Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-30, 20:46
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Testade betan i 10min och sen fick jag nog av alla jävlar som använder hacks. Tragiskt att COD-serien fortfarande är så förpestad av fuskare.
Tror nog det är du som behöver öva lite mer. Var är dessa fuskare? Spelat i runt 8 timmar och inte sett en enda fuskare än så länge. Lirar shooters i princip varje dag och har gjort detta i flera år och kanske stött på 3-4 fuskare, men ändå verkar det som att vissa tycker att det är "förpestat" med fuskare i alla shooters av någon anledning.

Kan det vara så att dessa spelare helt enkelt suger kuk och istället för att skylla på sig själva så försöker man övertala sig själv att motståndarna fuskar för att må bättre? Och i sin tur blir man inte bättre på spelet heller.
Citera
2017-09-30, 22:14
  #146
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sw00w
Tror nog det är du som behöver öva lite mer. Var är dessa fuskare? Spelat i runt 8 timmar och inte sett en enda fuskare än så länge. Lirar shooters i princip varje dag och har gjort detta i flera år och kanske stött på 3-4 fuskare, men ändå verkar det som att vissa tycker att det är "förpestat" med fuskare i alla shooters av någon anledning.

Kan det vara så att dessa spelare helt enkelt suger kuk och istället för att skylla på sig själva så försöker man övertala sig själv att motståndarna fuskar för att må bättre? Och i sin tur blir man inte bättre på spelet heller.
Jag är kanske inte esport-material, men obvious aim bot is obvious, speciellt när de kan avslöjas hur lätt som helst med killcam. Och när man kan stå och tömma ett magasin rakt i bakhuvudet på någon från en halvmeters avstånd så är det något som inte står rätt till.
Citera
2017-10-01, 18:55
  #147
Medlem
svampssons avatar
Som tidigare är nämnt så finns det tyvärr en del fuskare. Oftast aimbot. Men inte överdrivet många. Men snacka om nolife att fuska på en beta. Hur som haver, jag har nu ändrat min uppfattning. Det är fan roligt. Om jag har som utgångspunkt att ta spelet precis för vad det är. Har spelat i några timmar nu med polare och vi har fan alla jävligt kul. Jag har på något sätt lyckats sluta störa mig på kvinnliga svarta nazister och så vidare och bara försökt ha roligt. Och ptja so far så funkar det. Väldigt mycket old school känsla över det.

Roligaste spellägena enligt mig just nu är "WAR" (om folk fattar att de måste använda sig av smokes som anfallare), team deathmatch samt Domination.
Citera
2017-10-02, 19:53
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sw00w
Tror nog det är du som behöver öva lite mer. Var är dessa fuskare? Spelat i runt 8 timmar och inte sett en enda fuskare än så länge. Lirar shooters i princip varje dag och har gjort detta i flera år och kanske stött på 3-4 fuskare, men ändå verkar det som att vissa tycker att det är "förpestat" med fuskare i alla shooters av någon anledning.

Kan det vara så att dessa spelare helt enkelt suger kuk och istället för att skylla på sig själva så försöker man övertala sig själv att motståndarna fuskar för att må bättre? Och i sin tur blir man inte bättre på spelet heller.

exakt, vad gör man om man fuskar. vad har en fuskare för fördel i ett spel som call of duty i multiplayer. Är fuskaren odödlig eller vad ? Titta på beta verisionen på gamereacter och snubben där dog typ hela tiden så fort han såg någon från det andra teamet. är killen på gamereactor riktigt dålig och behöver öva mer på multiplayer eller är det fuskare som är odödliga ?
Citera
2017-10-02, 22:27
  #149
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sw00w
Tror nog det är du som behöver öva lite mer. Var är dessa fuskare? Spelat i runt 8 timmar och inte sett en enda fuskare än så länge. Lirar shooters i princip varje dag och har gjort detta i flera år och kanske stött på 3-4 fuskare, men ändå verkar det som att vissa tycker att det är "förpestat" med fuskare i alla shooters av någon anledning.

Kan det vara så att dessa spelare helt enkelt suger kuk och istället för att skylla på sig själva så försöker man övertala sig själv att motståndarna fuskar för att må bättre? Och i sin tur blir man inte bättre på spelet heller.

I många fall rör det sig definitivt om att folk helt enkelt är kassa på spelet och skyller på fuskare, kanske bara för att de stötte på en fuskare i en av alla matcher.

Och har du lirat shooters i i flera år, nästan varje dag och enbart stött på "3-4" fuskare så kan jag väl bara gratulera.
Citera
2017-10-03, 07:52
  #150
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balong.
exakt, vad gör man om man fuskar. vad har en fuskare för fördel i ett spel som call of duty i multiplayer. Är fuskaren odödlig eller vad ? Titta på beta verisionen på gamereacter och snubben där dog typ hela tiden så fort han såg någon från det andra teamet. är killen på gamereactor riktigt dålig och behöver öva mer på multiplayer eller är det fuskare som är odödliga ?

Jaaaa, vad kan fuskaren tänkas ha för fördel när han på 0.1 sekunder skjuter någon i huvudet när han rundar hörnet och på 0.1 sekunder dödar nästa person och 0.1 sekunder senare har dödat sin tredje? Och han har definitivt inte ett övertag över sina motspelare när han skjuter perfekta skott i huvudet på folk igenom rökgranater

Man behöver inte vara odödlig om motståndaren inte ens hinner reagera eftersom att man har aimbottar som sköter siktet automatiskt.

Vi pratar inte något som är vettigt för spelare som är grymma utan omänskligt snabba ryck, som enbart en bot kan åstadkomma.
Citera
2017-10-03, 10:50
  #151
Medlem
Har även sett en del fuskare i betan. Bl.a folk som börjar skjuta redan innan de eller en motståndare rundar ett hörn. Alltså i sådana fall de inte sett motståndaren innan.
Citera
2017-10-04, 07:39
  #152
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Har även sett en del fuskare i betan. Bl.a folk som börjar skjuta redan innan de eller en motståndare rundar ett hörn. Alltså i sådana fall de inte sett motståndaren innan.

Tack vare kill cam blir ju vissa saker extremt tydligt
Citera
2017-10-07, 16:00
  #153
Medlem
svampdamps avatar
Finns inte en chans att jag kommer köpa Call of Duty WW2. Svarta, kvinnliga nazister? Hur fan tänkte det?

Hur kan ni gå på detta PK-Genus-bög trams?
Citera
2017-10-07, 16:49
  #154
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Finns inte en chans att jag kommer köpa Call of Duty WW2. Svarta, kvinnliga nazister? Hur fan tänkte det?

Hur kan ni gå på detta PK-Genus-bög trams?
Man spelar Call of duty för SP där sådant inte ingår.

Multiplayer i Call of duty är inget att ha.
Citera
2017-10-07, 17:43
  #155
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Finns inte en chans att jag kommer köpa Call of Duty WW2. Svarta, kvinnliga nazister? Hur fan tänkte det?

Hur kan ni gå på detta PK-Genus-bög trams?

Det finns bara i MP, tack och lov. Single player, som är det man spelar CoD för i min mening, kommer att vara autentisk.
Citera
2017-10-31, 10:25
  #156
Medlem
Bara några dagar kvar nu. Det här blir det första spelet jag köper till release det här året. Hoppas på en stor spelarbas även på PC men förmodligen blir den som vanligt inte så stor och långlivad att det är värt med Season Pass.

Carentan Bonus-karta bara för dem som har Season Pass?
https://www.youtube.com/watch?v=3dvJxuBgoIc
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback