Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-08, 20:29
  #13
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktalben
Polisen har bra koll på FB. Alla hobbydetektiver har bidragit med mycket hjälp till polisen genom åren.

En sak som jag har funderat på är ifall snuten kan spåra en med ens FB konto?
Citera
2017-10-10, 01:43
  #14
Medlem
Nicodemus8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
En sak som jag har funderat på är ifall snuten kan spåra en med ens FB konto?

Klart dom kan finns nått som heter ip-nummer och om du inte har bahnhof som leverantör dom enda som vägrar lämna ut uppgifter till polisen o med deras egen vpn är man ganska säker men inte100% finns inget som är 100% när det kommer till it 1 litet misstag o man kan vara kört kom på att det beror ju givetvis på vår flashback har sina servrar är dom in låsta i Bahnhofs atombunker så är det ju lugnt
__________________
Senast redigerad av Nicodemus8 2017-10-10 kl. 01:46.
Citera
2017-10-10, 02:22
  #15
Medlem
Hupats avatar
Går att få in feta cash på att sälja syra. Min kran har eventuellt flyttat till Paris (? Oklart) och han cashade in 50 k på någon knapp månad.
Ett tips är att förvara syran mörkt och svalt. Förlorar inte potens då.
Citera
2017-10-10, 12:53
  #16
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicodemus8
Klart dom kan finns nått som heter ip-nummer och om du inte har bahnhof som leverantör dom enda som vägrar lämna ut uppgifter till polisen o med deras egen vpn är man ganska säker men inte100% finns inget som är 100% när det kommer till it 1 litet misstag o man kan vara kört kom på att det beror ju givetvis på vår flashback har sina servrar är dom in låsta i Bahnhofs atombunker så är det ju lugnt

A okej kör med VPN skydd ändå så
Citera
2017-10-10, 13:00
  #17
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Bara fixa torghandel tillstånd och börja sälja!

I en framtid kanske det kommer att finns torgstånd på Hötorget där folk kan shoppa. Fast just LSD?
Citera
2017-10-12, 06:08
  #18
Medlem
CaptainBlueshearts avatar
Gör en marknadsundersökning men tänk på att LSD inte är beroendeframkallande vilket inte garanterar en trogen kundkrets. Sålde själv syra en gång i tiden men såg det mest som en "god gärning".

På rejv, festivaler och liknande kan man säkert hitta intresserade men då exponeras man också för människor på ett sätt som drar uppmärksamhet till sig.

De jag fick syran ifrån gjorde sina pengar på amfetamin från Holland, syran var en bisak.

Att ta LSD gör man enligt min erfarenhet under en period i sitt liv och i allmänhet med ganska långa intervall. Ska man tjäna pengar på det får man nog nystarta hippierörelsen.
Citera
2017-10-12, 08:24
  #19
Medlem
TheOmnipotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicodemus8
Klart dom kan finns nått som heter ip-nummer och om du inte har bahnhof som leverantör dom enda som vägrar lämna ut uppgifter till polisen o med deras egen vpn är man ganska säker men inte100% finns inget som är 100% när det kommer till it 1 litet misstag o man kan vara kört kom på att det beror ju givetvis på vår flashback har sina servrar är dom in låsta i Bahnhofs atombunker så är det ju lugnt

Nej, Flashbacks servrar är inte i Sverige och man behöver verkligen inte oroa sig över att polisen kan spåra en genom IP-adresser lagrade på de servrarna. Men skriver man saker som gör att polisen kan lyckas lista ut vem man är, eller om man självmant skriver ut sin adress eller dylikt, då får man räkna med att informationen kan komma i polisens händer. Alla blårockar är inte korkade.

Angående LSD-försäljning tror även jag att det kommer bli mycket svårt att få ihop en vettig kundkrets. Onlineförsäljning till hela Sverige kanske kan funka, kolla hur marknaden ser ut på Flugsvamp kanske, men att försöka sälja lokalt i din stad/by kommer nog inte generera så mycket pengar.

LSD är väldigt lösligt i både vatten och alkohol, så förvara syran torrt.
Citera
2017-10-12, 19:18
  #20
Medlem
LSD Är sjuuuukt lätt att beckna I dem flesta småorter, Finns Knappt något utbud och lyckas man bara sälja in det till några enstaka så sprider dem ordet vidare

Tips Är väl att läsa på om substansen, Albert Hoffmans bok "LSD my problem child" Finns som digital bok, ju mer påläst du är dessto lättare blir det att övertala indoktrinerade jävlar att de faktiskt Är rätt fett.

Sen Är de bara att ha lite is i magen som med allt annat och ta de chill medans kundkretsen växer 😊
Citera
2017-10-12, 20:50
  #21
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell
så du tror inte polisen kollar igenom sveriges mest kriminella forum ?
finns mycket information på denna vackra sida.

tillåt mig att skratta


Inte fan har polisen resurser till att försöka ta reda på vilka alla knarkare på flashback är...

Nojan till kojan, kom...
Citera
2017-10-12, 21:01
  #22
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Nojan till kojan, kom...

Hahahahaha. Jag fick genast upp emmabodafestivalens pundarkoja i huvudet. Tack för att du gjorde min kväll
Citera
2017-10-12, 21:25
  #23
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Nojan till kojan, kom...
Men å andra sidan var det väl någon flashbackare som torskade med kopiösa mängder E för att han skrev om det här. Är ju lite skillnad på att skiva "hej, jag gillar att ta LSD" och "ay yo, jag funderar på att börja sälja LSD till kidzen här i orten".
Citera
2017-10-13, 04:16
  #24
Medlem
uh-huhs avatar
LSD måste vara bland de svårare att hitta köpare till men kör hårt för Den goda sakens skull
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Hahahahaha. Jag fick genast upp emmabodafestivalens pundarkoja i huvudet. Tack för att du gjorde min kväll
När jag var jag där 2014 (varit där sedan 2012) och hade med mig 100st 25i-nbome som jag hade köpt på silkroad för 200 spänn
Sålde slut på alla samma dag som festivalen startade och gick 10.000+
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback