2017-09-27, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Det var något nytt. Hon är pedofil också och så har hon en sjuk relation till sin pappa. Två nya grejer till listan.

Att en så sjuk person som den här kvinnan har suttit i den partitoppen så länge är ju fantastiskt på sitt sätt. Är Jimmie och de andra så fulla av droger att de inte märkt att hon var där ens kanske?

Psykopater kan charma hur bra som helst.. är väl allmänt känt..
Citera
2017-09-27, 00:24
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
misshandelsdom

Rätt skall vara rätt.

Linus Bylund = Kriminell

Varför säger du då att han är våldtäktsman när han inte är dömd för detta? Om nu "rätt ska vara rätt"
Citera
2017-09-27, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Inte ens i närheten till att vara bevis om så vore fallet. Nu är det ju inte så han har skrivit heller.

SLUTA ljuga!!!

Roland beskriver Hannas barndom. Den var väldigt trasslig..
Citera
Medlem
Pungs avatar
Det som hade skadat SD mest är givetvis om Wigh hade avgått samma dag och gjort en polisanmälan.

Då hade det funnits möjlighet att det faktiskt gått till åtal. Medierna hade skrivit om att en SD riksdagsman stod åtalad för våldtäkt inne i riksdagshuset. Folk hade spekulerat. Hanna Wigh hade kunnat träda fram att säga att hon var offret.

Men det hade ju förutsatt att hon anmälde när det påstods ha hänt. Och då fanns inte viljan att skada partiet.

Nu blir det lite ljumna "avhopparen Hanna Wigh berättat om hur dåligt partiet är som hon varit med i. Hon har också bytt politisk åsikt".

Jag gillar inte SD:s ledning och tror på historierna som avhoppare berättar om hur partiet drivs som en sekt där allt handlar om att behålla den egna makten.

Men jag kan konstatera att partiet inte skadats nämnvärt av sådana hämndutspel. Alla på högersidan tenderar att reagera instinktivt negativt mot personer som går till Expo och Aftonbladet med sitt missnöje. Att de inte kommer överens med SD-ledningen är helt normalt, men att gå till fienden för att få sin hämnd vänder alltid högerlögret mot dem. I synnerhet som dessa hämndlystna alltid lite patetiskt samtidigt gör lite avbön från sina åsikter, typ att man påstår
att kvinnor i vart fall respekteras i koranskolor.

Så Hanna Wigh framstår bara somännu en i raden av personer som är arg på SD-ledningen, hoppar av efter att han förlorat en intern maktstrid, hämnas genom att gå till fienden och gör avbön på sina tidigare åsikter för att få deras stöd.

Kanske får det personer som redan ogillar SD att ogilla dem ännu mer. Men jag tror inte det. Däremot tar de sådana här avhopp som orsak att spela förfärade i hopp om att få andra att börja ogilla SD.

Personer på högerflanken berörs inte. Vi ogillade redan SD och hoppas Kasselstrand startar ett bättre alternativ. Och vi föredrar allt motstånd mot massinvandring före folkutbyte. Inget har förändrats efter Hanna Wigh.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Inte ens i närheten till att vara bevis om så vore fallet. Nu är det ju inte så han har skrivit heller.

SLUTA ljuga!!!

Det är inte jag som ljuger. Det är så Roland.G skriver, Han försäger sig själv i rubriken. Alltså är han ett troll.
Citera
2017-09-27, 00:26
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Tar man inte vara och vårdar de guldägg som finns då blir det inga kvinnor alls. Hanna var en sådan men finns ej längre hos er. Nu försöker ni patetiskt smutskasta henne och det kan ni ju försöka med.

Du verkar ju tämligen blåst med dina debila inlägg. Vad är det för guldägg som pucklar på en äldre tant på ett partimöte? Vidare har ett femårigt sexförhållande med Bylund medan mannen passar barnen hemma i Falköping. Inte mycket till guldägg där inte.
Citera
2017-09-27, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotYetNotYet
Exakt.

Jag antar att hon är jävligt rädd för att åka dit för falsk polisanmälan samt förtal.

Vad ska annars partiet göra menar hon?
Om hon går till ledningen och säger "han tryckte upp ett finger i fittan på mig i riksdagen!", vad ska de göra mer än säga "Om det är så så måste du polisanmäla detta."? Skulle hon förvänta sig att de bara skulle tro på henne och sparka snubben eller?

Vidare gör det henne inte direkt trovärdig att börja snacka skit om partiet. Snarare tvärtom.

Chansen att hon åker dit för falsk tillvitelse eller förtal är exakt 0%, och det vet hon om.

Hon förväntade sig sannolikt att SD:s ledning skulle göra mer än att sopa det under mattan. Min teori är, utifrån att hennes historia är korrekt, att hon inte ville skada partiet och således ville sköta detta internt. När det inte fungerade tappade hon tron på partiet och lämnade det.
Citera
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
En kvinna som också gjort dessa inlägg relativt nyligen. Minst sagt en trasig människa med låg trovärdighet.
YESSSS!! nu kommer den första SD:aren med att se till att "karin" (@Flickalillas) är en slyna också!!!

Detta var vad han tyckte var olämpligt (citat följer inte med vid citering därför ""):
"Lite citat:
- Vi har jobbat halva dagen med att lägga mosaik och klinkergolv. Jag har inte stått på knä såhär länge sedan min pappas femtioårsdag!

- Jag kallar min vibrator för "extrapappa", men det är för att min riktiga pappa har Parkinson.

- Fredagen blev just 175 mg bättre (bild på en mun med piller i)"

Läs @Flickalillas på twitter! mycket humor och många skratt! (lite mycket ronny/ragge humor men ändå)

BugsyFloyd: Du har jobbat hårt och spridit dynga nästan 24/7! dags för lite sömn nu eller ge oss lite skvaller! hur är diskutionerna? kan ni rädda att horungen Linus ska svika? har Linus pålat Paula?

Vi vill veta mer!
Citera
Medlem
Helt jävla sanslöst hur stort intresse denna grej har.
Snygg vit brud i kombination med sex(övergrepp?) kanske...

Även danska "aftonbladet"s kommentarfsält närmast kokar.

Tex:

Citat:
Ondskabsfuld kælling, hun er jo fuld af løgn, de har været kærester og det gik ikke, så nu skal han bare jordes, typisk kvinder.

http://ekstrabladet.dk/nationen/politiker-om-kollega-han-stak-sin-finger-i-mine-trusser-og-pressede-op/6843110
Citera
Medlem
Citat:
Det är inte jag som ljuger. Det är så Roland.G skriver, Han försäger sig själv i rubriken. Alltså är han ett troll.
Det gör han inte alls.

Sluta ljuga
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Det var något nytt. Hon är pedofil också och så har hon en sjuk relation till sin pappa. Två nya grejer till listan.

Att en så sjuk person som den här kvinnan har suttit i den partitoppen så länge är ju fantastiskt på sitt sätt. Är Jimmie och de andra så fulla av droger att de inte märkt att hon var där ens kanske?

Nja jag menade att hennes pappa förgripit sig på henne, men det brottet är väl preskriberat
Citera
2017-09-27, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Roland beskriver Hannas barndom. Den var väldigt trasslig..

Roland.G är ett troll. Man skriver inte en sådan rubrik om man redan känner henne och har något snaskigt som man vill dela med sig utav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in