Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-12, 00:13
  #373
Medlem
Japp första gången. Är noob på denna. Känns som ett lite illa valt tillfälle, men posten var här och jag var implulsiv...
la till en mindre booster efter ca 90 min. Denna gången ett test på 50 mg. Kickar fint. Inte katonin-kick, MEN fortfarande mer/renare/hårdare än vanligt smuts. Mkt effekt på de extra 50 mg tycker jag. Känns verkligen potent.
Citera
2017-10-12, 19:34
  #374
Medlem
Asså jag undrar vad första batchen var för nåt, den från april. Den var otroligt sertonerg, gillade den som fan. Det vara rena nedåttjacket faktiskt. Hade en magisk kväll med några kompisar som jsg drack öl på krogen med. Men blev liksom, snäll, rolig, slirig och jävligt go. Kunde typ sova två timmar efter sista lina. Den sved inte det minsta som den nästa sista batchen gjorde och som jag tyvärr köpte en 5:a av och som jag slängde. Det enda den fan var att man blev lite allmänt stiff, inte ens påtänd och snacksalig som vanlligt tjack.

Den hör senare batchen verkar iaf inte nått tillbaka dit, vilket är skitsynd för de två första batcherna ZH hade var riktigt kul knark om man inte tog det för ofta.
Citera
2017-10-12, 21:41
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Den hör senare batchen verkar iaf inte nått tillbaka dit, vilket är skitsynd för de två första batcherna ZH hade var riktigt kul knark om man inte tog det för ofta.

Så vad tyckte du om den nya batchen då?
Citera
2017-10-13, 19:00
  #376
Medlem
Har inte testat andra batcher av 4-fma alls MEN har stor erfarenhet av alla droger, även en del rc. Har som sagt inget att jämföra med med denna batch av 4-fma är iaf riktigt potent knark. Inte mkt dopaminpåslag, så följdaktligen torde det mesta gå på serotoninet.

Fattar för övrigt inte varför denna inte är mer hypad än vad den är? ok ruset är... hm skönt... inte skitkul, men kicken och påslaget kompenserar, dessutom är det mysigt att softa till lite musik med kisande ögon. imo

Jag vill inte uppmuntra någon att börja skjuta, men ni missar typ allt.

Kommer beställa mer av denna.
Citera
2017-10-14, 15:16
  #377
Medlem
Köpte två gram för runt en månad sedan, och inledningsvis så var kicken som mdma light var väldigt kortvarig.
Efter första små linorna (2 dygns race, ingen våg) var det enbart stimulation utan välmående, kåt blev man iaf men inget som jag kommer att ta igen. (nasalt & oralt intag enbart)
Fick vasokonstriktion för första gången efteråt (armar och ben somnade i några timmar) vilket var rätt obehagligt.

Har haft smärtor på vänstra sida under bröstkorgen under hjärtat sen dess vilket gjorde mig orolig att jag har skadat mina organ. Smärtan försvann som tur vad för en vecka sedan.
För övrigt så kände jag inte av någon avtändning, bara trött och konditionen var sämst.

Rävgift/10 skulle aldrig rekommendera någon att ta detta, att det är rea på detta på zh är ingen slump antagligen.
Citera
2017-10-14, 18:32
  #378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytpc
Köpte två gram för runt en månad sedan, och inledningsvis så var kicken som mdma light var väldigt kortvarig.
Efter första små linorna (2 dygns race, ingen våg) var det enbart stimulation utan välmående, kåt blev man iaf men inget som jag kommer att ta igen. (nasalt & oralt intag enbart)
Fick vasokonstriktion för första gången efteråt (armar och ben somnade i några timmar) vilket var rätt obehagligt.

Har haft smärtor på vänstra sida under bröstkorgen under hjärtat sen dess vilket gjorde mig orolig att jag har skadat mina organ. Smärtan försvann som tur vad för en vecka sedan.
För övrigt så kände jag inte av någon avtändning, bara trött och konditionen var sämst.

Rävgift/10 skulle aldrig rekommendera någon att ta detta, att det är rea på detta på zh är ingen slump antagligen.

Låter obehagligt. Jag har rejsat denna flera gånger men det har aldrig hänt att jag i efterhand fått ont i bröstet, eller under rejset haft mina ben/armar avdomnade !

Men anledningen till varför den är på rea är för att den var slut i lager i flera veckor och det är en ny leverantör (påstår dom), så det är tydligen därför det är rea .
Citera
2017-10-14, 21:42
  #379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Så vad tyckte du om den nya batchen då?
Inte testat, men av det jag läst här drar jag den slutsatsen. Eller så är det användaren som förändras, dvs substansen funkar några gånger sen är det bara biverkningar.
Citera
2017-10-18, 11:21
  #380
Medlem
Phobiazis avatar
Asken ska få in denna snart såg jag i nyhetsmailet, så får hoppas på en bra batch!
Citera
2017-10-18, 13:17
  #381
Medlem
Kan knappast vara en slump att asken strax ska lansera och ZH har det inne igen. Antagligen är det inköpt från ett och samma ställe, dvs kvalitén och effekten kommer vara densamma.
Citera
2017-10-18, 14:40
  #382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublelow
Kan knappast vara en slump att asken strax ska lansera och ZH har det inne igen. Antagligen är det inköpt från ett och samma ställe, dvs kvalitén och effekten kommer vara densamma.

Ju fler shoppar som tar in samma substans desto bättre. Har en shop monopol på något kan det fifflas med pris och kvalité.
Citera
2017-10-18, 17:08
  #383
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Ju fler shoppar som tar in samma substans desto bättre. Har en shop monopol på något kan det fifflas med pris och kvalité.

Ja så är det ju, utan konkurrens vet man ju att kunderna kommer i vilket fall!
Citera
2017-10-18, 17:53
  #384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Ju fler shoppar som tar in samma substans desto bättre. Har en shop monopol på något kan det fifflas med pris och kvalité.

Håller med! Bra med konkurrens.

men jag blir lite konfunderad när folk pratar om olika rus och biverkningar skulle vara batch-beroende. Antingen är det substansen i fråga eller så är det inte det. så det som ska skilja är hur starka effekterna är. Man får inte biverkningar från från en batch och från en annan inte. Om du får det så är nog den batchen du får det av starkare än den andra (och möjligen tagit för mycket). Eller så beror det på helt andra saker som inte har med kemikalien att göra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback