• 34 208 online
  • 1 128 720 medlemmar
  • 58 562 042 inlägg
2017-10-11, 15:15
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickatjo
Den förstnämnde låter mer som Crille "korven" Borg.. Bullen hade då fortfarande hår när jag såg honom för någon månad sedan.
Den andre borde vara Glenn men att han skulle vara högt uppsatt har jag svårt att tror har hört att det är en riktig tönt!

Hur många medlemmar dom har e svårt att uppskatta då dom har som tradition att krama sina egna ena dagen och råna den samme andra dagen.
Dom har nyligen plockat bort varenda bild på Nishan så han lär ju vara rånad och utesluten. Någon som kan historien?

Vad de lever på är olika men för det mesta bötfäller dom sina egna för olika påhittade överträdelser.
Någon jobbar som lastbilsförare, nån äger ett solarium och så har vi några ställnings byggare.

Deras senaste tillskott är med ett stort skämt Kim modin, som vart nerhuggen på Våxnäs för några år sedan av en tjej som han försökte råna. Går rykten om att han pratade lite för mycket i den utredningen men det är inget jag vet med säkerhet. Men sådant är inget dom läger större vikt i längre inom BMC tydligen.

Nej de var nog de två jag menade och ingen krille. Nishan var utlänning va? Sen har väl alltid helsingborgarna varit de som hållit högst klass oavsett om man jämför med andra avdelningar.
Citera
2017-10-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Nej de var nog de två jag menade och ingen krille. Nishan var utlänning va? Sen har väl alltid helsingborgarna varit de som hållit högst klass oavsett om man jämför med andra avdelningar.

De har väl någon babbe ifrån Forshaga eller Deje med också?

Sen finns det väl ingen i det gänget som ser ut som någon biker, yrkeskriminella som blivit påtvingade en hoj...där ska ju den andra grupperingen i stan iaf ha en eloge.
Citera
Igår, 14:59
Medlem
Littlepaw13s avatar
Snabb nyfiken fråga bara, hur kommer det sig att just HBG chaptret är så bra?