Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-06, 10:11
  #1
Avstängd
Typisk BR med "tecknad" grafik och inte så seriöst som t.ex PUBG. Är gratis att ladda ner och spela.

Gillade detta mer än PUBG faktiskt, fast är en del fuskare men enligt Epic är det deras högsta prio att banna fuskarna.

Spelar ni? Vad tycker ni isåfall?
Citera
2017-10-07, 11:24
  #2
Moderator
memymos avatar
Återställer efter Diskussion.

/Moderator
Citera
2017-10-07, 12:04
  #3
Medlem
Imirons avatar
Spelar inte PUBG eftersom min dator inte pallar trycket. Men så kom det här spelet och jag tänkte wtf, varför inte? Kör solo och har haft rejält kul. Väldigt intensivt. Orkar sällan spela mer än någon timme åt gången just för intensiteten. Inte använt byggmechanicsen så mycket, men att man kan förstöra typ allting är roligt.

Tycker framför allt att modellen är jävligt bra för gratisspelare. Helt gratis och den enda framtida försäljningen ska vara skins. Inga bättre vapen, extra abilities eller liknande.
Citera
2017-10-07, 13:12
  #4
Medlem
JollyRogerss avatar
Ett fantastiskt roligt spel att köra tillsammans med vänner. Uppdateras väldigt ofta också så här ibörjan.
Det är grymt svårt dock eller så är vi bara värdelösa på att träffa, men satan så glad man blir när man äntligen får ner någon. Grymt spel och dessutom free-to-play!
Citera
2017-10-07, 16:47
  #5
Medlem
LaCucarachas avatar
Dum fråga men jag har inte kört nåt Fortnite innan detta Battle Royale, vad är meningen med att bygga saker?
Citera
2017-10-07, 18:27
  #6
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Dum fråga men jag har inte kört nåt Fortnite innan detta Battle Royale, vad är meningen med att bygga saker?

Allt från temporära skydd när kulorna flyger förbi och man behöver en stabil tegelvägg att ta ett snabbt andetag bakom till att nå upp till platser man annars inte skulle kunna nå upp till.
Citera
2017-10-08, 11:28
  #7
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JollyRogers
Allt från temporära skydd när kulorna flyger förbi och man behöver en stabil tegelvägg att ta ett snabbt andetag bakom till att nå upp till platser man annars inte skulle kunna nå upp till.

Märkte det igår efter jag körde lite duo med brorsan. Folk byggde in sig i hus och gjorde smarta "torn" på taken med trappa upp osv. Känns som man har kraftig fördel på just byggarbiten om man spelat vanliga Fortnite.
Citera
2017-10-08, 12:53
  #8
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Märkte det igår efter jag körde lite duo med brorsan. Folk byggde in sig i hus och gjorde smarta "torn" på taken med trappa upp osv. Känns som man har kraftig fördel på just byggarbiten om man spelat vanliga Fortnite.
Man blir snabbt ok på det. Man använder det som skydd mot late game och möjligen för att skydda vissa flanker tidigare. I early och middle är det mest för att flankera.
Citera
2017-10-12, 08:10
  #9
Avstängd
Blir fan galen på detta. Slutar nästan alltid top 10 men när ringen knackar på axeln har man ingen chans mot dessa som campar. Måste fixa bättre tålamod.

Längesen man hade såhär kul med ett lir faktiskt, efter första matchen är det svårt att inte söka en till haha.
Citera
2017-10-16, 13:57
  #10
Medlem
Brainstreams avatar
Det blev free to play på ps4 här i dagarna. Rekommenderas starkt. Väldigt roligt spel, speciellt om man är flera. PM om någon har lust att spela lite dual.
Citera
2017-10-25, 19:55
  #11
Medlem
Tycker Fortnite är grymt mycket roligare än PUBG. Mycket mer action och bättre tempo, inga sega matcher där alla campar och man slipper att sista cirkeln avgör vinnare.
Citera
2017-11-06, 11:49
  #12
Awaiting Email Confirmation
Började köra fortnite för ungefär 1 vecka sedan. HELVETE VAD BRA DET ÄR. Det är så jävla kul att köra. 10x roligare och chill än pubg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback