Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-04, 01:29
Medlem
Ärligt talat behöver jag ju inte ens knulla varje dag kanske bara varannan om de passar henne. Hörde en tjej säga att hon knappt kunde gå efter att hon haft sex med sin pojkvän hon kände de i 3 dar efter att dom knullat. Han måste ha gjort något fel?
2017-10-05, 12:01
Medlem
Mojokiis avatar
Det finns ju något som är "för stort" för de flesta kvinnor. Dvs. att killen är så stor att han smäller upp smärtsamt för kvinnan. Så kanske kan den skillnaden orsaka att det är lite tufft för kvinnan att ha en partner med stor kuk.

Dock tror jag inte att det är särskilt vanligt som ett störande problem. Jag har inga problem med att vara tillsammans med min rätt välbehängda partner i längden.

Jag misstänker att de flesta kvinnor, om de hade fått välja, helst hade velat ha en genomsnittlig kuk plus lite större. Men sen väljer man ju personen också, så då kommer kvinnor obviously välja en massa olika saker då kuken knappast är det enda kvinnor väljer partners utifrån.
2017-10-05, 12:03
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneroom
Ärligt talat behöver jag ju inte ens knulla varje dag kanske bara varannan om de passar henne. Hörde en tjej säga att hon knappt kunde gå efter att hon haft sex med sin pojkvän hon kände de i 3 dar efter att dom knullat. Han måste ha gjort något fel?

Japp, han och hon har gjort något fel. Min teori är att de hade mycket sex trots att hon inte helt kände för det. Det brukar kännas slitsamt och kan orsaka problem flera dagar efter som kvinna.
2017-10-05, 12:07
Medlem
Astrorbits avatar
Kan ju berätta i mitt perspektiv då jag är man och lever med en enorm stor penis.

One night stand så uppskattar damerna mitt könsorgan väldigt mycket. Och i början av relationen också. Ska sägas att mina relationer uppstår efter one night stand då bruden blir helt besatt av mig gigantiska erigerade penis och bara vill ha mer.

Ibland känns det som hon bara är ihop med mig för min penis än min personlighet. Så oftast gör jag slut, dock så får jag en jävla massa stalker meddelande av tjejer som jag har varit tillsammans med eller legat med.
Så i mitt perspektiv så är det både goda sidor och dåliga sidor. Lite orolig när man är äldre och vill ha seriöst förhållande. Ibland brukar jag dejta tjejer länge innan jag ligger med dom, men oftast efter sex så är det någon förtrollning som uppstår och hon blir helt besatt av min penis.
2017-10-05, 12:09
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
För det första tror jag att det här med "normal" och "för stor" är ganska individuellt.

En penis som är 18 cm lång och 14 cm i omkrets är ju över medel (medel anses väl ligga på ca 13-14 cm lång och ca 11-12 cm i omkrets), men är inte FÖR stor utan bara alldeles underbar

Sen så finns det ju såklart penisar som är in fact FÖR STOR, alltså vi snackar typ 22x16 cm. Det är nog helt enkelt nåt som är roligt att leka med ibland men inget man orkar med i längden.

My two cents.
Italiensk medelkuk är 14,3 cm
2017-10-05, 12:11
Medlem
Riddarhusets avatar
Det klagas ibland på för små kukar, men jag skulle vilja säga att många tjejer istället skall sluta att gå omkring med sina stora fittor.
2017-10-07, 14:24
Medlem
De verkligen intressant att läsa tråden och få olika perspektiv på detta! Hoppas bara ni inte sitter och trollar bara då detta är extremt viktigt för mej...

Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Japp, han och hon har gjort något fel. Min teori är att de hade mycket sex trots att hon inte helt kände för det. Det brukar kännas slitsamt och kan orsaka problem flera dagar efter som kvinna.
2017-10-07, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moneroom
De verkligen intressant att läsa tråden och få olika perspektiv på detta! Hoppas bara ni inte sitter och trollar bara då detta är extremt viktigt för mej...

Du kan lita på mig.

Stora kukar har och kommer nog alltid ha en edge.
Se det så här, har du en stor kuk kan du använda en del av kuken och lämna lite kuk utanför medan om du har en liten inte kan addera kukmaterial.

Nu är detta triggering och modsen vill säkert banna för det så lägger till lite text.

När det kommer till kuklängden och omkrets måste du ha i betänkande att ingen kvinna någonsin har kunnat bedöma storlek objektivt. Så där har vi första problemet.

Sen har vi andra problemet att detta handlar inte bara om kuken, det handlar även om fittan.
Vid ett samlag är det alltid två kön involverade och kvinnor är inte på något sätt feelfria varelser så de inser ju själva att de kan ha brister i fittan. Ser vi på Familjeliv, där erkänner de tom att de har större fittor men detta skyller de på naturligt barnafödande, detta berättigare dock dem till att kräva större kuk. Så läser du där kan du möta krav på att kuken ska vara 25+ och andra obskyra krav.
2017-10-07, 16:26
Medlem
Den krymper med åldern beror på minskad testosteron så ett tillskott vore bra.

Min vilken stor apparat jag hade då jag var ung men nu har den krympt.
Senast redigerad av mikael2 2017-10-07 kl. 16:35.
2017-10-07, 16:51
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Den krymper med åldern beror på minskad testosteron så ett tillskott vore bra.

Min vilken stor apparat jag hade då jag var ung men nu har den krympt.

Hahaha, du skojar?
2017-10-07, 16:59
Medlem
Flickpojkens avatar
Suck, fattar inte varför jag inte har stor kuk. Jag är ändå lång. Har hört att man kan dra ut kuken men detta är kanske fel plats att diskutera de . Om 15 är snittet och de inkluderar krympande gubbkukar så måste min ligga under snittet i min åldersgrupp till och med då den är 15,5. Om jag hade stor kuk skulle jag va hur nöjd som helst. Såg en kille som såg ut lite som jag som hade stor kuk...

Mätte mina testiklar också och dom är lite över dock lite över medel vilket va upplyftande . ''

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21786511

Nej, jag är inte 17 säger de bara så ingen efterbliven moderator får för sej något.
2017-10-07, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Suck, fattar inte varför jag inte har stor kuk. Jag är ändå lång. Har hört att man kan dra ut kuken men detta är kanske fel plats att diskutera de . Om 15 är snittet och de inkluderar krympande gubbkukar så måste min ligga under snittet i min åldersgrupp till och med då den är 15,5. Om jag hade stor kuk skulle jag va hur nöjd som helst. Såg en kille som såg ut lite som jag som hade stor kuk...

Mätte mina testiklar också och dom är lite över dock lite över medel vilket va upplyftande . ''

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21786511

Nej, jag är inte 17 säger de bara så ingen efterbliven moderator får för sej något.

Stor kuk vs liten kuk är förmodligen världens orättvisa för män.
Bara det att runka en stor kuk blir en helt annan sak än en liten. Mannen är formad genom hela livet att han har en kuk inte en klitoris, att sitta och runka en liten en gör att mannen ser sig själv som en kvinna. Inget blir omanligare än en liten.

Nu har jag noll insikt i hur det är gällande känsel men är det inte så att desto större desto fler cellersom kan ge njutning? Så det är både socialt, kulturellt och biologiskt överlägset att ha en stor.

Ja man kan dra i ballen för att få den större, sägs det.

Det med ballarna har jag inte funderat över, jag är mer inne på storlek på satsen, men det borde finnas ett samband mellan the load och storleken på bollarna så även här är väl storlek överlägset?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in