2017-10-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTwang
Testade en ladyboy för allra första gången i mitt liv. Var lite osäker från början men jäklar vad duktig hon var. Det började med en fantastiskt skön massage. När vändningen kom fick jag frågan om extra, beställde naket handjobb. Det blev mer b2b av det, med både runk och sug. Det var mycket tändande att ligga med en väldigt vacker tjej med en kuk mellan benen. Allt slutade med gemensamt runk och sprut från oss båda. Jag kommer definitivt träffa henne igen.
Vart var det här? Och vilket Thaimassage ställe var det?
Citera
2017-10-05, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknoemo
Vart var det här? Och vilket Thaimassage ställe var det?

Det där stället med en thai-flagga utanför i den där staden.
Citera
2017-10-06, 00:23
Medlem
Ångest!!
Lyckades med en riktig jakpot förra veckan. Testade ett random ställe i söderns storstad. Fick en riktigt härlig massös med tight och fin kropp. Hade en fulständig GFE med allt för en lax. Fick hennes namn och en massa smicker. Inför nästa besök satt en sur mammasan i kassan och sa att hon hade slutat😫😫😫och hade ingen information om vart hon tagit vägen...,lever nu med ångest över att jag inte tog hennes nr😔
Citera
2017-10-08, 17:38
Nu verkar det ju helt hopplöst att få tag på en manlig massör i Sthlm?! Känns som att det inte går att hitta nåt "kul" eller annorlunda längre, bara samma trötta skyfflande. Vill ha spänning och överraskningar! Suck.
Citera
2017-10-08, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeP
Nu verkar det ju helt hopplöst att få tag på en manlig massör i Sthlm?! Känns som att det inte går att hitta nåt "kul" eller annorlunda längre, bara samma trötta skyfflande. Vill ha spänning och överraskningar! Suck.

kanske prova lite afrikansk massage
Citera
2017-10-09, 11:38
Medlem
Tjenare bröder,
Nu var det längesen jag skrev en recesion, jag har inte haft något att skriv om helt enkelt.
Å andra sidan så kan man ju recensera även dåliga upplevelser.

Jag bor i Götet, men nu befann jag mig på tjänsteresa i en medelstor stad en bit norrut sisådär 10mil eller så..
Först kvällen såg jag en salong som såg trevlig ut, kollade den på TMG och hade fått hyffsat omdöme,
Slutade tidigare dagen efter, en snabbdusch på hotellet sen ut på stan med bestäma steg mot salongen,
Stängd klockan var bara strax efter 1600, snabbkoll på TMG efter andra salonger i centrum.
Hittade faktiskt två till innom gångavstånd, första såg nerlagd ut andra stängd hmm va fan....

Lite småsur och stel i ryggen efter dåliga flygstolar, går jag in på en pub tar en öl och skummar av TMG i mobilen, hittar ett par salonger till två som låg hyffsat näravarandra, dock en bit att gå låg på andra sidan vattnet. Eftera andra ölen bestämmer jag mig för att ta en prominad och försöka leta rätt på salongerna. efter mycket om och men så kommer jag rätt plingar på och frågar om de har en ledig drop in, - nej tyvärr vi stänger snart klockan var ca 18:30
Går till sista stället en söt tjej öppnar, jag ber om rsäkt för att jag kommer sen och frågar om de har tid, -vi stänger igentligen snart med kan du komma om en halvtimme ? Yes äntligen jag säger att jag vill ha en timme och lämnar stället, tar en öl på en Pizzeria i närheten och väntar.
Går tillbaka till salongen den söta tjejen hälsar mig välkommen och visar in mig i ett fint litet rum med skön musik, andra tjen önskar trevlig helg tar ner flaggan stänger och låser dörren.

Nu kändes det helt plötsligt rätt fick vibbar av både det ena och det andra, jag näckar och lägger mig på britsen, in kommer skönheten och börjar massera samtidig som hon försöker förhandla om mintimme till en halv ? va fan tänkte jag kör på nu, dålig massage vändning efter 10 min som slutade i ett dålgt HJ 700 fattigare för 30 min dålig massage uselt Ibland är man dum och kåt och tänker med lilla huvudet, stackar satar som bor i den stan tänkte jag
Citera
2017-10-09, 11:59
Medlem
Som sagt man kan inte vinna varje gång.

Jag gillar att prova olika salonger, har några som jag gillar i GBG men omväxling förnöjer,
och på senare tid så tyker jag att massöserna slutat bytt salonger försvunnit och det blivit sämre,
det känns även som om vi skämt bort dom sluta betala 500+ för ett HJ det sabbar ju marknaden för oss med gula febern haha.
Från det ena till det andra, jag har vid någratillfällen kört förbi en salong som ligger en bit utanför stan, eller i en förort kan man säga. Jag är ju nyfiken och vill prova lite nytt. Jag har flera gånger sökt på denna salngen men inte hittat nåt den fanns inte på TMG, funderade på om det var bra eller dåligt.
Beslutade mig för att testa i alla fall, de hade 2-3 massageplatser med skynke ganska mysiga lokaler.
Går in och frågar om de har tid, jajjemen jag var välkommen en söt liten sak med häftiga tattueringar bjöd in mig, såg lovande ut, jag hängde av mig jackan och skulle precis börja klä av mig, då kom mamsan en äldre kvinna med pondus, och hade med sig ytterligare en kund som fick båset bredvid.
Hon stod lite dumt Mamsan och såg in till mig mellan glipan i skynket, när jag i vanlig ordning tog tag om linningen i mina BjörnBorg och skulle näcka, hör jag Mamsan med hög röst
"POJKAR KALLSONGERNA BEHÅLLER VI PÅ"
Ja ja Jag fick i alla fall min livs bästa massage ryggen blev hur bra som helst, och jag var helt slut efter 60 min, men HE var inte att tänka på

Som sagt man kan inte vinna varje gång, Jag trodde inte det fanns sådana här ställen har alltid sagt att ett HJ får man överallt hehe så fel jag hade.

Nu ska jag åka ut och se om jag hittar ett annat bra ställe, bra massage och bra extra är målet, saknar ett ställe som jag besökte på en tjänsteresa söder om huvudstaden, grym massage och en fantastisk teasing med mycket pill mellan skinkorna, tyvärr så var ju även den massösen borta när jag var där sist, den recensionen finns någ för övrigt några 100 inlägg upp

Ha en bra dag mina vänner, nån som vill vägleda mig i mörkret kanske behöver inte mer otur nu.
Citera
2017-10-09, 14:01
Medlem
I förra veckan hade jag en heldagskonferens lite norr om huvudstaden. Med tanke på att jag hängt med ett tag så misstänkte jag att det kunde bli tråkigt, vilket det också blev. Under ett längre, strategiskt, toalettbesök kollade jag om det fanns några salonger inom gångavstånd, vilket det gjorde. När det blev dags för lunch så sa jag till mina två kvinnliga kollegor att jag skulle ta en promenad då ryggen tagit stryk av de hårda stolarna.

Fem minuter senare blev jag insläppt på den närmaste salongen. Två kvinnor runt 35 väntade i en soffa innanför entrén. Båda var attraktiva och hälsade glatt. Jag betalade för 30 minuter olja och blev visad in i ett minimalt rum, med vanlig dörr. Det var inte mer än drygt en meter brett och kanske 2.5 meter långt. Allt väsentligt rymdes ändå. En krok att hänga kläderna på, en liten golvlampa, ett element och en korg med det sedvanliga innehållet, en flaska med olja och en toarulle.

Jag hann precis klä av mig innan massösen steg in. Jag tog mig en ordentlig titt på henne medan hon la ut en handduk på bädden och ersatte takljuset med mer dämpat sådant från golvlampan. En rätt snygg tjej, drygt 30, kanske något extra kilo runt midjan, men inte alls överviktig. Hon hade pigga ögon, långt svart hår och ett leende på läpparna.

Jag försökte prata med henne under massagen, men gav snabbt upp. Hon förstod knappt någon engelska. Jag föredrar 30 minuter då man inte hinner bli uttråkad om massagen är dålig. Tid för avslutning finns ändå, i alla fall räcker tiden för mig.

Ganska snart blev det alltså dags för vändning och då pekade hon på kuken och frågade om massage. Runk och avsugning fanns på menyn, kanske mer. Det var det enda jag försökte "teckna" fram. Jag valde blowjob och vi kom överens om 600 spänn. Hon sa "good time, good time" flera gånger. Om det var menat att betyda att hon skulle dra ut på tiden eller göra det extra bra gick inte att förstå, men skit samma, tänkte jag.

Sen trodde jag att hon ändå hade missuppfattat mig. Hon drog ut massor med papper från toarullen och la högen mellan mina ben, vilket jag inte varit med om förr, men sedan drog hon försiktigt tillbaka förhuden och började suga.

Hon hade precis rätt undertryck och la inte in turbon direkt. Det gjorde behandlingen ljuvligt skön utan att göra så jag kom för snabbt. Efter en stund ökade hon farten och då sa jag till henne att det skulle gå för mig. Hon nickade, men fortsatte suga. Jag varnade henne igen, men fyrade sedan av hela satsen i munnen på henne, samtidigt som jag stönade högt. Hon släppte inte ut kuken förrän de sista ryckningarna i den var på väg att upphöra, därefter spottade hon laddningen i pappret hon förberett.

Jag blev avtorkad och tog sedan en snabb promenad tillbaka till mitt möte på lite darriga ben. Kollegorna frågade om ryggen kändes bättre och utan att ljuga så svarade jag att promenaden verkligen gjort susen.
Citera
2017-10-09, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biggus99
I förra veckan hade jag en heldagskonferens lite norr om huvudstaden. Med tanke på att jag hängt med ett tag så misstänkte jag att det kunde bli tråkigt, vilket det också blev. Under ett längre, strategiskt, toalettbesök kollade jag om det fanns några salonger inom gångavstånd, vilket det gjorde. När det blev dags för lunch så sa jag till mina två kvinnliga kollegor att jag skulle ta en promenad då ryggen tagit stryk av de hårda stolarna.

Fem minuter senare blev jag insläppt på den närmaste salongen. Två kvinnor runt 35 väntade i en soffa innanför entrén. Båda var attraktiva och hälsade glatt. Jag betalade för 30 minuter olja och blev visad in i ett minimalt rum, med vanlig dörr. Det var inte mer än drygt en meter brett och kanske 2.5 meter långt. Allt väsentligt rymdes ändå. En krok att hänga kläderna på, en liten golvlampa, ett element och en korg med det sedvanliga innehållet, en flaska med olja och en toarulle.

Jag hann precis klä av mig innan massösen steg in. Jag tog mig en ordentlig titt på henne medan hon la ut en handduk på bädden och ersatte takljuset med mer dämpat sådant från golvlampan. En rätt snygg tjej, drygt 30, kanske något extra kilo runt midjan, men inte alls överviktig. Hon hade pigga ögon, långt svart hår och ett leende på läpparna.

Jag försökte prata med henne under massagen, men gav snabbt upp. Hon förstod knappt någon engelska. Jag föredrar 30 minuter då man inte hinner bli uttråkad om massagen är dålig. Tid för avslutning finns ändå, i alla fall räcker tiden för mig.

Ganska snart blev det alltså dags för vändning och då pekade hon på kuken och frågade om massage. Runk och avsugning fanns på menyn, kanske mer. Det var det enda jag försökte "teckna" fram. Jag valde blowjob och vi kom överens om 600 spänn. Hon sa "good time, good time" flera gånger. Om det var menat att betyda att hon skulle dra ut på tiden eller göra det extra bra gick inte att förstå, men skit samma, tänkte jag.

Sen trodde jag att hon ändå hade missuppfattat mig. Hon drog ut massor med papper från toarullen och la högen mellan mina ben, vilket jag inte varit med om förr, men sedan drog hon försiktigt tillbaka förhuden och började suga.

Hon hade precis rätt undertryck och la inte in turbon direkt. Det gjorde behandlingen ljuvligt skön utan att göra så jag kom för snabbt. Efter en stund ökade hon farten och då sa jag till henne att det skulle gå för mig. Hon nickade, men fortsatte suga. Jag varnade henne igen, men fyrade sedan av hela satsen i munnen på henne, samtidigt som jag stönade högt. Hon släppte inte ut kuken förrän de sista ryckningarna i den var på väg att upphöra, därefter spottade hon laddningen i pappret hon förberett.

Jag blev avtorkad och tog sedan en snabb promenad tillbaka till mitt möte på lite darriga ben. Kollegorna frågade om ryggen kändes bättre och utan att ljuga så svarade jag att promenaden verkligen gjort susen.

Ja ibland blir det lite extra trevligt!

Som många andra vill jag hitta ett bra komplement till min favoritsalong. Idag fick jag några timmar över mitt på dagen och bestämde mig för att botanisera/besöka salonger i Malmö tills jag hittar en som hade en dam som lockade mig. Kollade läget i 9!!! salonger(jag blir lite uppgiven ibland, de flesta salongerna verkar ha lätt överviktiga damer i övre medelåldern som inte precis skiner upp när man kommer, gäller naturligtvis inte alla salonger och damer)). Så kom jag till salong 9, har aldrig besökt denna salong innan, döm om min förvåning, en ganska snygg, ung, lång och slank tjej öppnade dörren...med ett leende . Vi kom överens om en timme. Jag hade inte förväntat mig annat än att hon skulle skyffla runt lite olja och sen komma med en fråga om extra men ack vad jag bedrog mig, en alldeles utmärkt massage tog vid i närmare 40 min, det gjorde verkligen skönt för kroppen. Efter vändningen kom frågan ganska snabbt( till saken hör att hon inte verkade kunna ett ord svenska, kanske en ny stjärna på Malmöhimmelen) HJ, frågade hon, nej FS sa jag och efter lite förhandlingar tog det fart. Hon var inte den allra bästa jag träffat men en skön stund med en trevlig ung kvinna med en härlig kropp blev det.
Citera
2017-10-09, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massagenjutaren
Ja ibland blir det lite extra trevligt!

Som många andra vill jag hitta ett bra komplement till min favoritsalong. Idag fick jag några timmar över mitt på dagen och bestämde mig för att botanisera/besöka salonger i Malmö tills jag hittar en som hade en dam som lockade mig. Kollade läget i 9!!! salonger(jag blir lite uppgiven ibland, de flesta salongerna verkar ha lätt överviktiga damer i övre medelåldern som inte precis skiner upp när man kommer, gäller naturligtvis inte alla salonger och damer)). Så kom jag till salong 9, har aldrig besökt denna salong innan, döm om min förvåning, en ganska snygg, ung, lång och slank tjej öppnade dörren...med ett leende . Vi kom överens om en timme. Jag hade inte förväntat mig annat än att hon skulle skyffla runt lite olja och sen komma med en fråga om extra men ack vad jag bedrog mig, en alldeles utmärkt massage tog vid i närmare 40 min, det gjorde verkligen skönt för kroppen. Efter vändningen kom frågan ganska snabbt( till saken hör att hon inte verkade kunna ett ord svenska, kanske en ny stjärna på Malmöhimmelen) HJ, frågade hon, nej FS sa jag och efter lite förhandlingar tog det fart. Hon var inte den allra bästa jag träffat men en skön stund med en trevlig ung kvinna med en härlig kropp blev det.

Vill du avslöja hur mycket du betalade för extratjänsten?
Citera
2017-10-10, 14:05
Medlem
En härlig upplevelse som blev en utmärkt recension! Den där avsugning blev man ju lite avundsjuk på...
Citat:
Ursprungligen postat av biggus99

Citera
2017-10-10, 14:33
Medlem
Ibland går det inte som man tänkt....
Gick till ett av mina favoritställen. Möttes av en ny talang och tog en timme. Näckade och lade mig tillrätta som vanligt. Sen kom hon in och började. Snabbt och hårdhänt kan man sammanfatta stilen. Lite teasing men väldigt snabbt fortfarande. Efter 45 satte hon sig vid fötterna och sade tack. Orkade inte bråka om tiden utan gick därifrån besviken.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in