Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-09, 01:37
  #16477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dollarmaskinen
är nyheten sann att Joh*n M*ttisson är utsparkad från bmc karlstad ?

Vad skulle anledningen vara?
Citera
2017-10-10, 00:08
  #16478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dequiallo
Vad hindrar dig?


Inget, jag låter andra göra mitt jobb. Invandrargängen har redan satt en hel del västbögar på plats.
Citera
2017-10-10, 12:28
  #16479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dollarmaskinen
är nyheten sann att Joh*n M*ttisson är utsparkad från bmc karlstad ?
Har hört samma
Citera
2017-10-10, 19:44
  #16480
Medlem
Pickatjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Bergmaier
Vad skulle anledningen vara?

Finns nog många olika anledningar till att den tragiska figuren blev utesluten, ur den ännu mera tragiska Karlstads avdelningen. Man han ska tydligen sysslat med kvinnoboxning.

Verkar ligga djupt rotat i Johan Mattissons familj att utsätta sin kvinna för våld.

Peter Mattisson hans äldre bror är dömd åtskilliga gånger för kvinnofridskränkning!
__________________
Senast redigerad av Pickatjo 2017-10-10 kl. 19:47.
Citera
2017-10-10, 20:42
  #16481
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickatjo
Finns nog många olika anledningar till att den tragiska figuren blev utesluten, ur den ännu mera tragiska Karlstads avdelningen. Man han ska tydligen sysslat med kvinnoboxning.

Verkar ligga djupt rotat i Johan Mattissons familj att utsätta sin kvinna för våld.

Peter Mattisson hans äldre bror är dömd åtskilliga gånger för kvinnofridskränkning!

Finns det bild på honom?
Citera
2017-10-10, 20:53
  #16482
Medlem
Pickatjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Finns det bild på honom?

http://www.bandidos-mc.se/wp-content...63899179-2.jpg

(Med svenskt utseende)
Citera
2017-10-10, 20:56
  #16483
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickatjo
http://www.bandidos-mc.se/wp-content...63899179-2.jpg

(Med svenskt utseende)

Okej han såg inte ut som the typical biker direkt. Vilka mer från Karlstad är kvar? Minns att de hade någon som var lite äldre, flintskallig och ganska så rund eller är jag i fel avdelning? Sen en yngre kille med skägg som har en ganska så högt uppsatt position eller hade jag tror han har töjningar i öronen men kan minnas fel.
Citera
2017-10-11, 00:05
  #16484
Medlem
Tar dom västen från han?
Citera
2017-10-11, 06:36
  #16485
Medlem
Är väll inte enbart Karlstad som är tragisk, se på det senaste tillskottet Trestad.
Har ju tagits upp i tråden vad det är för individer, helt obegripligt att man tagits med.
Citera
2017-10-11, 07:21
  #16486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Okej han såg inte ut som the typical biker direkt. Vilka mer från Karlstad är kvar? Minns att de hade någon som var lite äldre, flintskallig och ganska så rund eller är jag i fel avdelning? Sen en yngre kille med skägg som har en ganska så högt uppsatt position eller hade jag tror han har töjningar i öronen men kan minnas fel.

Som vanlig internetriddare så går det väl att lista ut att den första är B*llen och den andra är G*enn. Den sistnämnda ser väldigt osympatisk ut. Hur många medlemmar har Karlstad och vad lever de av, ställningsbyggare hela bunten?
Citera
2017-10-11, 15:07
  #16487
Medlem
Pickatjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Okej han såg inte ut som the typical biker direkt. Vilka mer från Karlstad är kvar? Minns att de hade någon som var lite äldre, flintskallig och ganska så rund eller är jag i fel avdelning? Sen en yngre kille med skägg som har en ganska så högt uppsatt position eller hade jag tror han har töjningar i öronen men kan minnas fel.

Citat:
Ursprungligen postat av A.Bergmaier
Som vanlig internetriddare så går det väl att lista ut att den första är B*llen och den andra är G*enn. Den sistnämnda ser väldigt osympatisk ut. Hur många medlemmar har Karlstad och vad lever de av, ställningsbyggare hela bunten?

Den förstnämnde låter mer som Crille "korven" Borg.. Bullen hade då fortfarande hår när jag såg honom för någon månad sedan.
Den andre borde vara Glenn men att han skulle vara högt uppsatt har jag svårt att tror har hört att det är en riktig tönt!

Hur många medlemmar dom har e svårt att uppskatta då dom har som tradition att krama sina egna ena dagen och råna den samme andra dagen.
Dom har nyligen plockat bort varenda bild på Nishan så han lär ju vara rånad och utesluten. Någon som kan historien?

Vad de lever på är olika men för det mesta bötfäller dom sina egna för olika påhittade överträdelser.
Någon jobbar som lastbilsförare, nån äger ett solarium och så har vi några ställnings byggare.

Deras senaste tillskott är med ett stort skämt Kim modin, som vart nerhuggen på Våxnäs för några år sedan av en tjej som han försökte råna. Går rykten om att han pratade lite för mycket i den utredningen men det är inget jag vet med säkerhet. Men sådant är inget dom läger större vikt i längre inom BMC tydligen.
Citera
2017-10-11, 15:15
  #16488
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickatjo
Den förstnämnde låter mer som Crille "korven" Borg.. Bullen hade då fortfarande hår när jag såg honom för någon månad sedan.
Den andre borde vara Glenn men att han skulle vara högt uppsatt har jag svårt att tror har hört att det är en riktig tönt!

Hur många medlemmar dom har e svårt att uppskatta då dom har som tradition att krama sina egna ena dagen och råna den samme andra dagen.
Dom har nyligen plockat bort varenda bild på Nishan så han lär ju vara rånad och utesluten. Någon som kan historien?

Vad de lever på är olika men för det mesta bötfäller dom sina egna för olika påhittade överträdelser.
Någon jobbar som lastbilsförare, nån äger ett solarium och så har vi några ställnings byggare.

Deras senaste tillskott är med ett stort skämt Kim modin, som vart nerhuggen på Våxnäs för några år sedan av en tjej som han försökte råna. Går rykten om att han pratade lite för mycket i den utredningen men det är inget jag vet med säkerhet. Men sådant är inget dom läger större vikt i längre inom BMC tydligen.

Nej de var nog de två jag menade och ingen krille. Nishan var utlänning va? Sen har väl alltid helsingborgarna varit de som hållit högst klass oavsett om man jämför med andra avdelningar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback