klockan var bara strax efter 1600, snabbkoll på TMG efter andra salonger i centrum.

har alltid sagt att ett HJ får man överallt hehe så fel jag hade.
. Vi kom överens om en timme. Jag hade inte förväntat mig annat än att hon skulle skyffla runt lite olja och sen komma med en fråga om extra men ack vad jag bedrog mig, en alldeles utmärkt massage tog vid i närmare 40 min, det gjorde verkligen skönt för kroppen. Efter vändningen kom frågan ganska snabbt( till saken hör att hon inte verkade kunna ett ord svenska, kanske en ny stjärna på Malmöhimmelen
) HJ, frågade hon, nej FS sa jag och efter lite förhandlingar tog det fart. Hon var inte den allra bästa jag träffat men en skön stund med en trevlig ung kvinna med en härlig kropp blev det.
. Vi kom överens om en timme. Jag hade inte förväntat mig annat än att hon skulle skyffla runt lite olja och sen komma med en fråga om extra men ack vad jag bedrog mig, en alldeles utmärkt massage tog vid i närmare 40 min, det gjorde verkligen skönt för kroppen. Efter vändningen kom frågan ganska snabbt( till saken hör att hon inte verkade kunna ett ord svenska, kanske en ny stjärna på Malmöhimmelen
) HJ, frågade hon, nej FS sa jag och efter lite förhandlingar tog det fart. Hon var inte den allra bästa jag träffat men en skön stund med en trevlig ung kvinna med en härlig kropp blev det.Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106