Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-18, 13:30
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladHundvalp
Fick spelet levererat idag. Nåt jag bör tänka på i början eller är det bara att kötta o samla vapen? 🙄 har ingen o spela med så söker gärna någon kamrat att spela med. Spelar på PS4

Kör storyn varvat med public events och crucible. Bäst rewards ger publics just nu i förhållande till den tid det tar att göra dem. Mitt PSN är alphaswede.
Citera
2017-09-18, 13:37
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Är det bara jag eller är nightfall helt åt helvete med tidpressen? Ge mig D1 nightfall istället svintråkigt att behöva stressa och hoppa förbi packs med mobs.

Håller med, blir stressigt och flyger förbi allt. Inte jättesvåra dock.
Citera
2017-09-18, 13:39
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Gjorde min första Nightfall igår, det var sköj

Gillar verkligen spelet. Ettan kom jag inte ens till level 20 av nån anledning men detta har jag fastnat i.

En fråga, är det någon mening att fortsätta göra vanliga strikes eller är det bara Nightfall strikes som ska gälla nu? Är ju lite krångligare att få ihop dem, i alla fall tills det där nya systemet kommer.

jag förmodar att Nightfall har större chans att ge legendary och exotic gear, men ger vanliga strikes i alla fall bättre rare gear, kanske, så att man kan få nog med power level för raiden?

Strikes tar lång tid. Kör Challenge där du får "powerfull Gear" och public events på heroic.

Edit, joina en klan också. Du får extra rewards då.
Citera
2017-09-30, 17:40
  #112
Medlem
Hjälp! köpte spelet på pstore men spelet vill inte ladda ner? Är det pga server maintenance eller något annat?
Citera
2017-10-02, 16:53
  #113
Medlem
KattPerssons avatar
Är spelet något skoj, mina kära betatestare?
Citera
2017-10-03, 11:21
  #114
Medlem
Nihennas avatar
Någon som har kört raiden via matchmaking? Hur funkade det? Var det en dröm eller en pina?
Citera
2017-10-06, 12:02
  #115
Medlem
Silverstöllens avatar
Spelet är tyvärr en besvikelse så som 1an var, totalt meningslös grind och alldeles för mycket rng.
Citera
2017-10-24, 01:54
  #116
Medlem
scrypts avatar
Någon som vet tid när det släpps till Sverige?
Citera
2017-10-24, 10:38
  #117
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrypt
Någon som vet tid när det släpps till Sverige?

19.00 enligt battlenet, fruktansvärt. Jag som hade hoppats på att få spela lite under dagen
Citera
2017-10-24, 13:21
  #118
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
19.00 enligt battlenet, fruktansvärt. Jag som hade hoppats på att få spela lite under dagen

Nu har jag inte hängt med i tråden, men är det 19:00 svensk tid?
Citera
2017-10-24, 13:50
  #119
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Nu har jag inte hängt med i tråden, men är det 19:00 svensk tid?

Haha ja, annars hade jag skrivit något i stil med "4am PST" som man ändå inte förstår utan googling Det fanns en länk via battlenet med karta över tiderna. Vill minnas att samma sida länkade mig hit!

https://www.timeanddate.com/worldclo...024T10&p1=5154

Det är alltid jävligt när de ska sätta releasedatum på kvällen av en dag. Så får vi lida hela dagen för att alla ska få komma in samtidigt?
Citera
2017-10-24, 13:53
  #120
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Haha ja, annars hade jag skrivit något i stil med "4am PST" som man ändå inte förstår utan googling Det fanns en länk via battlenet med karta över tiderna. Vill minnas att samma sida länkade mig hit!

https://www.timeanddate.com/worldclo...024T10&p1=5154

Det är alltid jävligt när de ska sätta releasedatum på kvällen av en dag. Så får vi lida hela dagen för att alla ska få komma in samtidigt?

Jävligt lack, det rimliga hade ju (tycker jag) varit att ha releasen tidigt på dagen så att folk kan slussas in eftersom, och då slippa jätteköer när vi som jobbar kommer hem och vill spela. Nu är jag så pass luttrad med sånt här att jag tog min semesterdag i morgon istället för idag, men är säkert gott om folk som sitter hemma och är tokiga över att dom lika gärna hade kunnat gå till jobbet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback