Att det ska vara så svårt att få bra, riktig massage, och ett bra avslut 
Provade ett för mig nytt ställe, med bra betyg från TMG var bra sugen på både det ena och det andra,
Som vanligt bokade jag ingen tid utan gled in på drop in.
Blir visad till ett trevligt litet rum, fina frächa lokaler, får frågan om jag vill duscha innan,
hoppar det, var ny duschd och fräsch redan
Näckar och lägger mig till rätta med den minimala handuken över röven.
In kommer en vacker liten sak med väldigt kort klänning pratar hyffsad svenska, frågar om jag har ont nån stans och hur jag vill ha det, vet att jag har lite knutor i rygg axlar och nacke samt runt skuldran, ber om extra mycket på dessa ställen. Men flickan hade nog missat en del i skolan, och om kroppens anatomi
Dock var hon duktig på att massera nedre dlen av ryggen skinkorna hårt och mjukt, rispande naglar på pugen och mellan skinkorna
Jag var förlorade, konstaterade att massage får jag söka nån annan stans, nu blir det njutning och avkoppling istallet
Spännande med en blandning av knådande och rispande på och mellan skinkorna samt rikligt med pungsnudd
blandat med varmvåt handuk och olja mysigt.
Vändning kommer med minimal handuk över soldaten som stod som tält.
Mer oroligt skön massage i området ljumskar, klämde och smekte tillbaka lite på en jävligt najs röv, inga som helst protester. Då börjar hon nafsa lite och småbita på undersidan av soldaten, samtidigt börjar förhandlingen om vad jag vill ha
haha vilken brud svart bälte i förhandling med kåta gubbar.
Vettefan vad vi kom överens om men klänning och trosor åkte av, Vacker liten mus lagomt ansad (gillar inte helrakat) så detta var väldigt vackert i mitt tycke.
Börjar med ett härligt HJ där hon sitter på knä på bänken med röven åt mig full tillgång till denna lilla tajta mus
sen ålar hon upp över mig med musen några cm från ansiktet och börjar med ett himmelskt BJ, Gillar inte att slicka luder men det var tidigt på dagen och hon luktade vldigt gott.
Hon slutar suga och jag fingrar henne hon stönar säker fejk haha eller så kom hon
Gillar när de pausar lite och drar ut på det, sen fortsatte hon med ett härigt BJ och jag fyrade av.
Trevlig avtorkning mm.
Massage 1/5
Extra service 5/5
Kommer tillbaka var så säker.....

Provade ett för mig nytt ställe, med bra betyg från TMG var bra sugen på både det ena och det andra,
Som vanligt bokade jag ingen tid utan gled in på drop in.
Blir visad till ett trevligt litet rum, fina frächa lokaler, får frågan om jag vill duscha innan,
hoppar det, var ny duschd och fräsch redan

Näckar och lägger mig till rätta med den minimala handuken över röven.
In kommer en vacker liten sak med väldigt kort klänning pratar hyffsad svenska, frågar om jag har ont nån stans och hur jag vill ha det, vet att jag har lite knutor i rygg axlar och nacke samt runt skuldran, ber om extra mycket på dessa ställen. Men flickan hade nog missat en del i skolan, och om kroppens anatomi
Dock var hon duktig på att massera nedre dlen av ryggen skinkorna hårt och mjukt, rispande naglar på pugen och mellan skinkorna
Jag var förlorade, konstaterade att massage får jag söka nån annan stans, nu blir det njutning och avkoppling istallet
Spännande med en blandning av knådande och rispande på och mellan skinkorna samt rikligt med pungsnudd
blandat med varmvåt handuk och olja mysigt.Vändning kommer med minimal handuk över soldaten som stod som tält.
Mer oroligt skön massage i området ljumskar, klämde och smekte tillbaka lite på en jävligt najs röv, inga som helst protester. Då börjar hon nafsa lite och småbita på undersidan av soldaten, samtidigt börjar förhandlingen om vad jag vill ha
haha vilken brud svart bälte i förhandling med kåta gubbar.Vettefan vad vi kom överens om men klänning och trosor åkte av, Vacker liten mus lagomt ansad (gillar inte helrakat) så detta var väldigt vackert i mitt tycke.
Börjar med ett härligt HJ där hon sitter på knä på bänken med röven åt mig full tillgång till denna lilla tajta mus
sen ålar hon upp över mig med musen några cm från ansiktet och börjar med ett himmelskt BJ, Gillar inte att slicka luder men det var tidigt på dagen och hon luktade vldigt gott.Hon slutar suga och jag fingrar henne hon stönar säker fejk haha eller så kom hon
Gillar när de pausar lite och drar ut på det, sen fortsatte hon med ett härigt BJ och jag fyrade av.
Trevlig avtorkning mm.
Massage 1/5
Extra service 5/5
Kommer tillbaka var så säker.....
.
) HJ, frågade hon, nej FS sa jag och efter lite förhandlingar tog det fart. Hon var inte den allra bästa jag träffat men en skön stund med en trevlig ung kvinna med en härlig kropp blev det.