Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-09, 19:54
  #241
Medlem
Tjao, "vi gillar olika" du o jag, Snor-Lena.
Citera
2017-10-09, 20:23
  #242
Medlem
Wajis avatar
För första gången i Historien kan man ju anklaga Lena M och Aftonbladets för grävande journalisti

Snor-Lena tror jag blir hennes nya Nick nu i alla fall.
Citera
2017-10-09, 21:03
  #243
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Första gången jag läser denna tråd. Måste säga att jag är chockad över hur få inlägg den har, trodde hon var mer hatad av hatarna än såhär..

Är det härifrån kalorikossan har fått sitt lilla "överskott"?
Citera
2017-10-09, 21:48
  #244
Medlem
Lena är FB vänsterns gullunge så det är helt naturligt att tystnad råder. Frågan är om detta är något hon regelbundet roar sig med under personalmöten på Aftonbladet?

Sannolikheten att någon kommer gola är noll dock.
Citera
2017-10-09, 22:00
  #245
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Lena är FB vänsterns gullunge så det är helt naturligt att tystnad råder. Frågan är om detta är något hon regelbundet roar sig med under personalmöten på Aftonbladet?

Sannolikheten att någon kommer gola är noll dock.

Ja men nu är det ju inte vänstern som står för den stora majoriteten av näthat mot kvinnor och journalister.

Nån som vill sammanfatta lite skvaller?
Citera
2017-10-09, 22:16
  #246
Medlem
Well, det beror på vilka kvinnor du tänker på. Finns flera kända kvinnliga som är mycket hatade, Sakine, Teodorescu och Janouch är sjukt hatade av vänstern.

Skvallret är i detta fallet den påtagliga tystnaden från MSM när kärringjäveln gräver i näsan och stoppar in i munnen, eller??
Citera
2017-10-09, 22:41
  #247
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Well, det beror på vilka kvinnor du tänker på. Finns flera kända kvinnliga som är mycket hatade, Sakine, Teodorescu och Janouch är sjukt hatade av vänstern.

Skvallret är i detta fallet den påtagliga tystnaden från MSM när kärringjäveln gräver i näsan och stoppar in i munnen, eller??

Vet inte varför du hymlar om detta, högern är överlägsna när det kommer till detta och det vet nog alla. Och i fallet Lena Mellin så är hon kvinna, journalist, feminist, tjock, gammal och allmänt vänster. Alltså ett perfekt hatobjekt för många.

Säger inte alls att inte vänstern är hatisk men det tar andra former oftast.

Förövrigt: Citera gärna när du skriver till nån, större chans att få svar då.
Citera
2017-10-09, 22:45
  #248
Medlem
jimmythegents avatar
Vad blir nästa fadäs från "SnorLena"? Tar sig på fittan och luktar på fingrarna under Almedalsveckan kanske?? Blir nog en riktig kioskvältare i så fall.
Citera
2017-10-10, 07:48
  #249
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Har Lena själv gett någon kommentar kring den aktuella händelsen i fråga?

Någon som sett något?
Citera
2017-10-10, 10:58
  #250
Medlem
JBernards avatar
Att hon eventuellt "äter snor" är betydligt mindre komprometterande än hennes journalistiska gärning. Hon har inte ett rätt i något hon säger, jag kollar hellre på henne när hon äter snor än försöker sig på politiska analyser.
Citera
2017-10-10, 11:19
  #251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
https://www.expressen.se/nyheter/ulf...t/?social=twtr

En märklig sak med Mellin. Kolla på 0:37. Lena Mellin syns i bakgrunden - hon äter sitt eget snor. Oväntat att politiska journalister gör så
Nu har Expressen dolt eländet genom att lägga på en helt annan bild.

https://www.expressen.se/nyheter/ulf...t/?social=twtr
__________________
Senast redigerad av Psykosomalisk 2017-10-10 kl. 11:38.
Citera
2017-10-10, 11:42
  #252
Medlem
Hon kanske inte hade någon mat hemma om hon äter sitt eget snor :-)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback