2017-10-11, 09:23
Medlem
Att det ska vara så svårt att få bra, riktig massage, och ett bra avslut

Provade ett för mig nytt ställe, med bra betyg från TMG var bra sugen på både det ena och det andra,
Som vanligt bokade jag ingen tid utan gled in på drop in.
Blir visad till ett trevligt litet rum, fina frächa lokaler, får frågan om jag vill duscha innan,
hoppar det, var ny duschd och fräsch redan
Näckar och lägger mig till rätta med den minimala handuken över röven.
In kommer en vacker liten sak med väldigt kort klänning pratar hyffsad svenska, frågar om jag har ont nån stans och hur jag vill ha det, vet att jag har lite knutor i rygg axlar och nacke samt runt skuldran, ber om extra mycket på dessa ställen. Men flickan hade nog missat en del i skolan, och om kroppens anatomi Dock var hon duktig på att massera nedre dlen av ryggen skinkorna hårt och mjukt, rispande naglar på pugen och mellan skinkorna
Jag var förlorade, konstaterade att massage får jag söka nån annan stans, nu blir det njutning och avkoppling istallet
Spännande med en blandning av knådande och rispande på och mellan skinkorna samt rikligt med pungsnudd blandat med varmvåt handuk och olja mysigt.
Vändning kommer med minimal handuk över soldaten som stod som tält.
Mer oroligt skön massage i området ljumskar, klämde och smekte tillbaka lite på en jävligt najs röv, inga som helst protester. Då börjar hon nafsa lite och småbita på undersidan av soldaten, samtidigt börjar förhandlingen om vad jag vill ha haha vilken brud svart bälte i förhandling med kåta gubbar.
Vettefan vad vi kom överens om men klänning och trosor åkte av, Vacker liten mus lagomt ansad (gillar inte helrakat) så detta var väldigt vackert i mitt tycke.
Börjar med ett härligt HJ där hon sitter på knä på bänken med röven åt mig full tillgång till denna lilla tajta mus sen ålar hon upp över mig med musen några cm från ansiktet och börjar med ett himmelskt BJ, Gillar inte att slicka luder men det var tidigt på dagen och hon luktade vldigt gott.
Hon slutar suga och jag fingrar henne hon stönar säker fejk haha eller så kom hon
Gillar när de pausar lite och drar ut på det, sen fortsatte hon med ett härigt BJ och jag fyrade av.
Trevlig avtorkning mm.

Massage 1/5
Extra service 5/5
Kommer tillbaka var så säker.....
Citera
2017-10-11, 21:36
Medlem
Bättre tur idag. Gick tillbakatill bottennappet och nu var det en mullig lite äldre som mötte upp. Tog en halvtimme för säkerhets skull.....
Näckade i rummet och strax kom hon in.
Efter lite skön mjuk massage på ryggen, då hon satt på min bak och gungade lite fram och tillbaka så jag kunde känna hennes fitta bli varm var det dags för låren. Nästan direkt började hon nudda den hårda soldaten och frågade ”vad heter han?” Vi skrattade båda. Teasingen fortsatte och när vändningen kom började hon smeka mig och ställde frågan.
Jag hade inte så mycket med mig så det fick bli ett hj. Hon såg besviken ut men skred proffsigt till verket samtidigt som jag smekte hennes lår. Efter en liten stund halvlade hon sig brevid mig och fortsatte. Jag smekte henne på brösten utanpå blusen och då drog hon plötsligt upp den och bh så jag hade tiilgång till brösten. Jag smekte henne och hon knep sina lår om mitt och gnuggade sig mot det. Hon stönade lite. Jag lät andra handen glida ned bakom henne och in under hennes korta kjol och trosan så jag kunde smeka hennes röv. Det blev för mycket för mig s jag sprutade.
Efter en kort stund frågade hon om jag ville ha ett till gratis, men jag var tyvärr tvungen att gå .
Det blir fler besök där.
Citera
2017-10-12, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massagenjutaren
Ja ibland blir det lite extra trevligt!

Som många andra vill jag hitta ett bra komplement till min favoritsalong. Idag fick jag några timmar över mitt på dagen och bestämde mig för att botanisera/besöka salonger i Malmö tills jag hittar en som hade en dam som lockade mig. Kollade läget i 9!!! salonger(jag blir lite uppgiven ibland, de flesta salongerna verkar ha lätt överviktiga damer i övre medelåldern som inte precis skiner upp när man kommer, gäller naturligtvis inte alla salonger och damer)). Så kom jag till salong 9, har aldrig besökt denna salong innan, döm om min förvåning, en ganska snygg, ung, lång och slank tjej öppnade dörren...med ett leende . Vi kom överens om en timme. Jag hade inte förväntat mig annat än att hon skulle skyffla runt lite olja och sen komma med en fråga om extra men ack vad jag bedrog mig, en alldeles utmärkt massage tog vid i närmare 40 min, det gjorde verkligen skönt för kroppen. Efter vändningen kom frågan ganska snabbt( till saken hör att hon inte verkade kunna ett ord svenska, kanske en ny stjärna på Malmöhimmelen) HJ, frågade hon, nej FS sa jag och efter lite förhandlingar tog det fart. Hon var inte den allra bästa jag träffat men en skön stund med en trevlig ung kvinna med en härlig kropp blev det.

Det blev en syndig vecka
Gjorde ett besök på en för mig ny salong i Malmö alldeles nyss.Dom måste ha Malmös lägsta medelålder på tjejer När jag kom verkade de inte ha några andra kunder, det var 4 tjejer här. Valde en tjej som var jättesöt, petite i kroppen, STORA, fasta naturliga bröst och en varmt leende...jag bara smälte. Hon gav en mycket bra massage, helt under tystnad. Efter ett långt tag började hon med en härlig teasing, först lite och försiktigt sen mer och mer...jag struntade i framsidan utan vi kom överens om att fortsätta, jag var stenhård. Till skillnad mot så ofta kändes hennes fokus på mig och vår "lek" äkta, hon hade i alla fall stor inlevelse, tittade mig ofta i ögonen med sina varma ögon och så hade hon ett underbart leende. Det kändes mer som att älska än att knulla, om ni förstår vad jag menar. Verkade inte varit i Sverige särskilt länge, pratade bara engelska, helt OK sådan.... blev nästan lite kär... ...blir garanterat ett återbesök...
Citera
2017-10-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massagenjutaren
Det blev en syndig vecka
Gjorde ett besök på en för mig ny salong i Malmö alldeles nyss.Dom måste ha Malmös lägsta medelålder på tjejer När jag kom verkade de inte ha några andra kunder, det var 4 tjejer här. Valde en tjej som var jättesöt, petite i kroppen, STORA, fasta naturliga bröst och en varmt leende...jag bara smälte. Hon gav en mycket bra massage, helt under tystnad. Efter ett långt tag började hon med en härlig teasing, först lite och försiktigt sen mer och mer...jag struntade i framsidan utan vi kom överens om att fortsätta, jag var stenhård. Till skillnad mot så ofta kändes hennes fokus på mig och vår "lek" äkta, hon hade i alla fall stor inlevelse, tittade mig ofta i ögonen med sina varma ögon och så hade hon ett underbart leende. Det kändes mer som att älska än att knulla, om ni förstår vad jag menar. Verkade inte varit i Sverige särskilt länge, pratade bara engelska, helt OK sådan.... blev nästan lite kär... ...blir garanterat ett återbesök...

Trevlig recension, och visst blir man lite kär ibland.
Tacksam för att det är kortvarigt.

Catsweb
Citera
2017-10-12, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
Som sagt man kan inte vinna varje gång.

Jag gillar att prova olika salonger, har några som jag gillar i GBG men omväxling förnöjer,
och på senare tid så tyker jag att massöserna slutat bytt salonger försvunnit och det blivit sämre,
det känns även som om vi skämt bort dom sluta betala 500+ för ett HJ det sabbar ju marknaden för oss med gula febern haha.
Från det ena till det andra, jag har vid någratillfällen kört förbi en salong som ligger en bit utanför stan, eller i en förort kan man säga. Jag är ju nyfiken och vill prova lite nytt. Jag har flera gånger sökt på denna salngen men inte hittat nåt den fanns inte på TMG, funderade på om det var bra eller dåligt.
Beslutade mig för att testa i alla fall, de hade 2-3 massageplatser med skynke ganska mysiga lokaler.
Går in och frågar om de har tid, jajjemen jag var välkommen en söt liten sak med häftiga tattueringar bjöd in mig, såg lovande ut, jag hängde av mig jackan och skulle precis börja klä av mig, då kom mamsan en äldre kvinna med pondus, och hade med sig ytterligare en kund som fick båset bredvid.
Hon stod lite dumt Mamsan och såg in till mig mellan glipan i skynket, när jag i vanlig ordning tog tag om linningen i mina BjörnBorg och skulle näcka, hör jag Mamsan med hög röst
"POJKAR KALLSONGERNA BEHÅLLER VI PÅ"
Ja ja Jag fick i alla fall min livs bästa massage ryggen blev hur bra som helst, och jag var helt slut efter 60 min, men HE var inte att tänka på

Som sagt man kan inte vinna varje gång, Jag trodde inte det fanns sådana här ställen har alltid sagt att ett HJ får man överallt hehe så fel jag hade.

Nu ska jag åka ut och se om jag hittar ett annat bra ställe, bra massage och bra extra är målet, saknar ett ställe som jag besökte på en tjänsteresa söder om huvudstaden, grym massage och en fantastisk teasing med mycket pill mellan skinkorna, tyvärr så var ju även den massösen borta när jag var där sist, den recensionen finns någ för övrigt några 100 inlägg upp

Ha en bra dag mina vänner, nån som vill vägleda mig i mörkret kanske behöver inte mer otur nu.

Ja på tal om att massöser försvinner så var jag på en salong i Göteborg idag och tjejen som masserade mig sa att hon ingår i en gruppp med 15 tjejer som flyttar runt på olika salonger och stannar ca 1 månad på varje ställe. Så inte konstigt om man inte stöter på en massös mer 1 gång.
Citera
2017-10-13, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stjo57
Ja på tal om att massöser försvinner så var jag på en salong i Göteborg idag och tjejen som masserade mig sa att hon ingår i en gruppp med 15 tjejer som flyttar runt på olika salonger och stannar ca 1 månad på varje ställe. Så inte konstigt om man inte stöter på en massös mer 1 gång.

Berättade hon varför? Vad är vinsten med det beteendet?
Citera
2017-10-13, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Berättade hon varför? Vad är vinsten med det beteendet?
Det finns kedja i Göteborg med 4-5 salonger. Och dom tjejerna har rullande schema. Så de är aldrig på samma salong mer en viss tid. Sen flyttar ägaren på dem till nästa.
Citera
2017-10-13, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Det finns kedja i Göteborg med 4-5 salonger. Och dom tjejerna har rullande schema. Så de är aldrig på samma salong mer en viss tid. Sen flyttar ägaren på dem till nästa.

För att kunderna ska följa efter eller? Värsta som finns annars när man hittar en mysig brud och hon lämnat haket nästa gång man försöker boka. Men de kanske talar om var hon tagit vägen om de har det systemet?
Citera
2017-10-13, 12:38
Medlem
Gjort en liten test om hur enkelt det verkligen är att få extra i Stockholm. Besökte tio slumpmässigt utvalda salonger i Stockholms city. Blev erbjuden minst extra på åtta av dessa. Upplägget jag hade, var att detta var mitt första besök på salonger. Behöll kalsongerna på, och var allmänt tveksam.

Jag tackade nej till extra vid sju av de åtta tillfällena och här kommer en kort recension om det åttonde besöket.

Kliver på, dörren är inte låst utan det är bara att kliva in. Blir välkomnad av ett stort smile, och givetvis, finns det tid för en massage. Betalar för en timmes massage, blir invisad i ett rum. Klär av mig men behåller kalsongerna på. In kommer samma kvinna som hälsade mig med det stora smilet. En typ av kvinna jag inte tänder på. Ganska överviktig, någonstans mellan 30-40 år, jag gillar små nätta saker bättre. Det här är ändå en del av en test, så det är bara att följa med.

"Dom här kan du inte ha", säger hon, och rycker av mig kalsongerna. Sen börjar själva massagen och hon tillhör skaran som börjar med vaderna, dock är detta en kvinna som kan massera. Redan när hon kommer upp till låren är jag helt säker på att det kommer att komma ett erbjudande om extra. Massagen fortsätter och efter exakt 30 minuter är det dags för vändningen. Som vanligt blir jag inte hård av teasingen, det är helt borta numera, som den massage-missbrukare jag är. Tror att avsaknaden av synligt resultat av teasingen stör henne. Teasingen blir nu intensivare, först med massage av bröstvårtor, nypande i dom, och sen mag-massage med stora runda rörelser där varje rörelse har en sväng förbi den fortfarande slaka delen av min kropp. Nu är det tydligt att det stör henne, men frågan kommer, och jag ger samma svar jag gett till alla andra ur denna test. Oj, gör ni sånt, det trodde jag inte, är det inte olagligt?

Hon svarar inte på min fråga, utan svarar bara, att det är skönt för mig. Börjar en sail-pitsch, och jag svarar att jag inte vill. Hon ger sig inte, utan ger mig ett erbjudande om, body to body för 500kr och jag kollar att den ska vara naken, och att jag får röra henne överallt. Visst svarar hon och hoppar ur sin tröja och trosorna, kjolen hänger kvar runt midjan. Jag rycker lite i den, och den försvinner också. Skönt när stämningen inte bryts av krav på pengar i handen.

Jag har aldrig fått en superbra btb, men denna är nog den bästa jag fått. Gillar att trots övervikten, så är brösten väldigt spetiga och pigga. Efter ett tag frågar jag om vi inte ska byta, att jag ska massera henne. Något hon verkligen gillar, och det är helt ok att ge hela hennes venusberg en riktigt intensiv massage. Hon säger att hon vill knulla, men att hon inte hämtat någon kondom, då vi inte kommit överens om det. Plockar upp en kondom jag haft med mig, trär på den och tränger in i henne. Hon får inte bara en utan flera orgasmer, äkta eller spelade spelar ingen större roll. Trevligt är det i varje fall.

Efter en 20 minuter intensiv aktivitet är det dags att spruta för mig, och min orgasm är intensiv. Jag får lite toapapper av henne, och jag packar in kondomen i papper, och stoppar ner den i min väska. Inga bevis ska lämnas här. Får nu hennes namn, och en önskan om att jag ska boka henne vid nästa besök. Lämnar över den utlovade femhundringen, plus en hundring till och säger att det är det enda jag har råd med idag. Säger inte att det beror på att jag pröjsar för en massa massagebehandlingar just nu, men det spelar ingen roll, för hon ser uppriktigt glad åt den extra hundringen, och hon klappar mig på rumpan och tackar för riktigt trevlig massage.
Citera
2017-10-13, 12:49
Medlem
Citat:
För att kunderna ska följa efter eller? Värsta som finns annars när man hittar en mysig brud och hon lämnat haket nästa gång man försöker boka. Men de kanske talar om var hon tagit vägen om de har det systemet?
Råkade ut exakt det i GBG, gick till en av ställena i kjedjan. Fick den absolut bästa upplevelsen i min massagehistoria någonsin. Perfekt match med mina preferenser. Tog namn och bokade nytt redan 4 dagar senare, min tjej är som bortblåst, inget har hört talas om.henne och hon har tydligen aldrig jobbat där. Jobbigt
Citera
2017-10-13, 13:27
Medlem
Citat:

Nope, de tiger som muren. Men jag fick bra kontakt med en massös där. Så hon berättade vart hon skulle veckan efter.
Citera
2017-10-13, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Råkade ut exakt det i GBG, gick till en av ställena i kjedjan. Fick den absolut bästa upplevelsen i min massagehistoria någonsin. Perfekt match med mina preferenser. Tog namn och bokade nytt redan 4 dagar senare, min tjej är som bortblåst, inget har hört talas om.henne och hon har tydligen aldrig jobbat där. Jobbigt

Om du vet namnet på tjejen så är det bara att ringa till en av salongerna så säger de var hon jobbar den veckan. Om de inte säger det så ring till nästa salong och fråga igen. Det finns ju lite svartsjuka mellan tjejerna. Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in