Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-27, 16:31
  #637
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Är spelet värt 149Kr på ps store då jag lira Far Cry Primal men stängde av efter 2tim spel. Gillade absolut inte spelet alls. Därför undrar jag om 4an är bättre och värt priset ?
Absolut är det värt 149 kr, och mer därtill faktiskt. 4:an är ett grymt bra spel och i mina ögon mycket, mycket bättre än Primal.
Citera
2017-03-01, 12:17
  #638
Medlem
Har det hänt något speciellt med spelet sedan release??? går det att moda/HD textures?


tänkte spela igenom det igen efter att jag spelade det vid release på typ medium settings pga mitt gpu inte pallade mer...körde igenom spelet o tyckte det va kul (testade det på max settings o tyckte det va skit snyggt men laggade apa)


nu har jag nytt gpu så tänkte köra igenom det igen på maxad grafik
Citera
2017-10-01, 23:09
  #639
Medlem
Spelar DLCn till Far Cry 4: Escape from Durgesh.
Kan någon vänlig själ ge mig ett tips om hur jag ska få tag på skinnet till fisken Black Water Dragon!?
Detta är det enda skinn jag saknar och jag har befriat Outpousts för att få ingedienser till Crafting samt letat igenom loot chests i landets alla hidden locations till förbannelse utan att hitta skinnet till Black Water Dragon!!!
Har även teastat att jaga fiskjäveln i sjöar men det dyker bara upp andra demonfiskar att skjuta.
Börjar bli desperat - mycket tacksam för tips!
Citera
2018-01-26, 12:53
  #640
Medlem
Danlos avatar
Funderade precis på att slå till på Far Cry 4 för 109kr PS-Store till mitt PS4.. Är det gamla spelet verkligen något att ha fortfarande??
Citera
2018-01-26, 13:34
  #641
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidBanner
Spelar DLCn till Far Cry 4: Escape from Durgesh.
Kan någon vänlig själ ge mig ett tips om hur jag ska få tag på skinnet till fisken Black Water Dragon!?
Detta är det enda skinn jag saknar och jag har befriat Outpousts för att få ingedienser till Crafting samt letat igenom loot chests i landets alla hidden locations till förbannelse utan att hitta skinnet till Black Water Dragon!!!
Har även teastat att jaga fiskjäveln i sjöar men det dyker bara upp andra demonfiskar att skjuta.
Börjar bli desperat - mycket tacksam för tips!

Googlade lite på det och det verkar som att du inte är den enda som har problemet. Själv minns jag inte ens questet men gissar på att jag gjort det då jag körde klart det mesta när det begav sig. Fick fram detta från FC-wikin;

"It appears near X:346, Y:381 as the target of a Kyrat Fashion Week quest started from Kyra Tea Weigh Station, and must be killed with explosives, of which plenty, along with an M-79 grenade launcher, appear nearby. This quest will also trigger the appearance of a Recurve Bow in the nearby Yalung's Teeth cave; see that article for details."

och även denna tråden gav lite tips på hur folk hade fixat det;

https://www.gamefaqs.com/boards/7952...cry-4/70660310

Lycka till, kolla in Youtube annars så finns det säkert videos som visar där också!

Citat:
Ursprungligen postat av Danlo
Funderade precis på att slå till på Far Cry 4 för 109kr PS-Store till mitt PS4.. Är det gamla spelet verkligen något att ha fortfarande??

Ja, det skulle jag nog säga att det är. Jag köpte det själv för 149:- förra vintern för att ha nått att spela medan jag väntade på andra spel. Bara spelet FC Primal och sedan FC4 då, men fastnat för serien och kommer nog lätt skaffa FC4 också. Primal gillade jag, nästan mer än FC4 då det var så annorlunda mot vad jag brukar spela, så det ligger nog lite högre i mina ögon. Men FC4 är ett bra spel och för en hunka är det lätt värt då det ändå kommer ge ganska bra med speltimmar. Gillar miljöerna och naturen i spelet som fan också! Kör hårt tycker jag!
Citera
2018-01-26, 18:13
  #642
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danlo
Funderade precis på att slå till på Far Cry 4 för 109kr PS-Store till mitt PS4.. Är det gamla spelet verkligen något att ha fortfarande??
Kostar som 2 stora stark, men ger så mycket mer
Jag tycker både trean och fyran är spelvärda och dom har var kul! Spelar fortfarande fyran då och då.
Citera
2018-02-02, 12:38
  #643
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Absolut är det värt 149 kr, och mer därtill faktiskt. 4:an är ett grymt bra spel och i mina ögon mycket, mycket bättre än Primal.
Absolut bättre än Primal, men rent utsagt skit jämfört med FC3. Huvudkaraktärerna var ointressanta, miljön var inte alls lika spännande som i 3:an och storyn var bra mycket sämre. Det enda som jag gillade mer i 4:an var att det var lättare att klättra upp för berg :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback