2017-09-27, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
En kvinna som också gjort dessa inlägg relativt nyligen. Minst sagt en trasig människa med låg trovärdighet.

Mm kanske polisen bör inleda en förundersökning om pedofili, hon verkar ha en väldigt sjuk relation till sin pappa. Det kan förklara hennes uppenbara psykiska problem.
Man kan lär sig mycket om en person utifrån vad dom skämtar om och återkommande beteende.
Citera
2017-09-27, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Det är du som inte VILL fatta. Hanna var en trogen SD person som förstod att detta kan skada partiet så hon ville sköta det internt? FATTAR DU SÅ LÅNGT?

Efter lång stund av mörkande så vänder sig partiet emot Hanna. Då inser hon att hon är ensam och partiet sviker henne. DÅ LÄMNAR HON.

COMPRENDE?

1) Hanna visste från dag ett att det här var en våldtäkt men ville skydda partiet
2) När partiet sen sviker henne så står hon där med en händelse 1 par år gammal och persona non grata
3) Vad hade du själv gjort om du varit i hennes kläder?

Fan vad du fabulerar.. vad tror du en maktkåt tjej känner när hon blir nedpetad från partistyrelsen.. tillsammans med Mikael Jansson ( som varit i partiet sedan antiken). Hon känner bara hämndlystnad. Hon gjorde sig omöjlig på bara några år. Hon kom in hösten 2014. På något år hade hon gjort sig omöjlig. Det är något slags rekord!! Hon är totalt opålitlig.. en mytoman. INSE detta!!
Citera
2017-09-27, 00:20
Medlem
JustZlatans avatar
Om det är Linus Spylund är jag inte förvånad. Han ser ut som en gangster och har misshandelsåtal bakom sig. Fint par dom där två. Tjejer som dras till huliganer förstår jag mig inte på. Hanna Wigh förstår jag mig inte på.
Citera
2017-09-27, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Den här bruden ljuger förfan! Allt för att förstöra för SD.

Hon är ingen jävla sverigedemokrat, hon har varit där men inte kommit överens med många tydligen.

Hon gick in i det partiet med inställningen att skapa problem för SD i framtiden.

Och nu tog hon chansen.

Feminist-kärring!

1) Varför ljuger hon?
2) Vad tjänar hon på det?

Svar 1 Hon ljuger inte
Svar 2 Hon tjänar absolut inget på det
Citera
2017-09-27, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Vad är det DU inte fattar?

Alla inser att hans namn kommer komma ut, Kalla Fakta inser det, HW inser det!

Enligt RJ, MK har hon INTE velat namnge personen förräns idag, vad i helvete skulle de då göra när det hade skett? Mer än att be henne polisanmäla, vilket hon inte ville!

Exakt.

Jag antar att hon är jävligt rädd för att åka dit för falsk polisanmälan samt förtal.

Vad ska annars partiet göra menar hon?
Om hon går till ledningen och säger "han tryckte upp ett finger i fittan på mig i riksdagen!", vad ska de göra mer än säga "Om det är så så måste du polisanmäla detta."? Skulle hon förvänta sig att de bara skulle tro på henne och sparka snubben eller?

Vidare gör det henne inte direkt trovärdig att börja snacka skit om partiet. Snarare tvärtom.
Citera
2017-09-27, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Om det är Linus Spylund är jag inte förvånad. Han ser ut som en gangster och har misshandelsåtal bakom sig. Fint par dom där två. Tjejer som dras till huliganer förstår jag mig inte på. Hanna Wigh förstår jag mig inte på.

misshandelsdom

Rätt skall vara rätt.

Linus Bylund = Kriminell
Citera
2017-09-27, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Mm kanske polisen bör inleda en förundersökning om pedofili, hon verkar ha en väldigt sjuk relation till sin pappa. Det kan förklara hennes uppenbara psykiska problem.
Man kan lär sig mycket om en person utifrån vad dom skämtar om och återkommande beteende.

Det var något nytt. Hon är pedofil också och så har hon en sjuk relation till sin pappa. Två nya grejer till listan.

Att en så sjuk person som den här kvinnan har suttit i den partitoppen så länge är ju fantastiskt på sitt sätt. Är Jimmie och de andra så fulla av droger att de inte märkt att hon var där ens kanske?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Självklart har det med personalpolitik att göra. De ska göra mycket för att det inte ska hända igen. Förstår du inte det? Hur gammal är du?

Men HALLÅ först måste det fastställas att nått hänt övht, och grova brott som våldtäkt ska utredas av polisen och ska inte hanteras internt, finns inga instanser för det, vad av detta har du svårt att förstå?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Hanna Wigh var gift med en litauer som både drack och tog droger.,
Citera
2017-09-27, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
När Roland.G skapar kontot 2011-09-23 och tråden efterfrågar han smuts som han vill ha från folk om Hanna Wigh. Det där är starten varför Roland.G finns på flashback. Ingen som redan har smuts börjar en tråd på det sättet. Bara ett troll ;-)
Inte ens i närheten till att vara bevis om så vore fallet. Nu är det ju inte så han har skrivit heller.

SLUTA ljuga!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
26 aug. 2017
Det var i Sölvesborg
36:36 i kalla fakta
Okej, intressant.
Alltså ca en månad sedan.
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotYetNotYet
Exakt.

Jag antar att hon är jävligt rädd för att åka dit för falsk polisanmälan samt förtal.

Vad ska annars partiet göra menar hon?
Om hon går till ledningen och säger "han tryckte upp ett finger i fittan på mig i riksdagen!", vad ska de göra mer än säga "Om det är så så måste du polisanmäla detta."? Skulle hon förvänta sig att de bara skulle tro på henne och sparka snubben eller?

Vidare gör det henne inte direkt trovärdig att börja snacka skit om partiet. Snarare tvärtom.

Och sen på det ranta om tex:

https://www.youtube.com/watch?v=dHxjcFpm67M

Mönstret träder fram...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in