Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-05, 22:46
  #37
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Shadow of War fick 9/10 av IGN. Amazing betyg. Jag förbokade gold edition. Lätt värt. Men sen tycker jag att Lotr universumet är det bästa som finns. Jag känner sådan hype nu. Betyg och det närmar sig gör väntan riktigt riktigt jobbig.


Fast kommer expansionerna vara så stora och bra att det är värt att lägga ut dubbelt så mycket pengar. Det är ändå nästan 1000 spänn det rör sig om.
Citera
2017-10-06, 16:11
  #38
Medlem
Nihennas avatar
Vi ska nog ta det där med att transaktioner för att få det sanna slutet enkelt med en stor nypa salt.

Nu när jag tänker efter var det Polygon som rapporterade det. Samma Polygon som gnäller på svårighetsgraden i spel hela tiden, och som hyllar att det finns ett stort mode-läge i Origins och önskar att "skip boss"-knapp blir standard i spel. De är helt värdelösa alltså och kan mycket väl överdriva hur mycket farmande som krävs för att de helt enkelt är dåliga.
Citera
2017-10-08, 17:39
  #39
Medlem
Tja!
Kan bekräfta en sak till er som inte köpt spelet än!
Jag köpte det nyss via G2Play för 328 kr, Standard Edition. Var extremt skeptisk till det med tanke på att det inte är releaseat än men jag köpte det. Fick min CD-key direkt och laddar nu ner spelet!
65 GB stort men förhandsladdar ner det nu så är så extremt taggad tills det släpps!
Btw, kommer det släppas 2017-10-10 kl 00.00 eller någon annan tidpunkt?
Citera
2017-10-09, 07:57
  #40
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rakan123
Tja!
Kan bekräfta en sak till er som inte köpt spelet än!
Jag köpte det nyss via G2Play för 328 kr, Standard Edition. Var extremt skeptisk till det med tanke på att det inte är releaseat än men jag köpte det. Fick min CD-key direkt och laddar nu ner spelet!
65 GB stort men förhandsladdar ner det nu så är så extremt taggad tills det släpps!
Btw, kommer det släppas 2017-10-10 kl 00.00 eller någon annan tidpunkt?

Spelet är på 100 GB(!) men man får förladda nu redan 65 GB så resterande 35 GB inatt eller något.

Måste vara det största spelet någonsin till hårddisk.
Citera
2017-10-09, 09:38
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Spelet är på 100 GB(!) men man får förladda nu redan 65 GB så resterande 35 GB inatt eller något.

Måste vara det största spelet någonsin till hårddisk.
Jävlar 100GB ja det är helt klart det största spelet jag laddat ner! Är så extremt taggad
Citera
2017-10-09, 12:51
  #42
Avstängd
Jag ser ingen skillnad mellan xbox, ps4 pro och pc. Lika snyggt alla 3. Snacka om att pc spelarna blir rip off på deras gaming burk där 2-3tusen kronors konsoller har lika snygg grafik som en pc för 20K

http://nordic.ign.com/shadow-of-mord...-ps4-pro-vs-xb
Citera
2017-10-09, 13:59
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvin.
Jag ser ingen skillnad mellan xbox, ps4 pro och pc. Lika snyggt alla 3. Snacka om att pc spelarna blir rip off på deras gaming burk där 2-3tusen kronors konsoller har lika snygg grafik som en pc för 20K

http://nordic.ign.com/shadow-of-mord...-ps4-pro-vs-xb
Jag har en burk på 17k och visst, man hade ju önskat LIIITE mer avancerad teknik för pc men samtidigt bryr jag mig inte så mycket då jag spelar på PC för det känns skönare än konsol
Citera
2017-10-09, 16:20
  #44
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rakan123
Jävlar 100GB ja det är helt klart det största spelet jag laddat ner! Är så extremt taggad


Enligt steam store släpps spelet om 1 day 2 hrs. Så imorgon kl 18... Sjukt besviken. Trodde det var imorgon förmiddag iallafall. Eller vid 12:slaget inatt.... Jävla skit. :@
Citera
2017-10-09, 19:13
  #45
Medlem
BigMojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Enligt steam store släpps spelet om 1 day 2 hrs. Så imorgon kl 18... Sjukt besviken. Trodde det var imorgon förmiddag iallafall. Eller vid 12:slaget inatt.... Jävla skit. :@

Jag kommer till samma slutsats, Flashback har ju sitt kontor i NY. Kan inte någon bara springa över till WB's kontor och ge dom en spark i röven från mig.

Jag satt blint och räkna på 00.00, har fan tom bunkrat upp med läsk och grejor, jag skulle fan rocka skiten ur Mordor!
Citera
2017-10-09, 19:18
  #46
Medlem
pepsi haxs avatar
Släpps vid 00:00 på ps4
Citera
2017-10-09, 21:26
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMojo
Jag kommer till samma slutsats, Flashback har ju sitt kontor i NY. Kan inte någon bara springa över till WB's kontor och ge dom en spark i röven från mig.

Jag satt blint och räkna på 00.00, har fan tom bunkrat upp med läsk och grejor, jag skulle fan rocka skiten ur Mordor!
Ja fyfan vad besviken jag också blev nu. Köpt läsk och taggat sönder till 00.00 inatt... Fan det här gjorde mig påriktigt arg nu.
Citera
2017-10-10, 09:11
  #48
Medlem
Fan grabbar och tjejer! Spelet är släppt!! Måste ha varit buggat på Steam för jag sitter i Main menu nu i spelet och ska precis sätta igång! SÅ DET GÅR ATT SPELA VIA PC NU!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback