Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-04, 18:18
  #21613
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiquid
Jag tänkte också så, men inte alla hus som är cleanade och inte alla items heller!

Inte haft möjlighet och logga in än, ska bli spännande att se sen iaf haha..

Vet inte längre hur de ska ge tillbaka items OM dom fortfarande är borta.. Då får dom rerolla en gång till och alla som spelat idag förlorar allt dom gjort antar jag?

I vilket fall är det sjukt att en sån här sak händer haha skitsoft i ett nötskal. Ggwp.
mitt hus var inte clean, inget värdefullt i dock. ser att ena grannens hus är tomt, så jäkla weird haha...

inte heller förvånad faktiskt, cip är ju inte direkt kända för kompetens HAHA, men om de måste resetta igen så har de verkligen tabbat sig. 2x inc
Citera
2017-10-07, 15:33
  #21614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
mitt hus var inte clean, inget värdefullt i dock. ser att ena grannens hus är tomt, så jäkla weird haha...

inte heller förvånad faktiskt, cip är ju inte direkt kända för kompetens HAHA, men om de måste resetta igen så har de verkligen tabbat sig. 2x inc
Verkar inte blivit en second reset, så tror nog det är lugnt.. knas i vilket fall att vissa hus blev tomma efter? Haha.. folk kanske sätter spöken i våra huvuden haha
Citera
2017-10-07, 19:23
  #21615
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiquid
Verkar inte blivit en second reset, så tror nog det är lugnt.. knas i vilket fall att vissa hus blev tomma efter? Haha.. folk kanske sätter spöken i våra huvuden haha
haha ja, hade vart kul att veta vad det beror på, måste ju typ vara att det är hus som påverkades av stöld
Citera
2017-10-09, 19:31
  #21616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
haha ja, hade vart kul att veta vad det beror på, måste ju typ vara att det är hus som påverkades av stöld
Inte en aning iaf..

Du spelar inget på tortura?
Citera
2017-10-09, 20:52
  #21617
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiquid
Inte en aning iaf..

Du spelar inget på tortura?
Jag spelar faktiskt på Helera! 70ek atm haha, själv?
Citera
2017-10-10, 13:38
  #21618
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
Jag spelar faktiskt på Helera! 70ek atm haha, själv?
70? Scrub :'D
Citera
2017-10-11, 15:16
  #21619
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
70? Scrub :'D
så tråkigt att lvla en knigge ju =(
Citera
2017-10-12, 01:38
  #21620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
Jag spelar faktiskt på Helera! 70ek atm haha, själv?
Tortura 50 MS, och sen runt lvl 100 på både duna och morta..

Men tortura är lätt roligast, stort team som sd comboar bara
Citera
2017-10-13, 08:15
  #21621
Medlem
Kompromissens avatar
SHit såna minnen jag har av detta spel och har också ett gammat konto från 02 som fungerar. Värt att spela igen? Jag älskade politiken och till och med ropa jävla rotworms var ju kul. Spelar på Antica.
Citera
2017-10-13, 09:46
  #21622
Medlem
jhnsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen
SHit såna minnen jag har av detta spel och har också ett gammat konto från 02 som fungerar. Värt att spela igen? Jag älskade politiken och till och med ropa jävla rotworms var ju kul. Spelar på Antica.

om du har minen från 02 och speciellt Antica som du vill bevara kanske du inte vill logga in. Jag själv sitter på Medivia just nu (som visserligen kommer göras om) och att logga in på en "tibia" server idag skulle förstöra exakt allt för mig. Räcker med att läsa news och undra om man ska gråta eller inte.
Citera
2017-10-14, 22:53
  #21623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen
SHit såna minnen jag har av detta spel och har också ett gammat konto från 02 som fungerar. Värt att spela igen? Jag älskade politiken och till och med ropa jävla rotworms var ju kul. Spelar på Antica.
Nostalgin är borta, community mer eller mindre borta och går inte heller ropea rotworms lol..

Ditt konto kan dock vara värt pengar beroende på vad du har på det osv loyalty points osv.. maila mig om du vill ha mer information om det!
Citera
2017-10-16, 07:23
  #21624
Medlem
Kompromissens avatar
Ja antica alla minnen utspelar sig på. De stora krigen och grejer som var. SKa ge det ett försök ändå, att spela och se om jag inte kan få med mig lite gamla polare. :-)Inget annat MMO som drar i mig och jag har alltid sugit på olika RTS vilket känts som alternativen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback