2017-09-26, 17:59
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vart har ni fått namnet ifrån?

Det var nåt ljushuvud som för några trådsidor sedan läckte namnet.
Citera
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Det har ju givetvis att göra med deras hållning gällande just kriminalpolitik och våldtäkter bland annat.
Du kan se det som stora i käften om svenska värderingar till att bete sig som värsta bushman.

Okej, så att presentera sig som den absoluta "Humanitära stormakten" i världen är inte att överdriva betydelsen och tyngden i sin egen politik?

6000 våldtäkter 2015. 52 No-go zoner, en akutmottagning under attack, stenkastning mot blåljus personal, 250.000 fattigpensionärer, en skola brinner om dagen, handgranatsattacker, 19 våldtäkter om dagen 2017, IS rekrytering i det öppna osv.

Samma budget som man kunde ha hjälpt miljoner utav människor med väljer man att slösa på ett absolut fåtal.

Humanitär stormakt? Not so much.
Senast redigerad av Pretorian1 2017-09-26 kl. 18:27.
Citera
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Här säger hon två år. Runt 11.00 in i videon.
https://www.youtube.com/watch?v=U6-fVKdhQBM
OK, hon kanske avrundade lite eftersom det handlade om ett och ett halvt år. Eller så mindes hon inte exakt. "Jag har suttit och räknat på det", inledde hon sin berättelse i morse.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Allt tyder på det. Ja.

Nja, det är inte säkert..
Citera
2017-09-26, 18:00
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadaadaa
Istället för att leva i okunskap, kan du ju försöka ta reda på sanningen om Citadon som är starkt beroendeframkallande.

Långvarigt bruk av Citadon™ , som innehåller kodein, gör dig till en de facto morfinist.

Låt bildning ta dig ur ditt intellektuella mörker.

Tack för länkningen. Då är den aspekten klar gällande bieffekter av Citadon.
Citera
2017-09-26, 18:00
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Fortsätt att förneka det uppenbara. Det är ni kulturmarxister tungviktsmästare på

Så 2012 hittade du på då eller? Okej du ljuger alltså om att hon sagt 2012 och sen drar du på med en diagnos? Hmm, seriöst?

Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
OK, hon kanske avrundade lite eftersom det handlade om ett och ett halvt år. Eller så mindes hon inte exakt. "Jag har suttit och räknat på det", inledde hon sin berättelse i morse.

Ja så tolkar jag det också.
Citera
2017-09-26, 18:01
Medlem
L0110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Det är ju sant. Hannah har haft en sexuell relation under flera år med en annan än barnens pappa.. det verkar vara sanningen..

ja byt samtalsämne, gör det - fungerade för rickhard jomshof - och verkar vara fungera för dig också...

- goddag yxskaft- sluta snöa på hennes familjerelation och fokusera på det politiska skådespelet istället.

Karaktärsmördande är bara ett uttryck för att argumenten tryter...
Citera
2017-09-26, 18:02
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Finns inget som säger att det är en skådis som medverkar i intervjun med aftonbladet!
VAR FINNS BEVISEN PÅ ATT LINUS OCH HANNA HAFT EN RELATION LR ATT HANNA HAFT EN RELATION MED FÖRÖVAREN?
VAR FINNS BEVISEN PÅ ATT HANNA WIGH FÅTT ETT FINGER UPPTRYCKT I FITTAN?

Edit: Ursäkta Caps, men ibland undrar man om folk har tappat förståndet helt.
Citera
2017-09-26, 18:03
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Om ovanstående stämmer så sjunker hennes trovärdighet något enormt. Om hon under flera års tid haft en KK-relation med en man, sen efter flera år anmäler honom för en påstådd händelse som hände för flera år sedan som hon helt plötsligt är mycket upprörd över. Det är helt orimligt och man får direkt en känsla av att något här inte stämmer.

Det är inte nödvändigtvis orimligt. Man kan ha en KK-relation med en person som sedan tvingar sig på en, skulle tro att ganska många av dagens våldtäkterna som sker utspelar sig mellan personer som haft någon form av sexuell relation. Att det tar tid att anmäla någon är ju inte heller ovanligt, just för att det oftast funnits en relation. Man kanske skäms över vad som hänt, kanske är man rädd för att inte bli trodd eller att man ska bli uthängd och baktalad (vilket den här tråden är ett tydligt exempel på). Jag tänker att det inte är helt osannolikt att även en kvinna i SD kan bli våldtagen, även om hon har psykiska problem.
Citera
2017-09-26, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Var hittar du sen infon, om att Hanna haft en relation med förövaren?
Mannen, som är MGM och som nekar till anklagelserna, berättade själv om relationen för Aftonbladet. Det som jag inte förstod i hans berättelse är att han också sa ungefär så här: "Att påstå att jag jag skulle fått order från SD att straffa Hanna genom att begå ett övergrepp mot henne är befängt. Jag har inte fått sådana order. Om jag hade fått sådana order så hade inte lytt dessa order". Kan Hanna eller någon annan bevisa att han skulle fått order från SD att straffa Hanna på detta sätt? Om inte, varför tar han upp det i intervjun?
Senast redigerad av nantale 2017-09-26 kl. 18:08.
Citera
2017-09-26, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
PK media är desperata och griper de halmstrån som finns

Det är ingen småsak att vi har ett riksdagsparti där sexuella övergrepp rapporteras av exempelvis Hanna Wigh och inget händer för att stödja offret och tvärt om hon får skit!

Det är nyhetsvärde om något!.... sexualförbrytarpartiet SD har visat sitt ansikte. Se kalla fakta!
Citera
2017-09-26, 18:05
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Anders Lindberg tvålar händerna nu kan jag tänka mig.

Och denna gången med rätta, för det är ingen hemlighet SD har en hel del nötter högt upp. JÅ måste vara totalt hjärndöd som tar in sin svärmor tex. plus en hel del andra med den ena skumma bakgrunden efter den andra. De har bett om problem enligt min mening.
Senast redigerad av Sunt-fornuft 2017-09-26 kl. 18:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in