2017-09-27, 00:49
Medlem
Sperssons avatar
.
Detta lågvattenmärke av TV4 behöver väl knappast ältas längre.
Parterna har haft ett långvarigt sexuellt förhållande som tydligen avslutats.

Nu väntar vi istället med spänning på nästa opinionsundersökning.
Då får vi svaret om kampanjen mot SD lyckades.
Citera
2017-09-27, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Okej, så att alla på en arbetsplats i riksdagen kan gå och peka ut andra som våldtäktsmän och ledningen rycker bara på axlarna och menar att de får väl polisanmäla om de orkar och har tid. För då blir det ju så bra stämning att någon kan säga att de är våldtagna av någon på arbetsplatsen och alla ser det som okej.

Vem fan har hon varit otrogen mot?

Trollar du? HON VILLE INTE AVSLÖJA VEM DET VA.
Citera
2017-09-27, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Detta lågvattenmärke av TV4 behöver väl knappast ältas längre.
Parterna har haft ett långvarigt sexuellt förhållande som tydligen avslutats.

Nu väntar vi istället med spänning på nästa opinionsundersökning.
Då får vi svaret om kampanjen mot SD lyckades.

ja detta spektakel hade passat bättre in på Paradise Hotel.
Citera
2017-09-27, 00:53
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
...

Såja byt inte tema nu. Lämna flickan ifred, du verkar psykotisk med din besatthet för den kvinnan. Ha respekt för denna psykiskt sjuka person, tack.

Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Varför får hon citodon utskrivet?hon ser inte ut att vara skadad, ryggproblem?

Just Citodon är tämligen ofarligt, men jag tvivlar på att det är det enda i hennes receptlista.
Lite SSRI, antipsykotiska läkemedel mot personlighetsstörningar, Seroquel för borderline och slutligen lite ångestdämpande Benzodiazepiner för att runda av med.

Ja skulle vara föga förvånande. I en intervju nyligen på tv så blinkade hon frenetisk, teeth grindade som fan (tjack?) och hade dimmiga ögon som hög på benso.
Citera
2017-09-27, 00:54
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Varför får hon citodon utskrivet?hon ser inte ut att vara skadad, ryggproblem?

Just Citodon är tämligen ofarligt, men jag tvivlar på att det är det enda i hennes receptlista.
Lite SSRI, antipsykotiska läkemedel mot personlighetsstörningar, Seroquel för borderline och slutligen lite ångestdämpande Benzodiazepiner för att runda av med.
Du skrev detta nyss:
Citat:
Tweets, men dom presenterades felaktigt som citat från HW men var av en annan författare.

Mycket desinformation och troll som härjar här inne.

och nu en ny antydan några minuter senare......

Vad vet du om Linus (MGM) och hans missbruk (time oute) och vilka har han stoppat pålen i förutom HW?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Okej, så att alla på en arbetsplats i riksdagen kan gå och peka ut andra som våldtäktsmän och ledningen rycker bara på axlarna och menar att de får väl polisanmäla om de orkar och har tid. För då blir det ju så bra stämning att någon kan säga att de är våldtagna av någon på arbetsplatsen och alla ser det som okej.

Vem fan har hon varit otrogen mot?

"Hej! jag har blivit våldtagen av en i vårt parti!"

"Ojdå! Vemdå?"

"Det vill jag inte säga!"

"Men om vi ska agera måste vi veta vem det gäller!"

"Nej! Det vill jag inte säga"!

"Okej men då ber vi dig att anmäla det till polisen"

"Nej! Det vill jag inte göra!"
Citera
Medlem
Lutar det åt att det är Bylund?

Konstigt. Hanna skrev i nåt blogginlägg för ett par år sedan att Bylund stöttat henne.

Jag har träffat Bylund ute på krogen en gång av en slump. Tror de var ett gäng riksdagsledamöter där. Han var dyngrak och vinglade omkring. Kunde inte utröna några kvinnofientliga drag just då, men skulle inte förvåna mig.
Citera
2017-09-27, 00:55
Medlem
Hellioss avatar
Citat:
Samma sak hade hänt på andra arbetsplatser också, man hade uppmanat till att polisanmäla, vad mer ska man göra tycker du? Hon ville uppenbarligen inte anmäla och då finns det lite man kan göra som arbetsgivare. Vi vet inte exakt vad som sas på samtalen. jag hoppas på att någon blir åtalad för nånting rörande detta, så vi får ut en FUP med alla förhör, då kan man skapa sig en bra bild.
Klart hon inte vill anmäla sitt kk och gå om miste om framtida möten i mörkret. Men hon pressades utav Jimmy att namnge din fake förövare...fy vad människor gör för makt och anseende..SD My vote
Citera
2017-09-27, 00:55
Medlem
Citat:
Samma sak hade hänt på andra arbetsplatser också, man hade uppmanat till att polisanmäla, vad mer ska man göra tycker du? Hon ville uppenbarligen inte anmäla och då finns det lite man kan göra som arbetsgivare. Vi vet inte exakt vad som sas på samtalen. jag hoppas på att någon blir åtalad för nånting rörande detta, så vi får ut en FUP med alla förhör, då kan man skapa sig en bra bild.

Om en chef får höra att en anställd säger att hen blivit våldtagen på arbetsplatsen så menar du att man inte ska göra något?

Som chef har man ju ansvar för arbetsmiljön och jag kan inte se att en arbetsmiljö är särskilt bra om någon våldtar de andra på arbetsplatsen?

Den eller de som blir våldtagna kan ju faktiskt vara rädda för att anmäla och som chef måste man ju för fan kunna ta itu med situationer annars är man ju på fel plats.

Det är en arbetsmiljöfråga och jag förstår inte att så många verkar så borta att de inte verkar veta något om något alls. Okunskapen och dumheten i den här tråden är ju skrämmande.
Citera
2017-09-27, 00:57
Medlem
Citat:
Vem är och varför är hon så upprörd?

Hon har egentligen ingenting med den här tråden att göra, men hon hade ett kort förhållande med Bylund för några år sedan.
Citera
2017-09-27, 00:58
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Såja byt inte tema nu. Lämna flickan ifred, du verkar psykotisk med din besatthet för den kvinnan. Ha respekt för denna psykiskt sjuka person, tack.
Källa! om inte vad baserad du på att hon är "psykiskt sjuka person" på?
Citera
2017-09-27, 01:01
Medlem
Citat:
Du skrev detta nyss:

och nu en ny antydan några minuter senare......

Vad vet du om Linus (MGM) och hans missbruk (time oute) och vilka har han stoppat pålen i förutom HW?

Linus verkar vara en glidare som passade på att pumpa på HW vars mål va att klättra, boarderlinepatienter har ofta en sexuell hyperaktivitet vilket ofta är destruktivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in