Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-09, 09:47
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Haha men jag vill ju inte bli skallig innan 30
Nä men jag fattar tanken, dock första gången jag kör på mast och det blev mest bara för att det såldes av en MASSA i Gbg för en strunt summa så jag köpte ett par pga priset.. så jag får se denna kuren kanske älskar jag det och lör på det varje kur eller så är det inte så bra med mi höga bf% och testar deca nästa gång


hahaha du sätter ju inte ett stick maseron och vaknar upp flintis ^^ det är ju flera års brukande

jag har kört både mast och tren och win som alla är taskiga för håret och flera gånger förutom winnar.. det vändan blev bara en gång, jag kommer bli av med håret det vet jag men jag har en bra bit kvar på det för mitt hår är fortfarande jävla tjockt och fylligt trotts att det vissa vänder har dammat ut hårstrån ur ruffset

sen kan jag spekulera i att den masten du har inte är mast för det är ett dyrt prepp och jag kan inte förstå varför någon skulle sälja ut det billigt?

vad är det som är sagt på den fronten??

sen skulle jag rekommendera mast på lägre kroppsfett.. betydligt mycket roligare att använda det då
Citera
2017-10-09, 14:00
  #14
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
hahaha du sätter ju inte ett stick maseron och vaknar upp flintis ^^ det är ju flera års brukande

jag har kört både mast och tren och win som alla är taskiga för håret och flera gånger förutom winnar.. det vändan blev bara en gång, jag kommer bli av med håret det vet jag men jag har en bra bit kvar på det för mitt hår är fortfarande jävla tjockt och fylligt trotts att det vissa vänder har dammat ut hårstrån ur ruffset

sen kan jag spekulera i att den masten du har inte är mast för det är ett dyrt prepp och jag kan inte förstå varför någon skulle sälja ut det billigt?

vad är det som är sagt på den fronten??

sen skulle jag rekommendera mast på lägre kroppsfett.. betydligt mycket roligare att använda det då

Haha ah att det inte bara ramlar av på en sekund fattar jag men jag är lite tunnare på mitten av huvudet och det blev tunnare efter förra kuren..

Märket är Chirron ska vara ett bra märke enligt dom flesta, men någon torskade här i Gbg och killens tjej sålde av hela lagret för inköpspris typ
Citera
2017-10-09, 17:03
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Haha ah att det inte bara ramlar av på en sekund fattar jag men jag är lite tunnare på mitten av huvudet och det blev tunnare efter förra kuren..

Märket är Chirron ska vara ett bra märke enligt dom flesta, men någon torskade här i Gbg och killens tjej sålde av hela lagret för inköpspris typ


då kommer ditt hår ryka oavsett vad så kan du lika gärna gasa! haha

aha fan vad soft för dig
Citera
2017-10-12, 16:35
  #16
Medlem
ftwGBGftws avatar
Sådär nu anlände mina 14 vialer av Scandinavian Pharma testo E 230mg/ml Batch nr2. Hoppas att den är lika bra som batch nr 1, jag vill köra igång direkt men frugan gnäller om att jag sagt 1/11.. får se om man smygtrycker lite granna
Citera
2017-10-12, 20:40
  #17
Medlem
Morsdags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
får se om man smygtrycker lite granna


Hahaha!

Vänta suger
Citera
2017-10-12, 23:01
  #18
Medlem
ftwGBGftws avatar
Dagens träning

Axlar/biceps
Sittande i smith bakom nacken × 5
Liggande baksida axlar × 6
Stående utsida axlar × 4
Stående framsida axlar × 4
Stående militärpress × 6 + droppset

Stående armcurl med stång
4 ×50reps
Stående armcurl hantlar
4 × droppset
Stående rep i cablecross ×4
En hands cablecross ×4


Det fick bli 1ml testo + 1ml mast i högra skinkan, kunde inte hålla mig.

Blir en liten förändring i kuren då jag börjar med båda preppen direkt och kör i 10 veckor, gillar jag mast blir det 10-12 veckor på 500mg långsam under sommaren annars funderar jag på EQ samma dos eventuellt längre period.
Citera
2017-10-13, 10:43
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Dagens träning

Axlar/biceps
Sittande i smith bakom nacken × 5
Liggande baksida axlar × 6
Stående utsida axlar × 4
Stående framsida axlar × 4
Stående militärpress × 6 + droppset

Stående armcurl med stång
4 ×50reps
Stående armcurl hantlar
4 × droppset
Stående rep i cablecross ×4
En hands cablecross ×4


Det fick bli 1ml testo + 1ml mast i högra skinkan, kunde inte hålla mig.

Blir en liten förändring i kuren då jag börjar med båda preppen direkt och kör i 10 veckor, gillar jag mast blir det 10-12 veckor på 500mg långsam under sommaren annars funderar jag på EQ samma dos eventuellt längre period.


gillar du inte mast så har du inte fått mast i vialen det lovar jag dig haha vilket märke kör du?
Citera
2017-10-13, 16:45
  #20
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
gillar du inte mast så har du inte fått mast i vialen det lovar jag dig haha vilket märke kör du?

Chiron Pharma, mycket positivt omdöme på den i GBG polaren har kört i 3 veckor och säge4 att den biter bra
Citera
2017-10-13, 21:12
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Chiron Pharma, mycket positivt omdöme på den i GBG polaren har kört i 3 veckor och säge4 att den biter bra


som sagt gillar du inte masten är den inte äkta :P helt klart mitt favorit prepp efter testo men måste ändå säga att deca och mast får en delad 2:a plats
Citera
2017-10-13, 22:00
  #22
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
som sagt gillar du inte masten är den inte äkta :P helt klart mitt favorit prepp efter testo men måste ändå säga att deca och mast får en delad 2:a plats

Gött då blir det långsam mast i sommar
Citera
2017-10-13, 22:17
  #23
Medlem
ftwGBGftws avatar
Dagens träning

BRÖST

Flyes i maskin ×4

4 olika bröstpress maskiner från Hammer strength ×4

Flyes liggande med hantlar ×4

Cablecross ovanifrån ×4

Cardio 30 min, lutning 10 fart 6

I morgon är det stickdag igen och vänstra skinkan ska få sig en omgång, den är nästan oskuld för de gånger jag har satt har alltid gått åt helvete med svullnader eller mycket blödande och PIP.
Citera
2017-10-15, 08:45
  #24
Medlem
ftwGBGftws avatar
Lördagens träning

Rygg/bi/triceps

Körde främst rygg men la in lite armar som avslutning.

6 olika Hammer strength maskiner olika antal reps och sets men det blev runt 1 timma rygg.(känns som jag redan känner av ett större tryck?? Kan det vara snabba masten som kommer in så fort eller placebo?)

Där efter ca 30 min armar, redan kört både bi och triceps i veckan men försöker få in det minst 2gge i veckan även om andra passet blir kortare.

Cardio 20 min lutning 10 fart 6

Och sticket med 1ml Testo och 1 ml Mast fick besöka vänstra skinkan, jag vispade runt som en jävla Parkinson men känns fortfarande helt okej..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback