Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-21, 18:51
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Och du är en person sim nyss hyllade Mattias Karlsson, iofs så hyllade du ju Tor Paulsson innan dess så det säger ju lite om ditt politiska omdöme.

När har jag hyllat varken Mattias Karlsson eller Tor Paulsson? Citera mig.

Nej just det, det kunde du inte. Samma ljug som alltid.

Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Fel av mig förrsten, för du har väl inte svikit Navet?

www.navet.se

Jo, det har jag nog. Jag har svikit Navet. Fast det var svårt att undvika, för innan detta sök, så visste jag inte vad Navet var. Eller vad menar du? Har du varit på flaskan?
Citera
2016-05-21, 19:01
Medlem
Hanna Wigh är tillskillnad till Mattias Karlsson en behaglig person. Och SD behöver vanliga tjejer och killar betydligt mer än Messias Mattiaser, som är som ett gnagande sandkorn i sommarskon. Han måste bort. Och fler Hanna måste in.
Citera
2016-05-21, 19:08
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Hanna Wigh är tillskillnad till Mattias Karlsson en behaglig person. Och SD behöver vanliga tjejer och killar betydligt mer än Messias Mattiaser, som är som ett gnagande sandkorn i sommarskon. Han måste bort. Och fler Hanna måste in.

Jag kan känna samma sak, jag har felvärderat och undervärderat Hanna Wigh. Ett par liknande personer i offentligheten skulle göra underverk för SD:s PR. Andra partier har egentligen inga liknande personer de heller, ta och ge lite, typ Sara Skyttedal och kanske någon till.

Det var en del av den kraftfulla plattform varifrån Hanna Wigh kunde avfyra sin kritik som lill-Stalin Mattias.
Citera
2017-07-04, 08:59
Medlem
konstapels avatar
Expressen kör artikel om Hanna Wighs brev till Richard Jomshof om "hot, tortyr och hån" som hon anser sig varit utsatt för av partikollegor:

https://unvis.it/expressen.se/nyhete...-och-han-i-sd-

Naturligtvis med vinklingen att det här skulle vara något unikt för SD. Det funkar såhär i alla hierarkiska organisationer och särskilt i politiska partier. Om man "tjallar" på en kollega så anses det vara illojalt.

För övrigt verkar Hanna Wigh vara något av en drama-queen. Tråden startades för två år sedan med samma tema, att hon kritiserade partiets internkultur och nu ett brev som hon ska ha sänt till Richard Jomshof förra månaden med ännu mer kritik.
Något säger mig att hon inte kommer att vara på valbar plats valet 2018 om hon inte självmant struntar i att ställa upp igen.
Senast redigerad av konstapel 2017-07-04 kl. 09:08.
Citera
2017-07-04, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Expressen kör artikel om Hanna Wighs brev till Richard Jomshof om "hot, tortyr och hån" som hon anser sig varit utsatt för av partikollegor:

https://unvis.it/expressen.se/nyhete...-och-han-i-sd-

Naturligtvis med vinklingen att det här skulle vara något unikt för SD. Det funkar såhär i alla hierarkiska organisationer och särskilt i politiska partier. Om man "tjallar" på en kollega så anses det vara illojalt.

För övrigt verkar Hanna Wigh vara något av en drama-queen. Tråden startades för två år sedan med samma tema, att hon kritiserade partiets internkultur och nu ett brev som hon ska ha sänt till Richard Jomshof förra månaden med ännu mer kritik.
Något säger mig att hon inte kommer att vara på valbar plats valet 2018 om hon inte självmant struntar i att ställa upp igen.
Har Expressen direkt access till Jomshofs mail-server?
Citera
2017-07-04, 13:00
Medlem
Citat:
Expressen kan nu publicera delar ur ett brev som Wigh skickade till partisekreteraren Richard Jomshof i förra månaden.
Är det här en journalistisk omskrivning för att Expressen på olagliga vägar har kommit över interna mailkonversationer inom SD?
Citera
2017-07-05, 03:38
Medlem
Undrar hur Expressen kommit över mejlen. En skill som aldrig utnyttjas förutom mot SD.
Citera
2017-07-07, 21:35
Medlem
.-.-.s avatar
Säljer Wigh intern SD-info till medierna eller, verkar va ett återkommande tema att hon är inblandad i hemliga dokument eller inspelningar som har med SD att göra, och dessa lyckas allt som oftast David Baas lägga vantarna på.

http://www.expressen.se/gt/hor-sd-to...-i-inspelning/

Varför gör inte SD sig av med henne? Hon verkar mer ute efter att sabotera för partiet än att hjälpa dom på traven. Alltid när man ser Wigh i media så har hon nån kritik mot sitt parti. Varför är hon medlem i SD om dom nu är så bedrövliga?
Citera
2017-07-13, 09:39
Medlem
DesperateSourZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Undrar hur Expressen kommit över mejlen. En skill som aldrig utnyttjas förutom mot SD.

Eller inom SD. Som när SD helt plötsligt hade alla mail som sduare skickat till varandra....
Citera
2017-07-13, 16:05
Medlem
Clidjurs avatar
Det som är lustigt med SD är att de fortsätter och använder sin sönderhackade mailserver. Hade de varit smarta vilka de inte är skulle de köpa upp 2000 mailkonton på hushmail och använda dess kryptingsfunktion för all intern email.

Varför gör man inte så? Jo, då kan ju medlemmar skicka saker som inte "stalin" kan plocka fram och hans kontrollbehov är det som är partiskadligt vilket Hanna Wigh helt korrekt påpekar.

Konstigt att hon inte har åkt på ett "personärende".
Citera
2017-09-26, 12:17
Medlem
Teleslingas avatar
Så det kanske var Mattias Karlsson ändå? Hennes svidande kritik tyder ju på det.
Citera
2017-09-28, 17:38
Medlem
Kebabfysikers avatar
Att SD har stora problem internt kan nog ingen neka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in