Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-29, 16:33
  #529
Medlem
splitfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnaazMannen
Är det bara för mig som Asien-servern verkar vara någon form av standard? Den står alltid inställd på Asien när jag startar spelet eller har reloadat UI:n. Lite jobbigt då jag spelar på EU-server, men ibland glömmer att ändra.
Känd bugg som förhoppningsvis någon gång i framtiden kommer bli fixad...
Citera
2017-09-29, 21:19
  #530
Medlem
Gosifs avatar
Rätt enformigt spel, ångrar att jag köpte det.
Citera
2017-09-29, 21:39
  #531
Medlem
splitfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Rätt enformigt spel, ångrar att jag köpte det.
Har du spelat mindre än två timmar och köpt spelet för mindre än två veckor sedan kan du genomföra en återbetalning.
Citera
2017-09-29, 22:43
  #532
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splitface
Har du spelat mindre än två timmar och köpt spelet för mindre än två veckor sedan kan du genomföra en återbetalning.

9h tyvärr..
Citera
2017-10-02, 14:45
  #533
Medlem
HAr aldrig förstått mig på folk som köper kosmetika för riktigt pengar. Vistt va jag ekonomiskt oberoende så visst men annars. Aldrig i hela livet.
Citera
2017-10-02, 15:45
  #534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
HAr aldrig förstått mig på folk som köper kosmetika för riktigt pengar. Vistt va jag ekonomiskt oberoende så visst men annars. Aldrig i hela livet.
De flesta köper nog dyrare items som en form av investering. Så länge det i alla fall inte går ner i pris så har de inte riktigt förlorat några pengar.
Mindre värda saker är ju småpengar, ett par euro så har du ju en fullt stylad karaktär.

Själv köpte jag några nycklar och boxar som jag öppnade i hopp att få åtminstone ett av de sakerna som är värda några hundra dollar. Jag kanske förlorade 500 kronor på det, men det är ungefär vad jag brukar förlora på blackjack när jag är ute på after work - så ser det inte som något konstigare än det.
Har rätt god ekonomi så inget som jag ligger och är ledsen över (men hade klart hellre haft kvar pengarna).
Citera
2017-10-02, 16:24
  #535
Medlem
Dom verkar ha problem med servrarna just nu, när jag försökte nå lobbyn så fick jag istället denna länk: front.battlegroundsgame.com/index.html som verkar leda till någon form utav sajt som spelet försöker öppna när det startas? är spelet så jäkla dåligt gjort att dom kodar det på detta vis? Förklarar ju varför ready knappen och allt känns så laggigt.
Citera
2017-10-02, 17:00
  #536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ptjern5
Dom verkar ha problem med servrarna just nu, när jag försökte nå lobbyn så fick jag istället denna länk: front.battlegroundsgame.com/index.html som verkar leda till någon form utav sajt som spelet försöker öppna när det startas? är spelet så jäkla dåligt gjort att dom kodar det på detta vis? Förklarar ju varför ready knappen och allt känns så laggigt.

De har enorma problem med servrarna dagligen verkar det som. Spelets popularitet växer snabbare än de verkar hinna med. 1.6m spelare samtidigt vid peaks atm och de ökar.
Citera
2017-10-02, 17:09
  #537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
De har enorma problem med servrarna dagligen verkar det som. Spelets popularitet växer snabbare än de verkar hinna med. 1.6m spelare samtidigt vid peaks atm och de ökar.

Japp, jag har lirat 500 timmar sedan April, det händer flertal gånger per vecka och det är alltid samma problem, förstår inte hur dom kan säga att dom har "fixat" det varje gång på twitter. Jag vet att det är Early Access men kom igen, det har vart så här i många månader, det är inte "fixat" ifall det händer 24h senare igen...
Citera
2017-10-02, 17:11
  #538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ptjern5
Japp, jag har lirat 500 timmar sedan April, det händer flertal gånger per vecka och det är alltid samma problem, förstår inte hur dom kan säga att dom har "fixat" det varje gång på twitter. Jag vet att det är Early Access men kom igen, det har vart så här i många månader, det är inte "fixat" ifall det händer 24h senare igen...
Det håller jag med om. Deras dialog måste förbättras nu. Den är katastrofal. CTRL C CTRL V varje dag nu. Spelet växer, anpassa eran hårdvara. Gör som LoL, dela upp EUW och EUNE eller något. Detta håller inte
Citera
2017-10-02, 17:19
  #539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Det håller jag med om. Deras dialog måste förbättras nu. Den är katastrofal. CTRL C CTRL V varje dag nu. Spelet växer, anpassa eran hårdvara. Gör som LoL, dela upp EUW och EUNE eller något. Detta håller inte

Verkligen.. Dom har haft så mycket tid på sig att förbereda sig, dom har haft 1,5m+ spelare under peak hour varje dag i ett par veckor, och det är ju inte så att spelare ökar med flera hundra tusen varje dag så det borde inte vara svårt att räkna ut i vilken takt dom behöver utöka servrarna.
Citera
2017-10-04, 15:59
  #540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Rätt enformigt spel, ångrar att jag köpte det.


Ja, jag har spelat 150 timmar och är riktigt trött på det. Det första är väl att känslan i spelet är fruktansvärd, sen är man ju ganska trött på kartan.
Synd att inte en annan utvecklare med en bättre spelmotor kunde utvecklat spelet istället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback