Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-30, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag har fortfarande inte kommit till skott att köpa något "abonnemang" eller någon box. Sista tiden har ComHem haft frivisning på en massa kanaler. Både jag och frugan tycker det är mest skit och repriser som gått 200 gånger redan. Typ Dubais Airport mm. För fyra - fem år sen så hade vi stort paket, men vi sa upp det för jag (vi) tyckte det var tramsigt mycket pengar för ingenting, som dessutom strulade titt som tätt.

I alla fall, jag läser då och då i denna tråd och jag upplever att ni som kör IPTV pirat har rätt mycket strul och bök. Har ni det? Jag kan absolut tänka mig pirat TV. Dels för att jag tycker att de flesta ordinarie leverantörer är skitskallar som bara lurar sina kunder och försöker binda upp dem i en evighet med dåliga boxar/appar. Dels för priset. Behöver ni som kör "vid sidan om" mecka mycket?

jag är ny och kör rapid, genom en reseller för 30 euro får jag alltså 3 månader med massa kanaler mer änn nöjd, visst laggar det i bland men mestadels funkar det klockrent. Kör en dyr android box, vilket jag ångrar man kan komma undan med o beställa en mag box från aliexpress för 500 kr....
2017-09-30, 23:46
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
appletv är också en box

ditt svar är ungefär som om någon skulle fråga: är makaroner bättre än spagetti?
och du svarar spagetti är också pasta
2017-10-01, 02:13
Medlem
hegoballs avatar
Har precis testat med "24 timmar gratis".
Körde med KODI...
Hur enkelt som helst att konfigurera och funkade "bra" med tanke på att jag bara har ADSL 8/1 för tillfället...

Kommer garanterat att testa igen sen när jag fått fiber och högre hastighet.
2017-10-01, 05:46
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hegoball
Körde med KODI...
Hur enkelt som helst att konfigurera och funkade "bra" med tanke på att jag bara har ADSL 8/1 för tillfället...

ja fiber slår ADSL alla dagar i veckan
2017-10-01, 08:20
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hegoball
Körde med KODI...

Även jag har prövat , köpte även en mag256 som var helt jävla värdelös . Trådlösa på boxen är skit.

Ska pröva via vlc spelaren i min dator istället.

Har för övrigt 24/1 vanligt ADSL
Senast redigerad av SvartaVargen 2017-10-01 kl. 08:22.
2017-10-01, 08:21
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Ingen som testat denna? Vad har ni istället?

Sämsta skiten jag har prövat iaf. Värdelöst trådlöst i min mag256, 254 ska vara stabilare skriva det. Men trådlöst är nog samma om det är vad du söker till boxen i din husvagn.
2017-10-01, 08:24
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 40och1kur
Varför köper man en box när det funkar med appletv?
Finns det några fördelar?

Fungerar dessa pirarkanaler med appletv? Vad använder man isf gör app i boxen ?
2017-10-01, 08:39
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Sämsta skiten jag har prövat iaf. Värdelöst trådlöst i min mag256, 254 ska vara stabilare skriva det. Men trådlöst är nog samma om det är vad du söker till boxen i din husvagn.

Tack, var någon ovan som skrev det också. Avvaktar nog då.
2017-10-01, 08:55
Medlem
Tjena, har försökt läsa tråden (första 50 inlägg och sista 100) men mycket låter för komplicerat för mig.
Jag har idag svindyra abonnemang (sky och viasat)

Det enda jag vill se är all sport (PL och CL) och då via Sky, BBC, ITV och BT sport) Helst via chromecast.

Vilket abonnemang borde fungera för det?

Hoppas ngn kan guida mig.

Mvh
2017-10-01, 09:00
Medlem
assar65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9liiv
Jag får inte iplay tv appen att funka, skriver i m3u länken och döper listan till nåt. Trycker sen spara lista längst ner men inget händer?

Vad är det jag missar?

Försök inte skriva in den manuellt. Blir garanterat fel. Kopiera in den via iphone/ipad
2017-10-01, 09:50
Medlem
Köpte iptv Kings paket med box och ett år tv kostade 2700
Har funkat bra mest hela tiden har gått ner några gånger och boxen har hängt sig 3 gånger men annars klockrent snabb box alla kanaler det gick snabbt från beställning till att det va igång typ 3-4 dar
2017-10-01, 09:54
Medlem
40och1kurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
appletv är också en box

tänkte mer på om den funkar lika bra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem