Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-25, 11:26
  #37
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD321
Satan perkele. Har lekt en del med roidcalc nu och kan konstatera att kuren blir väldigt mycket bättre om man frontar. Kör man test e 250 mg E5D utan frontning så tar det ju fan 6-7 veckor att få upp nivåerna av testosteron till den maxnivå de når under kuren. Frontar man och tar 500 mg de två första sticken (dag 1 och dag 6) så når man maxkoncentration i kroppen när det har gått en vecka från kurstart. Och att ha mycket testo i kroppen är ju hela poängen. Låter detta rimligt eller har jag räknat fel? Känns som jag räknat rätt.

Ren brosciense... för mig spelar frontning ingen roll, det enda jag får av det är mer bieffekter, först och främst så skjuter blodtrycket i höjden. Jag har frontat Testo samt EQ. Gav inte ett skit mer.. Sen chockar du kroppen med en högre dos inledningsvis som du sedan sänker? Låter det logiskt för dig? Bättre att bygga upp dosen så du får gradvis mer testosteron i kroppen och blir starkare rent progressivt. Det du kan göra som är mera sunt är att sätta E4D då kommer du komma upp i önskad plasmakoncentration av testosteron fortare och jämnare.

Det är din första kur, du kommer att få sånna jävla ökningar ändå så du behöver inte konstra till det.
__________________
Senast redigerad av Spliffmeister 2017-03-25 kl. 11:31.
Citera
2017-10-28, 18:07
  #38
Medlem
Jag har ägnat senaste tiden åt att deffa ner mig och är snart nere på ca 10%. När jag nått 10% kör jag min kur som kommer innehålla 375 mg Testo E E5D med frontning. PCT blir enligt ovan. Kör Arimidex 0.5 mg EOD.
Citera
2017-10-29, 11:35
  #39
Medlem
Morsdags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD321
Jag har ägnat senaste tiden åt att deffa ner mig och är snart nere på ca 10%. När jag nått 10% kör jag min kur som kommer innehålla 375 mg Testo E E5D med frontning. PCT blir enligt ovan. Kör Arimidex 0.5 mg EOD.


Härligt med en lyckad deff.
Vad ligger vikten på i dag och hur ser dina styrkestats ut nu?

Lycka till med kuren

Med vänlig hälsning,.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback