Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-08, 20:27
  #1
Medlem
A-party-with-martys avatar
Hur fan kan man tjafsa över sd reklam i t-banan när man sen smackar upp blodiga fittor (visserligen tecknade men ändå) som ett slags feministtiskt perverst konstprojekt? Barn ser den där skiten. Detta är alltså det nya normala fy fan alltså . Finns även på andra ställen tydligen. Jag uppmanar alla som är i mot detta normbrytande vansinne att skrive till SL! Jag bor i GBG men såg det nu när jag var på tillfäligt besök. Sjuka huvudstad(**spya**).
Citera
2017-10-08, 20:32
  #2
Medlem
Det gamla vanliga "tänk på baaaaaaarnen".
Citera
2017-10-08, 20:43
  #3
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Hur fan kan man tjafsa över sd reklam i t-banan när man sen smackar upp blodiga fittor (visserligen tecknade men ändå) som ett slags feministtiskt perverst konstprojekt? Barn ser den där skiten. Detta är alltså det nya normala fy fan alltså . Finns även på andra ställen tydligen. Jag uppmanar alla som är i mot detta normbrytande vansinne att skrive till SL! Jag bor i GBG men såg det nu när jag var på tillfäligt besök. Sjuka huvudstad(**spya**).

Har du några bilder som du kan länka till?
Citera
2017-10-08, 20:48
  #4
Medlem
maxatdunders avatar
Såg dem också och de e patetiskt pinsamt och jag skäms hur Sverige blivit. Bort med extrimesterna... Ska de in på skolor och dela ut flygblad med fittlukt snart?
Citera
2017-10-08, 21:28
  #5
Medlem
Lilabanans avatar
Jag är inte förvånad. Som TS skriver så ser barn detta och det är helt enligt planen med vad de riktiga makthavarna vill. De vilk fortsätta sexualiseringen av våra barn på alla fronter.

Inte bara sexualisering, de ska dessutom bli sexuellt förvirrade så tidigt som möjligt.

Sånt här får mig att tveka på om man verkligen vill skaffa kids i framtiden. Det här kommer bara eskalera.

Ska spana efter reklamen på väg till jobbet imorn, åker förbi slussen. Var exakt sitter De? (Linje och riktning på tågets färdriktning uppskattas)
Citera
2017-10-08, 21:32
  #6
Avstängd
En jävla smartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Jag är inte förvånad. Som TS skriver så ser barn detta och det är helt enligt planen med vad de riktiga makthavarna vill. De vilk fortsätta sexualiseringen av våra barn på alla fronter.

Inte bara sexualisering, de ska dessutom bli sexuellt förvirrade så tidigt som möjligt.

Sånt här får mig att tveka på om man verkligen vill skaffa kids i framtiden. Det här kommer bara eskalera.

Ska spana efter reklamen på väg till jobbet imorn, åker förbi slussen. Var exakt sitter De? (Linje och riktning på tågets färdriktning uppskattas)

Här:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...-i-tunnelbanan

Finns en naken gubbe med också, blir det bättre eller sämre av det?
Citera
2017-10-08, 21:42
  #7
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Det handlar om att "bryta tabut" för vi måste "prata mer om det", även om mitt största problem är att lära min son varför det inte är världens naturligaste sak att prata om att kvinnor blöder ur snippan var 28:nde dag, han har rätt bra koll på hur det funkar då hans mamma har galen PMS, men att dagisfröknar inte uppskattar frågan även om den är empatiskt menad.
Barn kan hantera detta, det är 20-åriga tjejer som tror de är unika för de har mens liksom. Det är ett tabu bara i deras egna huvuden.
Citera
2017-10-08, 21:42
  #8
Medlem
Borde ställa ut i något utsatt område istället, så får vi se hur toleranta de hade varit där.
Citera
2017-10-08, 21:52
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Det handlar om att "bryta tabut" för vi måste "prata mer om det", även om mitt största problem är att lära min son varför det inte är världens naturligaste sak att prata om att kvinnor blöder ur snippan var 28:nde dag, han har rätt bra koll på hur det funkar då hans mamma har galen PMS, men att dagisfröknar inte uppskattar frågan även om den är empatiskt menad.
Barn kan hantera detta, det är 20-åriga tjejer som tror de är unika för de har mens liksom. Det är ett tabu bara i deras egna huvuden.



De försöker göra mens till något "coolt".

Jag håller med om att det är naturligt, såklart. Det är bajs också.

Betyder dock inte att det är speciellt fräscht.
Citera
2017-10-08, 21:53
  #10
Medlem
salty-sailors avatar
"konst". Politiska budskap åtsidan, kvalitén på själva målningarna ser ju ut som någon dassig seriestripp längst bak i metro. Lite jävla bemödande om jag får lov att be. Nu hatar jag förvisso kommunister med tusen solars kraft, men man kan inte ta ifrån dom att dom kunde bygga T-banestationer.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/...6028302640.jpg

Stockholm, gör om, gör rätt.
Citera
2017-10-08, 22:03
  #11
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Alla är så jävla upptagna med sina mobiltelefoner i dagens samhälle så jag tvivlar på att "tunnelbanekonsten" kommer få någon större uppmärksamhet.

Hade det dock varit en tecknad man med stånd så hade det blivit ett jävla liv.
Citera
2017-10-08, 22:06
  #12
Medlem
Lootpack23s avatar
såg inte så jävla fräscht ut direkt, jag skulle inte vilja käka korv med kethup och gå där. Jag ser inte mens varje dag så för mig är det inte naturligt =D
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback