2017-10-27, 21:41
Medlem
SeanPenns avatar
Är unga tjejer så kåta på att hänga med kändisar? Eller vad är det som lockar att vara med Soran. Han ser ju ut som en isis-krigare
Citera
2017-10-27, 21:42
Medlem
Simbelmyne11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Det finns ett konto på instagram där tjejer har skickat in berättelser och hon som har kontot har blurrat alla namn men postar screeshots av berättelserna. Där läste jag (för flera dagar sen) om en känd ”feministisk” (manlig) komiker och offret sa även något i stil med att namnet på hans senaste show var ironisk. Jävlar!

Kommer dock inte ihåg vad kontot heter men någon annan i tråden kanske också kommer ihåg att ha sett det där och kan linka??

1337likes
Citera
2017-10-27, 21:44
Medlem
ThuleSocietys avatar
Visst kan det vara någon annan än Soran men det mesta pekar på att det är han nu
Citera
2017-10-27, 21:44
Medlem
Killarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Kändisar är offentliga personer, så du behöver inte dölja Messiah Hallbergs namn.
Vet iofs inget om honom men på bild ser han ut som en gris som mycket väl kan göra massa skit.

Försökte vara finkänslig, och du förstod ju vem jag menade.
Han ser ut som en Snapchat-kille, och dessutom ganska sliskig. Hellre att det är han än Soran.
Citera
2017-10-27, 21:47
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Ja mycket man kan läsa på flashback. Jag litar nog mer på Dagens Nyheter.

Det må så vara men du skrev att han som skrev Twitterkommentaren inte kunnat läsa det på Flashback vilket jag påpekade att de kunde han visst.
Citera
2017-10-27, 21:47
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Är unga tjejer så kåta på att hänga med kändisar? Eller vad är det som lockar att vara med Soran. Han ser ju ut som en isis-krigare

Jag vet inte hur det är nu men jag känner till lite om Soran. För typ 4-5 år sedan så var det klasar av brudar runt honom. Tjejer som kastade fittan på honom. Han fick värja sig och har sannolikt själv anledning till att lägga upp #metoo ett par gånger om.
Citera
2017-10-27, 21:48
Medlem
Har symbolen för det mångkulturella samhället varit ute och viftat med den omskurna snorren?Det är väl det mest humoristiska han har levererat?
Kan inte ens den välintegrerade svenskhataren hålla sitt testosteron i styr?
Citera
2017-10-27, 21:49
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemorechance
Är det säker att det är Soran Ismail?

Nej. Det är inte bekräftat med trovärdiga uppgifter.
Citera
Medlem
Kalle81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Det må så vara men du skrev att han som skrev Twitterkommentaren inte kunnat läsa det på Flashback vilket jag påpekade att de kunde han visst.

Ok där kan du ha en poäng. Relevant eller inte, vet varken du eller jag. Den som skrev Twitter-kommentaren kan ha pratat med någon på DN, eller upplevt det direkt från Soran.
Citera
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn

Visst det passar perfekt in i motivbilden, ful, självgod på den övre gränsen, får inte ligga med de snygga tjejerna men tycker han är en stor betäckare som måste få många ligg. Tycker han alltså själv. Är tjejer inte vaksamma och kommer i för utsatt situation så går det illa. Flickor lita på ryktet håll distans.
Citera
2017-10-27, 21:51
Medlem
thegoodshepherds avatar
Det känns som om #metoo är det bästa som hänt på länge. Massa självgoda rövhål som nu bevisligen är just rövhål

Virtanen är klart i topp än men skulle detta vara Soran eller Henrik så skulle jag jubla. Även Betner...
Citera
2017-10-27, 21:53
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag vet inte hur det är nu men jag känner till lite om Soran. För typ 4-5 år sedan så var det klasar av brudar runt honom. Tjejer som kastade fittan på honom. Han fick värja sig och har sannolikt själv anledning till att lägga upp #metoo ett par gånger om.

Av sådant kan man få svårt att tro på någon som säger nej. -"Nekar du mig, din, din hora"!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in