Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-06, 09:26
  #1
Medlem
Hej, Harry här. Jag har snokat runt den de senaste månaderna och läst olika trådar om steroider. Jag är intresserad av att bruka det i syfte med att få en mer vältränad kropp på ett snabbare sätt. Men det känns nästan som att man skriver upp sig på ett självmordsuppdrag. Inte för att jag är nojig. Jag har läst en hel del om olika biverkningar och förkortad livslängd. Jag är däremot ganska säker på att jag vill detta och kommer förmodligen att göra det eftersom att jag har oerhört svårt för att bygga muskler på ett naturligt sätt. Men jag har lite oklara obesvarade frågor som jag behöver er hjälp med först.

Mina frågor är:

1. Vilket preparat ger generellt minst biverkningar? (Acne är en baggis), jag tänker på de farliga biverkningarna. Även fast acne inte heller hade varit så kul.
2. Hur stor är risken att jag blir steril eller förstör mitt kön på något sätt? Jag förstår att det är individuellt. Men jag håller min kuk högt i denna värld och jag vill vara rädd om den och inte utsätta den för något som jag skulle ångra. Lite dubbelmoraliskt eftersom att jag planerar min första kur. Men jag älskar min kuk för det!
3. Om jag tar en månads kur eller två för att bygga en grund. Hur kommer det då bli om jag slutar med steroider och fortsätter att träna? Visst kommer det att bli jobbigare. Jag tänker mer hur påverkas min kropp av att sluta med steroiderna? Eftersom att jag inte planerar att göra detta under en längre period.

Tack på förhand.
Citera
2017-10-06, 11:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harryc
Hej, Harry här. Jag har snokat runt den de senaste månaderna och läst olika trådar om steroider. Jag är intresserad av att bruka det i syfte med att få en mer vältränad kropp på ett snabbare sätt. Men det känns nästan som att man skriver upp sig på ett självmordsuppdrag. Inte för att jag är nojig. Jag har läst en hel del om olika biverkningar och förkortad livslängd. Jag är däremot ganska säker på att jag vill detta och kommer förmodligen att göra det eftersom att jag har oerhört svårt för att bygga muskler på ett naturligt sätt. Men jag har lite oklara obesvarade frågor som jag behöver er hjälp med först.

Mina frågor är:

1. Vilket preparat ger generellt minst biverkningar? (Acne är en baggis), jag tänker på de farliga biverkningarna. Även fast acne inte heller hade varit så kul.
2. Hur stor är risken att jag blir steril eller förstör mitt kön på något sätt? Jag förstår att det är individuellt. Men jag håller min kuk högt i denna värld och jag vill vara rädd om den och inte utsätta den för något som jag skulle ångra. Lite dubbelmoraliskt eftersom att jag planerar min första kur. Men jag älskar min kuk för det!
3. Om jag tar en månads kur eller två för att bygga en grund. Hur kommer det då bli om jag slutar med steroider och fortsätter att träna? Visst kommer det att bli jobbigare. Jag tänker mer hur påverkas min kropp av att sluta med steroiderna? Eftersom att jag inte planerar att göra detta under en längre period.

Tack på förhand.


du har inte läst ett skit så gör det så ställer du nya frågor senare.. frågor som man inte behöver googla en sökning för att få svar på...

1: googla bästa nybörjar AAS

2: googla AAS steril

3: googla PCT

nu får du fan jobba lite själv
Citera
2017-10-06, 11:06
  #3
Medlem
Kaptenen.Fillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harryc
Hej, Harry här. Jag har snokat runt den de senaste månaderna och läst olika trådar om steroider. Jag är intresserad av att bruka det i syfte med att få en mer vältränad kropp på ett snabbare sätt. Men det känns nästan som att man skriver upp sig på ett självmordsuppdrag. Inte för att jag är nojig. Jag har läst en hel del om olika biverkningar och förkortad livslängd. Jag är däremot ganska säker på att jag vill detta och kommer förmodligen att göra det eftersom att jag har oerhört svårt för att bygga muskler på ett naturligt sätt. Men jag har lite oklara obesvarade frågor som jag behöver er hjälp med först.

Mina frågor är:

1. Vilket preparat ger generellt minst biverkningar? (Acne är en baggis), jag tänker på de farliga biverkningarna. Även fast acne inte heller hade varit så kul.
2. Hur stor är risken att jag blir steril eller förstör mitt kön på något sätt? Jag förstår att det är individuellt. Men jag håller min kuk högt i denna värld och jag vill vara rädd om den och inte utsätta den för något som jag skulle ångra. Lite dubbelmoraliskt eftersom att jag planerar min första kur. Men jag älskar min kuk för det!
3. Om jag tar en månads kur eller två för att bygga en grund. Hur kommer det då bli om jag slutar med steroider och fortsätter att träna? Visst kommer det att bli jobbigare. Jag tänker mer hur påverkas min kropp av att sluta med steroiderna? Eftersom att jag inte planerar att göra detta under en längre period.

Tack på förhand.

"Jag är intresserad av att bruka det i syfte med att få en mer vältränad kropp på ett snabbare sätt."

Kom tillbaka efter 5 års erfarenhet av träning och kost. Du är en tönt som inte bör bruka någon sorts AAS i livet.

"Jag är däremot ganska säker på att jag vill detta och kommer förmodligen att göra det eftersom att jag har oerhört svårt för att bygga muskler på ett naturligt sätt." Detta var bland det mest patetiska påstoendet jag läst. Om du inte är en man på över 45 år så ska du bara sitta ner och hålla käften.

Blir extremt irriterad av er idioter som tror man kan bruka AAS hur som helst.
Citera
2017-10-06, 12:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
du har inte läst ett skit så gör det så ställer du nya frågor senare.. frågor som man inte behöver googla en sökning för att få svar på...

1: googla bästa nybörjar AAS

2: googla AAS steril

3: googla PCT

nu får du fan jobba lite själv

Tack för hjälpen!
Citera
2017-10-06, 12:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenen.Filling
"Jag är intresserad av att bruka det i syfte med att få en mer vältränad kropp på ett snabbare sätt."

Kom tillbaka efter 5 års erfarenhet av träning och kost. Du är en tönt som inte bör bruka någon sorts AAS i livet.

"Jag är däremot ganska säker på att jag vill detta och kommer förmodligen att göra det eftersom att jag har oerhört svårt för att bygga muskler på ett naturligt sätt." Detta var bland det mest patetiska påstoendet jag läst. Om du inte är en man på över 45 år så ska du bara sitta ner och hålla käften.

Blir extremt irriterad av er idioter som tror man kan bruka AAS hur som helst.

Fan va arg? Däremot är det sanningen. 5 års erfarenhet av träning och kost har jag inte. Om jag hade haft det utan att bruka AAS så hade jag förmodligen inte velat bruka det heller. Men det är motivationen som sviktar när jag tränar och inte ser någon resultat. Kan helt seriöst träna hårt 2-4 månader med bra kost och lägger av eftersom att jag inte växer. Då slutar jag helt enkelt. Så jag ser ingen anledning varför jag inte borde bruka AAS. Är i 20 års svängen.
Citera
2017-10-06, 14:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harryc
Hej, Harry här. Jag har snokat runt den de senaste månaderna och läst olika trådar om steroider. Jag är intresserad av att bruka det i syfte med att få en mer vältränad kropp på ett snabbare sätt. Men det känns nästan som att man skriver upp sig på ett självmordsuppdrag. Inte för att jag är nojig. Jag har läst en hel del om olika biverkningar och förkortad livslängd. Jag är däremot ganska säker på att jag vill detta och kommer förmodligen att göra det eftersom att jag har oerhört svårt för att bygga muskler på ett naturligt sätt. Men jag har lite oklara obesvarade frågor som jag behöver er hjälp med först.

Mina frågor är:

1. Vilket preparat ger generellt minst biverkningar? (Acne är en baggis), jag tänker på de farliga biverkningarna. Även fast acne inte heller hade varit så kul.
2. Hur stor är risken att jag blir steril eller förstör mitt kön på något sätt? Jag förstår att det är individuellt. Men jag håller min kuk högt i denna värld och jag vill vara rädd om den och inte utsätta den för något som jag skulle ångra. Lite dubbelmoraliskt eftersom att jag planerar min första kur. Men jag älskar min kuk för det!
3. Om jag tar en månads kur eller två för att bygga en grund. Hur kommer det då bli om jag slutar med steroider och fortsätter att träna? Visst kommer det att bli jobbigare. Jag tänker mer hur påverkas min kropp av att sluta med steroiderna? Eftersom att jag inte planerar att göra detta under en längre period.

Tack på förhand.



hur mkt väger du och hur lång är du?


har själv brukat en del, och kan säga helt ärligt så är det INTE värt det om du inte sköter kost/träning/sömn

låter som trams men så är det, resultaten försvinner snabbt efter kur och sedan står du förmodligen där med lägre testo än innan,

men om du bestämt dig så kör någon snabb ester typ P

så¨Testo P i 6 veckor 50mg om dagen
Citera
2017-10-06, 14:56
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harryc
Fan va arg? Däremot är det sanningen. 5 års erfarenhet av träning och kost har jag inte. Om jag hade haft det utan att bruka AAS så hade jag förmodligen inte velat bruka det heller. Men det är motivationen som sviktar när jag tränar och inte ser någon resultat. Kan helt seriöst träna hårt 2-4 månader med bra kost och lägger av eftersom att jag inte växer. Då slutar jag helt enkelt. Så jag ser ingen anledning varför jag inte borde bruka AAS. Är i 20 års svängen.

har du inte mer motivation än 4månader så är nog inte AAS för dig. Det kommer inte funka för dig ändå, din disciplin eller nöje att träna finns inte där. Så även om du slutför en kur så lär du sluta träna efter det ändå.

Skulle nog släppa drömmen om en vältränad kropp istället. Du är ett klassiskt fall där det inte kommer funka.

Men om det gör det, så två tummar upp. Var rädd om dig, tänk på hygigen vid stick. och kör på testo e 250mg/e5d i 12veckor med 4v pct 40/40/20/20..
Citera
2017-10-06, 18:44
  #8
Medlem
Låt bli att preppa.
När du tar din första tabbe eller inject så kan din produktion va förstörd for life. Trotts att den sannolikheten är väldigt låg, så finns den fortfarande där, som leder till att du blir steril etc.

Är du inte villig att godkänna såna typer av biverkningar som steril, acne, högt blodtryck m.m så bör du inte kura över huvudtaget.

Kura är till för kroppsbyggning, inte någon skönhetstävling.
Citera
2017-10-06, 19:26
  #9
Medlem
Du kan träna hårt i 2-4 månader och sen tröttna för att du inte får resultat?

Har du ett träningschema? Lr kör du bröst och biceps varje pass?

Har du ett kostschema?

Väger du maten du äter?

Ganska enkla saker att följa. Du tränar inte "hårt" för att du är på gymmet. Vad du gör på gymmet är väldigt viktigt och vad du gör efter gymmet, äter/sover etc.

I övrigt, ja träning är inte så belönande, det krävs mer än att bara gå till gymmet, allt måste göras rätt och sen måste det upprepas hela tiden. Du måste kämpa dig till gymmet, gång på gång, du kommer inte se resultat över en natt, men ta en bild varje månad, så ska du se att det visst händer grejer när du gör allt rätt. Om alla fick drömfysiken av att gå till gymmet, 2 månader skulle alla ha drömfysiken.

Mvh
Citera
2017-10-07, 15:36
  #10
Medlem
Folk i den här forumdelen är otrevliga översittare. Svara på frågor eller knip igen, det är så illa nu för tiden att man inte ens kan googla fram svar, för allt man hittar är sånt här skit där folk ändå inte svarar på frågor, så gör alla en tjänst och låt dom som vill svara göra det.


Citat:
1. Vilket preparat ger generellt minst biverkningar? (Acne är en baggis), jag tänker på de farliga biverkningarna. Även fast acne inte heller hade varit så kul.

Dianabol skulle jag tippa på är ett av dom enklare preparaten att börja med, väldigt lite bieffekter för den starka effekten. 10/60 är en startkur som fungerar hur bra som helst, dom som säger annat går bara på sägen (skitsnack) eller så är anabola=20kg muskler på ett par månader... 10/60 ger inte 20 kilo muskler, men 1-5kg är helt rimligt på några veckor.

Citat:
2. Hur stor är risken att jag blir steril eller förstör mitt kön på något sätt? Jag förstår att det är individuellt. Men jag håller min kuk högt i denna värld och jag vill vara rädd om den och inte utsätta den för något som jag skulle ångra. Lite dubbelmoraliskt eftersom att jag planerar min första kur. Men jag älskar min kuk för det!

Risken finns, men den är inte stor alls... Det finns fall där nån har provat AAS och kuken lagt av, men det är inte vanligt. Risken ökar vid långtidsanvändande, man blir nedstängd av AAS det är så det fungerar, vissa stängs ner fortare än andra. Men en Dianabolkur på 8 veckor funkar på dom allra flesta.

Citat:
3. Om jag tar en månads kur eller två för att bygga en grund. Hur kommer det då bli om jag slutar med steroider och fortsätter att träna? Visst kommer det att bli jobbigare. Jag tänker mer hur påverkas min kropp av att sluta med steroiderna? Eftersom att jag inte planerar att göra detta under en längre period.

Det går hur bra som helst, jag vet många som går på nån månad bara för att få en kickstart, för att sen gå av och fortsätta utan. Och det är inga som helst problem. Ju högre doser och ju längre användande, desto större risk för kvarstående bieffekter, men att köra 2 månader testo eller dianabol lämnar sällan spår.
Citera
2017-10-07, 21:06
  #11
Medlem
Fanatic123s avatar
Gör dig själv en tjänst och ge dig inte in i den mörka dalen. Prepp är inte för alla, speciellt någon i din ålder och din kassa motivation. Ät mer och ät rätt så ska du se att du kan växa!
Citera
2017-10-07, 21:39
  #12
Medlem
VinskaBinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
bra svar

Tack för någon som tar sig tid att ge shyssta svar utan att dryga sig.

En följdfråga: På slutet skriver du testo eller dianabol, varför rekommenderar du dianabol över testo och vet du vad den praktiska skillnaden är?

Folk här säger att man förkortar livet med 30 år, blir impotent och skallig samt förlorar varenda muskel om man trycker.... så nice med någon som är seriös och svarar på ett hjälpligt sätt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback