Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-07, 19:59
  #1
Medlem
brackspaces avatar
Har dejtat en tjej på mitt jobb under någon månad. Det tog slut då hon inte hade känslor för mig.

Vi träffas nästan dagligen på jobbet. Vi är trevliga mot varandra, precis som mot våra övriga kollegor. Här om dagen sa hon att det är jättejobbigt att vara nära mig, då hon känner att hon vill ha närhet från mig. Hon sade samma sak en vecka tidigare, men då sa jag att jag kunde ge oss en ny chans, men det avböjde hon. Då hade jag fortfarande lite känslor för henne, vilket jag inte har idag.

Om inte jag har känslor för en person, går jag inte heller runt och vill ha närhet från denna. Men tydligen gör hon det!

Hur tänker hon? Är det märkligt att vilja ha närhet av just mig, men inte ha resten? Borde det inte vara tvärtom?
Citera
2017-10-07, 20:28
  #2
Avstängd
56Kmodems avatar
Hon verkar skev i skallen, varför datear du knäppskallar?
Citera
2017-10-07, 20:35
  #3
Medlem
Stormakts avatar
Nja hon vill nog förmodligen bara ha uppmärksamhet och bekräftelse.
Citera
2017-10-07, 20:37
  #4
Medlem
Hon leker med dig, när hon märker att du svalnar vill hon få dig intresserad av henne igen.
Hade hon velat ha dig hade ni fortfarande varit tillsammans.
Undvik människan!
Citera
2017-10-07, 21:10
  #5
Avstängd
No offence men dejta inte personer du stöter på dagligen eller i dina vänners närhet. Det blir ett helvete till slut och du tvingas leva med det. Tyvvär dra ner ditt arbete
Citera
2017-10-07, 22:13
  #6
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Hon leker med dig, när hon märker att du svalnar vill hon få dig intresserad av henne igen.
Hade hon velat ha dig hade ni fortfarande varit tillsammans.
Undvik människan!

Jag tror inte att hon leker med mig. Så dum är hon inte eftersom jag är hennes chef. Hon är inte den som ställer till dålig ordning i onödan.
Citera
2017-10-08, 08:41
  #7
Medlem
rostigamazons avatar
Hon håller på så där, bara för att du är hennes chef, kan du inte förflytta henne till någon annan avdelning ?
Citera
2017-10-08, 11:00
  #8
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Hon håller på så där, bara för att du är hennes chef, kan du inte förflytta henne till någon annan avdelning ?

Jag skulle kunna göra henne arbetslös. Men det tänker jag inte göra eftersom hon sköter sitt jobb och vi i allmänhet kommer överens.
Citera
2017-10-08, 11:05
  #9
Medlem
-vaas-s avatar
Hon har helt enkelt tråkigt och försöker skapa lite känslomässigt drama på jobbet som ger spänning med att gå dit.
Citera
2017-10-08, 17:39
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brackspace
Jag tror inte att hon leker med mig. Så dum är hon inte eftersom jag är hennes chef. Hon är inte den som ställer till dålig ordning i onödan.
Isf gör hon så för att du inte ska avskeda henne.
Hon är i vilket fall som helst inte intresserad av dig.

Jag menar inte att hon försöker mindfucka dig men vissa män/kvinnor gillar att håva in och ha folk som svassar runt dem egentligen är de inte ett dugg intresserade av personen de jagar, de vill bara ha bekräftelse på att de är tilldragande.
Citera
2017-10-09, 12:12
  #11
Avstängd
Hon kanske har commitment issues, hon vet inte riktigt vad hon vill. Men vadå skit i henne så löser nog allt sig med en annan brud istället.
Citera
2017-10-09, 12:29
  #12
Avstängd
Hon vill ha dig runt sitt lillfinger.
Hon avböjde ett romantiskt förhållande och när hon märker att du gått vidare blev hon sugen igen, såna är tjejer.
Dom lever i nuet och bara för att hon inte var intresserad innan betyder det inte att hon aldrig kommer vara det, du hanterade väl hennes diss på ett attraktivt sätt och nu vill hon testa igen.
Sen när hon fått chansen slänger hon dig i soptunnan igen, var försiktig kompis.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback