Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-04, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Ni måste verkligen vara desperata när ni försöker skylla ert våldsamma beteende på "högerprovokatörer". Var det "högerprovokatörer" som demolerade Hamburg för någon månad sen också? Ni i vänstern kastar sten och smällare vid varenda tillställning ni förpestar med er närvaro. Det finns inget nytt i mönstret vi såg i lördags. Alla vet att vänstern använder sig av det importerade trasproletariatet som våldskapital och du kan ju försöka slå i folk att zoomalier arbetar för vår sida. Det är dubbel foliehatt på det.
"Ni i vänstern"

Jag var inte ens där och tillhör inte vänstern, och vad gäller afa så har jag lika lite respekt för dom som för nmr.
Grejen är att båda dom grupperna är åtminstone politiska, medans dom som man ser på alla bilder och videos är ju förortsinvandrare som åkt dit för att bråka och ställa till med upplopp.

Allting medans Bechir filmar.

Edit: man ser självklart en och annan från vänstern som kastar sen med, men jag syftar på den lilla gruppen som står längst fram, varav en har slunga. De som övriga i folkmassan skrek åt att sluta kasta.
Senast redigerad av Blalotus 2017-10-04 kl. 10:10.
Citera
2017-10-04, 10:22
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Wisemen är knappast några högerhuliganer.

Samma snubbar har ju bölat om att många i AIKs firma är "nazzar" buhuhuh.

Wisemen var snarare där för att kaosa med allt och alla

Finns högerfolk i alla firmor speciellt bland den äldre generationen. Det är inte en tillfällighet att WM sprang omkring och var väldigt aktiva under G20 mötet 2001 eller när det nu var även om man rättfärdiga det med att man "Försvarade sin stad". Med detta sagt dock så finns det väl ingen politisk fotbollsfirma idag iaf om man tittar till dom större utan det är en mix mellan invandrare, högerfolk, vänsterfolk och opolitiska Svenssons. Det närmsta du kommer till en politisk firma i Sverige är väl Frontline i Helsingborg och deras danska vänner men även detta är daterat med ~2 decennier.
Citera
2017-10-04, 10:39
Medlem
Enydrions avatar
Jaha, så de 22 som är gripna är gripna för att de hindrat den gripne (nr23) att kasta sten mot polisen med hjälp av en slunga? Dessutom så har tydligen inga gripits av de som försöker försvara stenslungaren så han kan fortsätta angripa polisen?

Så det är alltså numera olagligt att stoppa de som begår brott?

Är detta korrekt uppfattat?

(Detta kom jag fram till genom att titta på videon)
Senast redigerad av Enydrion 2017-10-04 kl. 10:46.
Citera
2017-10-04, 10:51
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
"Ni i vänstern"

Jag var inte ens där och tillhör inte vänstern, och vad gäller afa så har jag lika lite respekt för dom som för nmr.
Grejen är att båda dom grupperna är åtminstone politiska, medans dom som man ser på alla bilder och videos är ju förortsinvandrare som åkt dit för att bråka och ställa till med upplopp.

Allting medans Bechir filmar.

Edit: man ser självklart en och annan från vänstern som kastar sen med, men jag syftar på den lilla gruppen som står längst fram, varav en har slunga. De som övriga i folkmassan skrek åt att sluta kasta.

Nej, de flesta av er pajsare som ensidigt kastar skit på "högern" brukar ju framställa er som neutrala. Men det går vi inte på förstår du. Ett tips är att du tittar på filmerna som Fria Tider har. Där framgår det tydligt att det är vänstern som hetsar och kastar sten mot polisen. Att blattar är med vänstern och kravallar är verkligen inget nytt.
Citera
2017-10-04, 10:52
Medlem
bullstolsrundens avatar
Var där och såg allt live.

Här syns jättetydligt vad som hände.
https://www.youtube.com/watch?v=mTf8Y4XiUVQ

Killen med stenslungan drar iväg en sten som flyger snett och bonkar in i lisebergs rosa träfasad, strax ovanför huvudena på folk som står i trappan där, hade någon blivit träffad av den stenen i huvudet så hade den personen garanterat dött på fläcken. Efter det så griper de som kallas högerextrema nazister i länken in och ska ge idioten på käften och resten syns i OPs klipp.

Har sett flera varianter av detta klipp där det klippt och skurits för att det ska matcha postarens agenda.
Jag fick uppfattningen av att de som gav sig på stenkastarna var typ ordinary Joes som nästan blev dödade av stenprojektil, sen om de gillar fotboll/skryter om slagsmålet efteråt etc spelar nog mindre roll.
Citera
2017-10-04, 11:12
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullstolsrunden
Var där och såg allt live.

Här syns jättetydligt vad som hände.
https://www.youtube.com/watch?v=mTf8Y4XiUVQ

Killen med stenslungan drar iväg en sten som flyger snett och bonkar in i lisebergs rosa träfasad, strax ovanför huvudena på folk som står i trappan där, hade någon blivit träffad av den stenen i huvudet så hade den personen garanterat dött på fläcken. Efter det så griper de som kallas högerextrema nazister i länken in och ska ge idioten på käften och resten syns i OPs klipp.

Har sett flera varianter av detta klipp där det klippt och skurits för att det ska matcha postarens agenda.
Jag fick uppfattningen av att de som gav sig på stenkastarna var typ ordinary Joes som nästan blev dödade av stenprojektil, sen om de gillar fotboll/skryter om slagsmålet efteråt etc spelar nog mindre roll.

"Ordinary Joes" går knappast in i ett sånt underläge och boxar. Behöver inte vara några firmakillar såklart men dom har stake utöver det vanliga.
Citera
2017-10-04, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Jaha, så de 22 som är gripna är gripna för att de hindrat den gripne (nr23) att kasta sten mot polisen med hjälp av en slunga? Dessutom så har tydligen inga gripits av de som försöker försvara stenslungaren så han kan fortsätta angripa polisen?

Så det är alltså numera olagligt att stoppa de som begår brott?

Är detta korrekt uppfattat?

(Detta kom jag fram till genom att titta på videon)

Ja det är nog korrekt. Utgångspunkten är att nazisterna alltid är oskyldiga. Skulle de någongång mot förmodan göra något tokigt så är det motiverat pga att det finns värre rörelser i Europa.
Citera
2017-10-04, 11:27
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Visst. Och tittar man på sajten Aktuelltfokus.se så hamnar 50% av artiklarna om "onda NMR", 30% om "onda högern", och 20% om "arbetarklassen". Men andra ord kommunistisk dynga med lika hög trovärdighet som använt dasspapper. Försök igen

Ja det är en helt opålitlig lögnblaska.

Här vill man föra ett narrativ där vänstern egentligen inte kravallade utan att det var nazister som låtsades vara antifascister...

Givetvis fullständigt efterblivet då alla som var i Göteborg såg hur blattar och vänsterpack gled runt och förstörde egendom och kastade sten mot polis
Citera
2017-10-04, 11:38
Medlem
Citat:
Nej, de flesta av er pajsare som ensidigt kastar skit på "högern" brukar ju framställa er som neutrala. Men det går vi inte på förstår du. Ett tips är att du tittar på filmerna som Fria Tider har. Där framgår det tydligt att det är vänstern som hetsar och kastar sten mot polisen. Att blattar är med vänstern och kravallar är verkligen inget nytt.
Om du menar till vänster om SD så visst, då tillhör jag vänstern.

Som jag sa, det finns flera som kastar sten osv, men dem som diskuteras i denna tråden, dvs killen med slungan och det gänget, det är uppenbart förortskids.

Man ser ju tydligt skillnaden, vänstern har sämre kläder medans dessa killar har sportigare kläder.

Om de sedan är orkestrerade av Bechir är en annan fråga. Jag tror det, med tanke på hans uttalade agenda.
Citera
2017-10-04, 11:46
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Om du menar till vänster om SD så visst, då tillhör jag vänstern.

Som jag sa, det finns flera som kastar sten osv, men dem som diskuteras i denna tråden, dvs killen med slungan och det gänget, det är uppenbart förortskids.

Man ser ju tydligt skillnaden, vänstern har sämre kläder medans dessa killar har sportigare kläder.

Om de sedan är orkestrerade av Bechir är en annan fråga. Jag tror det, med tanke på hans uttalade agenda.

Det som mytomanen till TS förde fram var iofs något helt annat. Vederbörande försökte nämligen skuldbelägga de som ingrep mot stenslunge-zoomaliern. Du verkar inte riktigt vara på det klara med att vänstern ALLTID har med sig "förortskids" till sina kaos-och vandaliserings upptåg. Att dessa skulle vara kopplade till Rabani är rena fantasier.
Citera
2017-10-04, 11:51
Medlem
Citat:
Det som mytomanen till TS förde fram var iofs något helt annat. Vederbörande försökte nämligen skuldbelägga de som ingrep mot stenslunge-zoomaliern. Du verkar inte riktigt vara på det klara med att vänstern ALLTID har med sig "förortskids" till sina kaos-och vandaliserings upptåg. Att dessa skulle vara kopplade till Rabani är rena fantasier.
Det var väl wisemen och vanliga demonstranter som attackerade slunggänget?

Du får ju tro att det är fantasier om bechir, jag går enbart på vad han själv har gått ut med offentligt, dvs att han var där för att demonstrera vänsterns våldsamhet, när han sen dessutom hänger i samma gäng som Förortsungarna som kaosar så blir det rätt uppenbart att han inte var där för att dokumentera vänstern utan mest uppvigla för att få vänstern att se våldsam ut.
Citera
2017-10-04, 11:54
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...n-mot-polisman

Flykting som använde slungan mot polisen... får hoppas på att idioten blir utvisad till sitt hemland

Åklagarens bedömning är att han är över 18 och tingsrätten menar att det i nuläget inte finns tillräckligt med bevis att han är över 18.

Citat:
Beslut om utvisning

Enligt Migrationsverket finns en person med pojkens namn och födelsetid registrerad. Han ansökte om uppehållstillstånd i mars 2015. I januari i år beslutade Migrationsverket om utvisning, ett beslut som överklagades till förvaltningsrätten. Domstolen upphävde utvisningsbeslutet och sände ärendet tillbaka till Migrationsverket för ny handläggning.

Förvaltningsrätten påpekar att pojkens ålder är osäker och att hans ansökan om uppehållstillstånd behandlades som att han var vuxen. Rätten anser att en medicinsk åldersbedömning bör göras eftersom pojkens ålder har stor betydelse för hans asylansökan.

Nordiska motståndsrörelsens politiska punkt 1 handlar om repatriering av icke etniska nordeuropéer och om denna individ blir utvisad så är detta en seger i sig. HELL SEGER!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in