Mår för övrigt riktigt bra än sålänge. Enda side effects ja märkt är att ja blivit liite hårigare men vet inte om detta endast e inbillning heller. Bollarna har såklart krympt lite men absolut inget problem med sexlusten ännu. Mår riktigt bra.
Citera
2017-11-12, 12:15
  #161
Medlem
Fortsätter kriga i PCT. Känns att man e svagare och jääävlar vad träningsvärk man får nu efter gympassen!! Vätska har definitivt lämnat kroppen. Tappat ca 5-6 KG o ligger nere på 91 KG nu.
Klart lite depp att mycket av formen försvinner men jävlar vad nöjd man är ändå nu. Man har blivit väldigt lean så att säga. Bra form runt magen till osv. Känns fan riktigt bra alltså. Enda biverkningen jag fortfarande känner på är bollarna. Dom vandrar upp ibland o kommer ner med jämna mellanrum. Ingen smärta eller så bara känns lite märkligt. Är detta normalt när man kliver av eller är detta tecken på att man ska spruta lite HCG??
Vill ju ändå att soldaten ska vara i skick
Citera
2017-11-12, 14:07
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Fortsätter kriga i PCT. Känns att man e svagare och jääävlar vad träningsvärk man får nu efter gympassen!! Vätska har definitivt lämnat kroppen. Tappat ca 5-6 KG o ligger nere på 91 KG nu.
Klart lite depp att mycket av formen försvinner men jävlar vad nöjd man är ändå nu. Man har blivit väldigt lean så att säga. Bra form runt magen till osv. Känns fan riktigt bra alltså. Enda biverkningen jag fortfarande känner på är bollarna. Dom vandrar upp ibland o kommer ner med jämna mellanrum. Ingen smärta eller så bara känns lite märkligt. Är detta normalt när man kliver av eller är detta tecken på att man ska spruta lite HCG??
Vill ju ändå att soldaten ska vara i skick


det är vanligt när man är både på och av, det ingår i djävulens kontrakt helt enkelt

se till att återhämta dig nu bara och ta det lugnt så ska du se att de faller ner på plats igen
Citera
2018-10-03, 11:21
  #163
Medlem
Anstaltslivets avatar
Haha jag läste igenom denna tråden nu och har skrattat så jag har ont i magen åt han som skapade denna tråden Han måste ju trolla?... Han pratar om sin kropp och sina prepp precis i samma som när man trimmade sin moped när man var 13/14/15år.. : Nu jävlar ska den gå ...aaa så ska man ha 70cc sen ska man ha större sånt, sen måste man bara ha sånt också, Jag lyssnade på ett moped trimmar proffs som trimmat mopeder hela sitt liv han är 17år nu och han stöttar mig fullt ut så funkar inte det så tar man bort lite av dessa och sätter på andra. Nu jävlar gick den som fan och funkade perfekt men den gick inte helt rent. Får beställa lite andra grejer och testa, skit samma det är ju bara en moped, vad kan hända?... Jag vet att mopeden går 37km/h snabbare nu än den gjorde orginal, men jag provkörde aldrig den orginal och kollade hur snabbt den gick men nu gör den 75km/h

Stackars tjejer som träffar en sådan här snubbe, Han kanske ser "bra" ut på utsidan men han är som en krockad bil på insidan. Hur bär man sig åt för att vara så här ignorant & dum? Jag förstår verkligen inte det. Ett vandrande självbedrägeri Bästa tråden på väldigt länge haha...
__________________
Senast redigerad av Anstaltslivet 2018-10-03 kl. 11:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback