Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-08, 14:47
  #649
Medlem
Uf0mammuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigmamedlem
Här är förklaringen!
http://i.imgur.com/Lpm9D0L.jpg

Hahaha alltså vafan
Just när jag tror att jag utan återvändo tröttnat på ditt trolleri så kommer du och lägger upp en sån där bild.
Citera
2017-04-08, 14:57
  #650
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uf0mammut
Hahaha alltså vafan
Just när jag tror att jag utan återvändo tröttnat på ditt trolleri så kommer du och lägger upp en sån där bild.

Tsk tsk, du har ju bara inte alla geni-iq som krävs för att förstå det fulla divergenta djupet i den briljanta lösningen. Detta är det enda sättet som übersmarta intergalaktiska intelligenser skulle kunna tolka det koncentriska spiralmönstret på!

Para papa para papa ... TUT TUT!
Citera
2017-04-08, 15:10
  #651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uf0mammut
Hahaha alltså vafan
Just när jag tror att jag utan återvändo tröttnat på ditt trolleri så kommer du och lägger upp en sån där bild.


Det är för att man skall kunna få en kontext. Bilden kräver inga avancerade-specifika kunskaper att förstå att detta är en person med avhugget ben vid knäna, likt den verkliga bilden.
Citera
2017-04-08, 15:17
  #652
Medlem
Uf0mammuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigmamedlem
Det är för att man skall kunna få en kontext. Bilden kräver inga avancerade-specifika kunskaper att förstå att detta är en person med avhugget ben vid knäna, likt den verkliga bilden.

Jag kan inte svara på detta bättre än genom att citera sista delen i nerdnerds inlägg, ty det säger precis allt som behövs sägas:

Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Para papa para papa ... TUT TUT!
Citera
2017-04-09, 18:04
  #653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uf0mammut
Jag kan inte svara på detta bättre än genom att citera sista delen i nerdnerds inlägg, ty det säger precis allt som behövs sägas:


Men svaret i självaste frågan om två våglängder som beskriver det man vill ta fram är oerhört intressant!
Citera
2017-04-09, 20:09
  #654
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sigmamedlem
Men svaret i självaste frågan om två våglängder som beskriver det man vill ta fram är oerhört intressant!

Ja, särskilt hur man beskriver två parallella ben varav det ena är kapat vid knät.
Citera
2017-04-09, 20:33
  #655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Ja, särskilt hur man beskriver två parallella ben varav det ena är kapat vid knät.


Tycker du att mitt svar/konstverk är fint? Hur beskriver den för dig känslomässigt?
Citera
2017-09-30, 10:06
  #656
Medlem
I ett moment är 1 större än 2 och att 1 är mindre än 2. Kan ni förklara hur denna abstrakta paradoxen kan lösas och diskuteras?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback